Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Itsellä niin, että olin satavarma, että alkaa vuosisadan menkat. Vaan ei. Ja kun ei, testasin jo kp28/28 ja nega. Aamusta. Oli vähän outo pissin haju ja outoa ylivilkkautta. No, oottelin ja aattelin että testaan nyt vielä kun posket punotti ja hikoilin kuin sika, kp 34/28 tein uuden, joka positiivinen. Tein keskellä päivää vielä, ja selkeä plussa, Apteekin testi.

Eli odottamassa ollaan täällä, vaikka alussa ja saa nähdä mitä tulee
 
Apua apua apua!
Tein eilen illalla testit. Ensimmäisen jälkeen oli dipattava toinen ja sitten vielä kolmas. Yritystä takana vuosia. Onkohan tämä sitä mitä luulen? Mies lähti hakemaan kaupasta digiä nyt aamuksi. Jännittää ihan älyttömästi!!
https://aijaa.com/8KwUd5
Flo sovelluksen mukaan Kuukautisten pitäisi alkaa tänään tai huomenna. Alavatsassa tuntuu siltä kuin menkat alkaisi.
 
Apua apua apua!
Tein eilen illalla testit. Ensimmäisen jälkeen oli dipattava toinen ja sitten vielä kolmas. Yritystä takana vuosia. Onkohan tämä sitä mitä luulen? Mies lähti hakemaan kaupasta digiä nyt aamuksi. Jännittää ihan älyttömästi!!
https://aijaa.com/8KwUd5
Flo sovelluksen mukaan Kuukautisten pitäisi alkaa tänään tai huomenna. Alavatsassa tuntuu siltä kuin menkat alkaisi.
Plussalta näyttäisi kun noin selkeesti väriäkin mukana, onnea ❤
 
Digi näytti raskaana 1-2 <3
Kamala huoli siitä, että mitä jos tämä raskaus ei jatku.. ollaan yritetty 7 vuotta ja nyt on tosi epäuskoinen olo. Mietin myös olisiko viikkojen pitänyt näyttää jo enemmän. Netin raskauslaskurit sanoo, että nyt on 3+6 ja tuo 1-2 tarkoittaisi 3-4 viikkoa. Ehkä kokeilen loppuviikosta uuden digin vielä?
 
Digi näytti raskaana 1-2 <3
Kamala huoli siitä, että mitä jos tämä raskaus ei jatku.. ollaan yritetty 7 vuotta ja nyt on tosi epäuskoinen olo. Mietin myös olisiko viikkojen pitänyt näyttää jo enemmän. Netin raskauslaskurit sanoo, että nyt on 3+6 ja tuo 1-2 tarkoittaisi 3-4 viikkoa. Ehkä kokeilen loppuviikosta uuden digin vielä?
Teithän digin ekasta aamupissistä?
Voi näyttää väärin muuten.
Ja mikäki ovulaatio on tapahtunut myöhemmin voi myös näyttää senkin takia :giggle:
 
Digi näytti raskaana 1-2 <3
Kamala huoli siitä, että mitä jos tämä raskaus ei jatku.. ollaan yritetty 7 vuotta ja nyt on tosi epäuskoinen olo. Mietin myös olisiko viikkojen pitänyt näyttää jo enemmän. Netin raskauslaskurit sanoo, että nyt on 3+6 ja tuo 1-2 tarkoittaisi 3-4 viikkoa. Ehkä kokeilen loppuviikosta uuden digin vielä?
Digihän näyttää just oikein 3+6 eli 1-2 viikkoa :giggle:(y) Hyvin myös väriä viivoissa.
 
Digihän näyttää just oikein 3+6 eli 1-2 viikkoa Hyvin myös väriä viivoissa.
Digit pitäs tehdä Aamun ekasta jos haluaa seurata viikkoja, mut 1-2 menee hyvin tuohon rv 3+6!
Teithän digin ekasta aamupissistä?
Voi näyttää väärin muuten.
Ja mikäki ovulaatio on tapahtunut myöhemmin voi myös näyttää senkin takia
juu tein digin aamun ekasta. Ehkä se pelko ja hämmennys nyt vaan tekee tepposia päässä ja en uskalla sanoa ääneen olevani raskaana. :(
 
vierailija
Titi-Love: mulla just samat dpot ku sulla ja testasin kans tänään 25 ja 10 herkkyyksillä ja just samaa mietin. Mulla tuli siihen 25 todella hailura viiva, mut kymppiin ei :( Mietin josko huomenna testaisi CB Early detection.. Onkohan kellään siitä kokemuksia?
 
Oon aina lukenut ettei pregcheck anna viivanpaikkaa ihan punertava ja tuli 5min sisällä
Joskus siihen tulee sellainen haalea ns. valkoinen tai jopa vähän harmahtava viivanpaikka näkyviin. Mutta minulla ensimmäinen haalea positiivinen oli todella haalea juurikin pc liuskassa. Kuviin ei edes kunnolla saanut näkyviin. Seuraavana päivänä oli jo selvempi.
 

Yhteistyössä