Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tein eilisen ja tämän päivän aikana yli 10 näitä one steppejä(25/10); viiteen tuli jonkinlainen viivanpaikka. Osaan ei siis mitään.
Iltapäivän pisusta tein herkän rsfu:n ja PC:n. Molemmat ihan blankot.
Omituista. Voisin melkein vannoa, että jotain mun kropassa tapahtui (kts. Ketju ovulaation jälkeiset oireet) ja tänään kaikki oireet on lieventyneet tai jopa hävinneet. Taasko alkio yritti kiinnittyä - vai sattumaa ja viivanpaikat vaan?
No, toivottavasti vuoto alkaa ajallaan eli ma/ti, joten päästään eteenpäin taas.
:ninja: voisiko olla testaamatta liian aikaisin? :whistle:
Jospa ensi kierrosta kummallekin sitten? :love:
Malttamattomuus testaamisen suhteen on kyllä raastavaa. Kun osaiskin olla testailematta ennen kun on myöhässä jo.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Tehty 1 PC sekä one stepit 10ui ja 25ui. 25ui näytti heti viivanpaikan ja se kyl näkyy selkeästi; kaksi muuta ainakin nyt 15min jälkeen blankoja. Väristä en tiedä mutta voisin sitäkin siihen kuvitella. Aika huono testi. Noita ei siis kannata tehdä liian aikaisin. Raskauden ne varmasti näyttää.
 
Onpa tylsä vaihe kierrosta. Kaapissani odottaa useampi testi. Dpo 2. Jokohan sitä viikon päästä testaisi?
Niin, ellei sitten menkat ala taas aivan liian ajoissa. Viimeeksi tosiaan alkoi jo kuudentena päivänä ovulaatiosta.

PC on ollut aina minun luottotesti ja, kun olen sillä saanut plussan, niin olen vielä pari viikkonöytöllistä digiä tehnyt.
Eihän kukaan himotestaaja yhteen testiin usko.

Mut hei, olette naiset tietoisia kotitekoisilta testeistä?
Tuli tämmöinen vastaan
https://www.huonoaiti.fi/toimivatko-kotitekoiset-raskaustestit/
Ehkä minä kuitenkin jätän nuo väliin ja käytän ihan oikeita testejä, jos edes on aihetta testata.
 
Viimeksi muokattu:

Attachments

Huomenta! Muistattekos mun tilanteen, dpo 14 ja sain Rfsu:n puikkotestillö viivaa? Sen jälkeen viivat hävisivät ja dpo 17 kohdalla olin jo aivan varma, et ei mitään tapahdu. Eli menkkoja odottelin. Nyt on menkat päivän myöhässä ja (tietysti) testasin. Kuvat alla, kaikki otettu teastiajalla, viimeinen niin, et testi jo kuivui. Seksiä oli edellisessä kierrossa kaksi kertaa ja dpo olis vast 7, jos olenkin hedelmöittynyt tästä myöhäisemmästä kerrasta. Mitäs olette mieltä, onko vielä toivoa vai kuvittelenko?

81B4BEC4-6381-4917-B630-6A927429E1AC.jpeg CB8B3784-5C47-4FCF-8ABD-18FCF3DA9EB9.jpeg 288EB851-6AE4-41D1-A901-F1DD5139DDC9.jpeg
 
  • Tykkää
Reactions: EG* ja Helmiina1978
Huomenta! Muistattekos mun tilanteen, dpo 14 ja sain Rfsu:n puikkotestillö viivaa? Sen jälkeen viivat hävisivät ja dpo 17 kohdalla olin jo aivan varma, et ei mitään tapahdu. Eli menkkoja odottelin. Nyt on menkat päivän myöhässä ja (tietysti) testasin. Kuvat alla, kaikki otettu teastiajalla, viimeinen niin, et testi jo kuivui. Seksiä oli edellisessä kierrossa kaksi kertaa ja dpo olis vast 7, jos olenkin hedelmöittynyt tästä myöhäisemmästä kerrasta. Mitäs olette mieltä, onko vielä toivoa vai kuvittelenko?

katso liitettä 6589 katso liitettä 6590 katso liitettä 6591
Onks tää se herkkä ? Mä en ainakaan saanut siihen eilen edes viivan paikkaa ... Tossa sulla näkyy selkeästi viiva
 
