Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Moi! Rfsu jatkaa pahamaineista kulkuaan: tässä mun puikko heti kuvatruna, avattuna ja seuraavana päivänä. Eli sama testi kolmena eri ajankohtana. Raskaana en mielestäni voi olla, ellei edelliset menkat sitten olleet valemenkat.

katso liitettä 6966 katso liitettä 6967 katso liitettä 6968
Milloin sulla oli edelliset menkat?
Ne edelliset alkoi 7.5. ja nyt on jo parhaillaan menossa seuraavat. Nää alkoi tuota testiä seuraavana päivänä. Tavallista niukemmat, joten testaan taas huomenna. Voin tulla sit tänne ihmettelemään. :)
 
Moikka!
Onnittelut ensin kaikille plussanneille. :love:

Sitten omaan napaan: Mulla on nyt kp32/27-33 eli viimeistään ylihuomenna pitäis alkaa menkat. Niin pitkää kieroo mulla ei ole ollut pitkään aikaan. Viime kierto oli 28 päivää ja edellinen 30 päivää. Rakaskaustestit on ollut negatiivisia. Mitä nyt päivä pissasta tehnyt ja tämän päivän päiväpissta tein rfsu n varhaisen testin ja siihen tuli se kuuluisa viivanpaikka. Pitäis tehdä aamupissasta joku apteekin testi. Tissit ei ole yhtään kipeet ja menkat ei ole alkanut. Venyyköhän tässä vaan kierto pitkäksi vai mikä mättää. Vai voiko tässä olla vielä makuja saada plussa? Tässä vielä kuva tämän päivän testistä.

https://aijaa.com/tfVSZj
 
Kun tänään tuli ovistestiin plussa niin päätin huvikseen kokeilla miltä rfsu:n raskaustesti näyttää, koska oon jo pitkään epäillyt että reagoivat lh-hormoniin kun aina mulla haamuilevat. En tiedä näkyykö kuvassa miten hyvin, mutta todella selkeä viiva tuli ja mun mielestä vielä väriäkin. Uskomatonta että tällaisia testejä saa myydä muka luotettavina.
 

Attachments

@Kolmannen kuumeilija no, ohhoh. Mutta oon kyl lukenut tosta että R-testi saattaa reagoida muihinkin hormooneihin. Mut tosi tyhmää
Joo, tiedän että voivat reagoida, mutta kaikki muut testit näyttäneet mulle aina negaa loppukierrosta, paitsi rfsu. Mulla nousee aina loppukierrosta lh-hormooni jonkun verran ovistikuilla katsottuna ja ilmeisesti sen takia saan rfsu: n niitä haamuja. Pari ekaa kuukautta olin niistä aina innoissani kunnes tajusin etteivät markkaa mitään vaan kuukautiset alkaa kuitenkin normaalisti. Vaikka nyt jo tiesin että rfsu:n ei voi luottaa niin ostin niitä viime kierrossa taas. Niitä haamuja kun on paljon kivempi tuijotella kun negoja. Mutta tän päivän kokeilun jälkeen saa kyllä jäädä kaupan hyllylle kun noin selvän viivan antoivat vaikkei raskaudesta voi mitenkään olla kysymys.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Oon kans saanu sekä PCn että ”vanhaan” apteekin omaan selvän haamun ovisplussan aikaan. Tokihan sekin viiva riippunee siitä millanen LH piikki kelläkin on.
Ok. Hyvä tietää, että voi tulla muihinkin kun rfsu:hun. Itse en ole muissa vastaavaa huomannut. Tein äsken kokeeksi vielä kaapista löytyneen Sofin ja ihan puhdas nega oli. Pitää varmaan sitten tilata niitä lisää, kun ne eivät ainakaan vaikuta viivaa väärästä syystä antavan.
 
Terve! Uutena huutelen täällä

@tofu_ kyllä näkyy ihan selkeästi jotain!

Mulla on se tilanne, että oletettu ovis on ollut kierron aivan alkupäässä. Tein jatkuneiden alavatsakipujen ja rintojen arkuuden takia toissapäivänä testin (oletettu) dpo 7-8 Rfsu herkällä, tuloksena ehkä viivanpaikka. Eilen dpo 8-9 aamulla tavallinen Rfsu, vahvempi tulos. Niihin kun en kuitenkaan paljoa luota, ostin eilen Predictor Earlyn ja malttamattomana tein sen sitten tunnin pidätyksellä. Hyvät himotestaajat, olenko tullut hulluksi vai näkyykö jotain? Tänä aamuna sain apteekin testiin ensimmäisen viivanpaikan koskaan, tai sitten on joku haamun esiaste.

Kuva siis eilisestä Predictor Early. Alempi kuva vähän muokkailtu.
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: tofu_
Terve! Uutena huutelen täällä

@tofu_ kyllä näkyy ihan selkeästi jotain!

Mulla on se tilanne, että oletettu ovis on ollut kierron aivan alkupäässä. Tein jatkuneiden alavatsakipujen ja rintojen arkuuden takia toissapäivänä testin (oletettu) dpo 7-8 Rfsu herkällä, tuloksena ehkä viivanpaikka. Eilen dpo 8-9 aamulla tavallinen Rfsu, vahvempi tulos. Niihin kun en kuitenkaan paljoa luota, ostin eilen Predictor Earlyn ja malttamattomana tein sen sitten tunnin pidätyksellä. Hyvät himotestaajat, olenko tullut hulluksi vai näkyykö jotain? Tänä aamuna sain apteekin testiin ensimmäisen viivanpaikan koskaan, tai sitten on joku haamun esiaste.

Kuva siis eilisestä Predictor Early. Alempi kuva vähän muokkailtu.
Ihan kuin siinä näkyis toinenkin viiva! Väristä en osaa snoa, mutta toivottavasti vahvistuu :love:
 

Yhteistyössä