Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Nella01
kyllä siellä jotain näkyy.Jos on rfsu, niin on kyllä melkoisia antamaan todella törkeitä viivanpaikkoja. Siksi itsekin noihin tämän päiväisiin puikko versioihin skeptisesti suhtaudun. Täällä vain ei ole lähimarketissa kuin noita ja pitää lähteä muualle Ostoksille.
Mulla sama juttu. Lähimarketissa myydään näitä rfsu n testejä. Ja kauempaa joutuisi hakemaan jos pc liuska testejä ostais.
 
  • Tykkää
Reactions: LaTiLa
Heippa! Uusi täällä ja en nyt tiiä menikö kysymys edes oikeaan paikkaan, mutta here it comes.
Onko noi apteekin testit nykyään herkkiä antamaan viivanpaikkoja tai vääriä positiivisia?
Tein testin ja siihen pamahti viiva lähes heti. Haalea, mut viiva kuitenkin.
koska olen pihi, olen leikannut sen kahtia, mut eihän sen pitäisi vaikuttaa? Auttakaa neitiä hädässä.
 
Blu
tässä dpo 10 aamupissasta tehdyt. Ylempänpä 10iu herkkyys ja alla 25iu herkkyys. Mitä luulette. Onko plussa vai viivanpaikka? Huoh. Takana monen monta vuotta lapsettomuutta ja ivf alkuvuonna. Hoidot nyt koronan vuoksi tauolla ja tämä olisi ihme eli luomuplussa
 
  • Rakkaus
Reactions: LaTiLa
tässä dpo 10 aamupissasta tehdyt. Ylempänpä 10iu herkkyys ja alla 25iu herkkyys. Mitä luulette. Onko plussa vai viivanpaikka? Huoh. Takana monen monta vuotta lapsettomuutta ja ivf alkuvuonna. Hoidot nyt koronan vuoksi tauolla ja tämä olisi ihme eli luomuplussa
Kyllähän toi plussalta vaikuttais, varovaiset onnittelut ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Blu
tässä dpo 10 aamupissasta tehdyt. Ylempänpä 10iu herkkyys ja alla 25iu herkkyys. Mitä luulette. Onko plussa vai viivanpaikka? Huoh. Takana monen monta vuotta lapsettomuutta ja ivf alkuvuonna. Hoidot nyt koronan vuoksi tauolla ja tämä olisi ihme eli luomuplussa
Kyllä se taitaa plussa olla, isot onnittelut :) <3
 

Yhteistyössä