Huomenta! Muistattekos mun tilanteen, dpo 14 ja sain Rfsu:n puikkotestillö viivaa? Sen jälkeen viivat hävisivät ja dpo 17 kohdalla olin jo aivan varma, et ei mitään tapahdu. Eli menkkoja odottelin. Nyt on menkat päivän myöhässä ja (tietysti) testasin. Kuvat alla, kaikki otettu teastiajalla, viimeinen niin, et testi jo kuivui. Seksiä oli edellisessä kierrossa kaksi kertaa ja dpo olis vast 7, jos olenkin hedelmöittynyt tästä myöhäisemmästä kerrasta. Mitäs olette mieltä, onko vielä toivoa vai kuvittelenko?

katso liitettä 6589 katso liitettä 6590 katso liitettä 6591
Hmm aika siinä ja siinä... itse olen saanut vähintäänkin samanmoisen viivan rfsun testiin (enkä ollut raskaana) MUTTA minun viiva katosi heti kuivuttuaan. Joten en nyt ihan heittäisi kirvestä kaivoon. Tekisin digillä?
 
Kiitos kommenteista! Tuo tosiaan on se samainen herkkä testi. Minunkin aiemmat viivat hävisivät ennen puolen tunnin kulumista, mutta tämä näkyi loppuun asti. Digi polttelee kaapissa, joten teen sen huomenna meni syteen tai saveen. Silloin olis kaks päivää menkat myöhässä. Huh huh, on tää jännää! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mirkkuli26
Tein tänään aamulla one step 10 ja 25. 25 tuli taas viivanpaikka. Mul on niitä jo 5. Sitten päätin kastaa 2 samanlaista veteen eikä tullut mitään. Mihinköhän ne virtsassa reagoi?
 
@stindepinde tänne yhdestä jo laitoin mut huonosti kameralla näkyy ne viivat. Mut yritän ottaa nyt kaikista kun kotona rauhoittunut tilanne..
 
Tein tänään aamulla one step 10 ja 25. 25 tuli taas viivanpaikka. Mul on niitä jo 5. Sitten päätin kastaa 2 samanlaista veteen eikä tullut mitään. Mihinköhän ne virtsassa reagoi?
Tuntuu niin tutulta. :ninja: Kaikkii tulee joku esiäitien haamu, eikä mitään muuta. Tajusin myös kattoneeki kp väärin ja Flo sanoi, että tänään vasta vrk myöhässä.
 
@snforever kyllä mä tossakin jotain viivan tynkää näen.
Mulla ei oo edes vielä myöhässä. Flo sanoo että keskiviikkona vasta pitäs alkaa; se on väärässä. Ovis oli 1vrk aiemmin eli kyl viim tiistaina pitäs alkaa. FertilityFriend ennustaa huomiselle(öö luteaali 13?) ja oviksenkin bongasi oikein.
 
Mulla tänään 28/29. Oon siis testaillut sieltä dpo8 ja saanut viivan paikkoja moneen one steppiin. Eilen kastoin kaksi tikkua jopa veteen eikä niihin tullut viivan paikkaa.
Tänään kastoin 10ui ja 25ui, ja totesin että jee - ei viivanpaikkaa tohon 25seen, johon on nyt tullut niitä. Mut voi vee; nyt tuli viivanpaikka tohon 10ui. :confused::ROFLMAO:
Ei oo todellista mitä testejä. Raskauteen en usko, mut kunhan ihmettelen.
No, kun tarkemmin katsoin ei kumpaankaan tullut mitään, joten hyvä juttu.
 
Viimeksi muokattu:
En enää tänään testannut. Olkoot viivat, viivanpaikat ja viivattomuudet. :cool:
Testaan sit taas 3 viikon päästä. :whistle: toivottavasti huomenna täti kurvaa paikalle..
 
En voi kun nauraa. Mun pissa on varmaan jotain viivanpaikkojen antajaa. Aamunen pc puikko here we go. :D :ROFLMAO:

Muoks. Kuvat tuli nyt näköjään tuplanakin. :D
 

Attachments

Yhteistyössä