Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mitä olette mieltä tästä? Taustoja sen verran että sain keskenmenon rv5-6 toukokuussa. Vuoto loppui noin 6pv kohdalla. Laboratorion raskaustesti näytti negatiivista 4 viikkoa keskenmenon jälkeen, eli KP 30 . Tuolloin myös tämä sama testi puhdas negatiivinen. Nyt eletään KP 38 ja tänä aamuna tehty tälläinen testi. Näettekö tässä viivaa? Keskenmenon jälkeen ei ole kuukautisia tullut. Kierto minulla aina ollut pitkä, yli 30pv. Teen toki uuden testin parin päivän päästä..

Joo kyllä siinä ihan selvä viiva on.
 
Mulla sunnuntaina alko kp32/29 menkat. Oli kyl erikoiset menkat. Ei ollut menkka kipuja ollenkaan. Niukka punainen vuoto kesti kaksi päivää. Ja nyt toista päivää tekee loppua rusehtavalla vuodolla. Huomenna ei varmaan ole vuotoo ollenkaan. Normaalisti tulee kolme päivää punaista ja se on tosi runsasta. Mulla ennen menkkoja nippaili kahdesta kohtaa kohtua. Toinen vähän oikealta ja toinen pikkusen vasemmalta ja tänäänkin nippaili. Sitä mä ihmettelen et miks noi nippailut jatkuu vaikka mukamas menkat tuli ja tekee jo loppua. Oliks nämä nyt ne "vale menkat". Onko joillain ollut samanlaista oireilua ja tullut menkat ja mikä loppu tuloksena?
 
Onko tää positiivinen ovistesti? Eilen harrasteltiin seksiä ja toivottavasti tärppäisi. Tänään ei ehdi kun on yövuoro.
Mun mielestä ei ole ihan vielä positiivinen ovistesti. Niiden viivojen pitäs olla saman vahvuiset tai testiviiva kontrolliviivaa vahvempi. Mut näyttäis pian olevan tulossa positiiviseksi. Tänä iltana tai huomen aamulla tai viimeistään ylihuomenna on positiinen. Tämä oli vaan minun näkemys asiasta.
 
Mun mielestä ei ole ihan vielä positiivinen ovistesti. Niiden viivojen pitäs olla saman vahvuiset tai testiviiva kontrolliviivaa vahvempi. Mut näyttäis pian olevan tulossa positiiviseksi. Tänä iltana tai huomen aamulla tai viimeistään ylihuomenna on positiinen. Tämä oli vaan minun näkemys asiasta.
Tuo on kyllä jo selvä Plussa. Otettu nyt illalla.
 
Ja tänään mun teki hirveesti mieli suolasipsejä ja vaniljakermajäätelöä. Söin niitä ja oli hyvää. Aika erikoinen yhdistelmä. Ja en oo raskaana.
Yksi mun herkku on ranskalaiset ja jäätelö (vanilijapehmis) :D moni pudistelee päätään että mitä hittoa, mutta kun maistavat niin yllättyvät kuinka hyvää se onkaan! :D dippaa siis ranskalaista siihen jätskiin ja eikun herkuttelemaan!

Ei kestänyt foorumitauottelu puolta vuotta. Jäin viime kuun pettymyksen jälkeen tänne kuitenkin lueskelemaan ja fiilistelemään plussia mitä ketjuun on nyt tullut paljon! Onnea siis kaikille plussanneille! <3

Tässä kierrossa seksiä on (kipujen perusteella) ollut dpo-3 ja dpo1. Ei ihan optimaalisesti,mutta ei ne optimaalisimmatkaan kierrot ole tuottaneet tulosta niin onko tuo nyt niin päivän päälle.. :l :D tänään on dpo9 (arvio!) ja testejä on kaapissa vissiin 1. En aio tällä viikolla sitä tehdä kun ne negat masentaa ja kuvitellut viivanpaikat antaa liikaa toivoa, lisäksi Juhannus vietetään lasten kanssa (ei kyllä lapsetonkaan juhannus sisältäisi alkoa :D).

Lueskelen täällä taustalla teitin juttuja ja toivon paljon plussia ja vauvoja meille kaikille! <3
 
vierailija
Rfsu:n testissa on just tuo ongelma, että erkkikään ei voi sanoa onko haamu vai viivanpaikka. En kyllä suosittele sitä testiä ostamaan ellei menkat ole jo tosi paljon myöhässä, silloin tod. näk. näyttää raskauden oikein. Monet saa tuolla punaisiakin viivanpaikkoja, mihin lie epäpuhtauksiin virtsassa kyseinen testi regoi. Suosittelen ostamaan PC:n tai jonkun muun luotettavan.
 
  • Tykkää
Reactions: Toive23
Onko kellään kokemusta lh-testeistä alkukierrossa? Mulla on normaalisti näinä päivinä ihan tosi vaaleat viivat, tänään kp7 on yhtä vahva viiva kuin yleensä kp11, kun ovis on kp 12 tai 13. Mitään ovulaatio-oireita ei ole, menkat oli lyhyet ja nyt ei tule yhtään edes valkovuotoa eikä ole mitään muitakaan tuntemuksia. Viime kierrossa tehtiin ivf, onkohan ne hormonit aiheuttanut jonkun alkavan menopaussin kaltaisen tilan, kun eikös lh ole silloin koko ajan vähän koholla :(

https://aijaa.com/rEURdx
 
https://aijaa.com/2mkU2A

https://aijaa.com/nCm4RQ

Hei! Täällä vain sivusta seurannut ja hissunkissun ollut. Tammikuussa oli mulla tuulimuna, helmikuussa raskauduin ja se meni kesken rv 6. Nyt ollut alavatsalla tuntemuksia ja eilen tein kaksi testiä. Ekan haaleesta aamupäivän lirusta johon ei tullut mitään, malttamaton mieleni pisti testaamaan illemmalla uudelleen, noin klo 18. Seurasin testiä sen puolituntia mutta en mitään huomannut. Nukkumaan mennessä kymmen aikaan vielä menin tarkistaa ja oli tullu haamu.
Tiedän että tämä vaatii lisää testejä tai sitten ihan vain rauhassa odottelua (Joo ei onnistu) eikä roskishaamuun voi luottaa mutta toivoa se antoi.. kokemuksia ja mielipiteitä muilta, voiko tuo mitenkään edes olla plussa? Livenä siinä on selvästi punaista väriä. Mulla ei ole ikinä tullut roskishaamua, ja jos jotain sinne viittaavaa niin viiva selvästi harmaa ja väritön viivanpaikka. Ärsyttää kun ei ole kotona enempää testejä, tiedä taas milloin kerkeää ostelemaan.
 

Yhteistyössä