Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Jännittää kyl paljon mihkä suuntaan toi viiva lähtee meneen kun viime kierrossa oli se kemiallinen niin se oli kyllä niin surullista kun se viiva vaan hävis yhtäkkiä :( eikä edes vahvistunu kunnolla :( mutta ei auta kun toivoo parasta <3
 
Kiitos ❤ hitto kun ehti jo vähän elätellä toiveita.. Nyt sit vaa odotellaan millon alkaa menkat :'(
Varmasti <3 mäkin sain digiin kemiallisesta 1-2 viikkoo raskaana niin putos sit aika kovaa ja korkealta kun oli sit se kemiallinen :( Mutta jos voin jotenkin lohduttaa niin se kemiallinen oli viimekuussa ja taas testissä viivat että saattaa tärpätä sit jo heti seuraavasta kierrosta sullakin :) tietty en tiedä miten tässä käy mutta heti on yritystä päällä vaikka just oli kemiallinen kk sit :)
 
  • Tykkää
Reactions: Laurajy
Täällä myös yksi piinailija... Olen kuvitellut jo pari kuukautta olevani raskaana..! Pillereiden lopetuksen jälkeen (lokakuussa) rinnat on ollu vähän väliä kipeät jopa 2 viikkoa ja ovulaatioireet tuntuneet vasta pari kiertoa eli saattaa olla taas uusia tuntemuksia vain.. Seksiä on harrastettu keskeytettynä koska mies haluaisi odottaa vielä puoli vuotta (miehet....), mutta viikko menkkojen alusta hommailtiin vain sen kerran loppuun asti ja pari päivää siitä nousi lämpö 37 ja kaamea päänsärky 2 päivää, olisinko voinut ovuloida jo kp 8?! Kierto on 28-29 päivää. Siitä viikko mielestäni tunsin ovulaation, limaa oli rintoja poltteli ja alavatsalla tuntemuksia. Oli viikon kuiva kausi ei tehny yhtään seksiä mieli. Yksi aamu heräsin alaselkäkipuun ja puoli tuntia sai istua pöntöllä... Rinnat kipeänä koko ajan mutta ei mitenkään poikkeuksellisen kipeinä, eilen nousu lämpö hieman alle 37 ja flunssa päällä.. Vielä pitäisi viikko jännittää. Alavatsalla ja selässä jotain tuntemuksia mutta toisaalta olen salilla reenaillut. Kerran aiemmin 2v sitten olin raskaana silloin muistan että väsytti ja kahvia ei pystynyt juomaan, ei muita oireita. Nyt ei ooe kyllä tuollaiata. Tsemppiä kaikille!! <3
 
Mitä tuo kemiallinen tarkoittaa? :(
Alkio pyrkii kiinnittymään mutta irtoaa. Useimmiten kuukautiset alkavat ihan normaalisti tai muutaman päivän viiveellä tai joskus voi kestää niinkin pitkälle, että ehtii testailla ja saada viivat jotka eivät joko tummu kuten pitäisi tai ovat selkeät, mutta alkavat pian haaleta ja lopulta vuoto alkaa.
Ilman tämmöstä himotestausta monikaan ei välttämättä tietäisi kokeneensa kemiallisen raskauden juurikin kun vuoto alkaa suht oikeaan aikaan.
Sillä riskillähän tässä mennään, mutta kun ei löydy malttia.
 
  • Tykkää
Reactions: trady ja Jasuuu
Varmasti <3 mäkin sain digiin kemiallisesta 1-2 viikkoo raskaana niin putos sit aika kovaa ja korkealta kun oli sit se kemiallinen :( Mutta jos voin jotenkin lohduttaa niin se kemiallinen oli viimekuussa ja taas testissä viivat että saattaa tärpätä sit jo heti seuraavasta kierrosta sullakin :) tietty en tiedä miten tässä käy mutta heti on yritystä päällä vaikka just oli kemiallinen kk sit :)
Kiitos ❤ käyn tänää viel jonku herkän testin ostamassa ja sit vaan uutta yritystä kehiin. Kunhan ne menkat joskus tulis...
 
Voi ompa ikävää. Onko tuollaisessakin tapauksessa vahvat raskaudenoireet? :/
Voi olla mutta välttämättä ei. Vähän samoin kuin ihan normaalissakin alkuraskaudessa. Joillain tosi voimakkaita, toisella keskivertoa ja jollain hädintuskin muuta kuin pois jääneet kuukautiset. Se varmaan riippuu myös missä kohti alkio on aloittanut kiinnittymis yritykset.
 
  • Tykkää
Reactions: Jasuuu
Mä menin tyhmänä testaa sillä testillä minkä pitäis näyttää 6pvä ennen. (Joku early jtn) Niin eipä näkynyt mitään. Tai eipä sillä taida ees mitään haamua näkyäkään. Oireet vaan vahvistuu, ja jotenkin niin Sellanen olo että nyt on tärpännyt.. mutta eipä se vielä kai pitäis laittaa hanskoja tiskiin, kun kp on 22/28
Nää piinapäivät on kyl tuskaa..
 
Hello taas

Täällä kp 7, eikä yhtään huvittais testailla ovista. Olis helpompi vaan mennä oireiden mukaan, mutta ne ei kyllä tarkota ovisplussaa, sitä kun ei liene nyt tapahtuneen pariin vuoteen vaikka oireet on viimeset puolivuotta olleet kovat. Nyt siis yk 5 alkaa, yöimetys lopetettu ja saa nähdä vaikuttaako kiertoon. Testaamalla oviksen ei tarvi olla niin hädissään piinapäivinä, jos tietää ettei sitä tapahtunu :rolleyes:

Millon te yleensä alatte tikuttamaan ovista? Jos odottais tonne kp 12 tms? Yleensä oireet on siinä n kp 15
 
Hello taas

Täällä kp 7, eikä yhtään huvittais testailla ovista. Olis helpompi vaan mennä oireiden mukaan, mutta ne ei kyllä tarkota ovisplussaa, sitä kun ei liene nyt tapahtuneen pariin vuoteen vaikka oireet on viimeset puolivuotta olleet kovat. Nyt siis yk 5 alkaa, yöimetys lopetettu ja saa nähdä vaikuttaako kiertoon. Testaamalla oviksen ei tarvi olla niin hädissään piinapäivinä, jos tietää ettei sitä tapahtunu :rolleyes:

Millon te yleensä alatte tikuttamaan ovista? Jos odottais tonne kp 12 tms? Yleensä oireet on siinä n kp 15
Mulla vaihtelee oviksen ajankohta. Vasen ja oikea vuorottelee. Oikeelta tulee aikaisin, vasemmalta myöhemmin. Viime kuussa ovis tuli oikealta kp11 ja tässä kuussa vasemmalta kp15, tätä ennen oli kp12 ja sitä ennen kp16 Joten ihan just in case alotan kp8 ja heti kun alkaa viiva vahvistua, teen 2x päivässä koska mulla on myös nopea lh piikki. Luteaali vaihe on ainoa vakio mulla, 15vrk oviksen tapahduttua. :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Mulla vaihtelee oviksen ajankohta. Vasen ja oikea vuorottelee. Oikeelta tulee aikaisin, vasemmalta myöhemmin. Viime kuussa ovis tuli oikealta kp11 ja tässä kuussa vasemmalta kp15, tätä ennen oli kp12 ja sitä ennen kp16 Joten ihan just in case alotan kp8 ja heti kun alkaa viiva vahvistua, teen 2x päivässä koska mulla on myös nopea lh piikki. Luteaali vaihe on ainoa vakio mulla, 15vrk oviksen tapahduttua. :LOL:
Oho! :love: Vitsit kun olis itekin noin perillä kierroista! Tunnetko sen oviksen niin hyvin, että tiedät kummalta puolelta tulee? Taidankin siis alottaa kp 10 testailemaan (n)
 

Yhteistyössä