Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

No nyt on kyllä selvästi värillistä viivaa, tuo viivan epätasaisuus vähän kummastuttaa. Onko sulla mahdollista tehdä muun merkkistä testiä? Toivottavasti kyseessä olisi raskaus! ❤ Itse en ole noin vahvoja viivoja rfsu:un saanut kuin raskaana ollessani, ja silloin kun en ole ollut raskaana niin mun viivanpaikat on ollu selvästi haaleampia ja harmahtavia. Joillakin on viivanpaikat olleet jopa värillisiä rfsu:n testillä. Suosittelen toisen merkkistä testiä tai digiä.
Kiitos rohkaisevasta viestistä! :)Käyn seuraavaksi ostamassa jonkun muun merkin testin jos malttaisi vaikka ylihuomiseen asti
 
  • Tykkää
Reactions: Apustaja
@odottelua mulle ei ainakaan ikinä oo tullut apteekin testiin noin selkeää turhaa viivaa. Tietty, jos tuli testausajan jälkeen, niin eihän siihen täysin voi luottaa. Aamulla uutta testiä vaan! (y) toivottavasti tulis silloin ihan testausajalla positiivinen.
Itsekin hämmästyin noinkin vahvasta viivasta testiajan jälkeen(n) Mitä olen täältä lukenu, ”roskishaamut” ei ole olleet noin selkeitä viivoja. Toivotaan parasta nyt kuitenkin:LOL:
 
Ja tää oireitten kirjo on kyllä ihmeellinen, näitä kaikkia ei voi ees kuvitella :LOL:
Oon viimeks syöny aamupalaa lapsuudessa, nyt aamusin ensimmäisenä kaapille tai tulee huono olo. Alaselkää särkee, tätä ei oo ees menkkojen aikaan. En nuku. En millää. Max 3h ja sit valvotaaki koko loppu yö. Nännit kipeet, normaalisti tissit.. Naama kukkii, yleensä tulee yks-kaks näppyä.. Onhan noita :ROFLMAO:
Meillä suvussa ollu tätä ettei raskaustesti meinaa millää näyttää pos, mun laskettuaika siirty aikoinaa kuukaudella eteepäin ultrauksessa vaikka äiskä oli hulluna testaillu. Ei vaa ollu aiemmin näyttäny mitää.
Hermo tässä alkaa mennä :unsure:
 
Ja tää oireitten kirjo on kyllä ihmeellinen, näitä kaikkia ei voi ees kuvitella :LOL:
Oon viimeks syöny aamupalaa lapsuudessa, nyt aamusin ensimmäisenä kaapille tai tulee huono olo. Alaselkää särkee, tätä ei oo ees menkkojen aikaan. En nuku. En millää. Max 3h ja sit valvotaaki koko loppu yö. Nännit kipeet, normaalisti tissit.. Naama kukkii, yleensä tulee yks-kaks näppyä.. Onhan noita :ROFLMAO:
Meillä suvussa ollu tätä ettei raskaustesti meinaa millää näyttää pos, mun laskettuaika siirty aikoinaa kuukaudella eteepäin ultrauksessa vaikka äiskä oli hulluna testaillu. Ei vaa ollu aiemmin näyttäny mitää.
Hermo tässä alkaa mennä :unsure:
ootko tehny esim pc testiä? toi sun aikasempi apteekin oma ainakin näytti hyvää viivaa, varmasti jo joku muukin testi näyttäisi jos olis raskaus kyseessä :)
 
Heippa arvon hätähousut! Itse syyllistyn myös hätähousuiluun, sillä en malttanut odottaa kuukautisten alkamisajankohtaan. Nyt dpo 9 (tikutin oviksen) ja testi näyttää ehkä haaleaa haaleaa viivaa? Mitäs olette mieltä? Voi kökkö kun näiden kanssa ei malta odottaa. Ensimmäistä yritetään ja lapsi todella toivottu.
 

Attachments

Heippa arvon hätähousut! Itse syyllistyn myös hätähousuiluun, sillä en malttanut odottaa kuukautisten alkamisajankohtaan. Nyt dpo 9 (tikutin oviksen) ja testi näyttää ehkä haaleaa haaleaa viivaa? Mitäs olette mieltä? Voi kökkö kun näiden kanssa ei malta odottaa. Ensimmäistä yritetään ja lapsi todella toivottu.
Kyllä tuossa mun silmin on selvä viiva:)

Itsehän illalla täällä kehuin kuinka aion testailla vasta pe. Noh, en taas saanu yöllä nukuttua ja aloin siivoomaa mm lääkekaappia :whistle: Sieltähän tulla tupsahti one stepin liuska, niitten tulokset kun vaan on mitä sattuu :( Kyllä siihen tais plussa tulla :rolleyes: Tai siis haamu, mut ilmaantu samantien.
Joka tapauksessa, joko ovis oli paljon myöhemmin mitä luulin tai sit jotain on vialla koska niin heikkoa viivaa antaa vieläki.. Nyt siis mukamas dpo 25 :confused: En siis tikuttanu ovista, tuntemusten ja lämpöjen mukaa menty.
 

Attachments

Kyllä tuossa mun silmin on selvä viiva:)

Itsehän illalla täällä kehuin kuinka aion testailla vasta pe. Noh, en taas saanu yöllä nukuttua ja aloin siivoomaa mm lääkekaappia :whistle: Sieltähän tulla tupsahti one stepin liuska, niitten tulokset kun vaan on mitä sattuu :( Kyllä siihen tais plussa tulla :rolleyes: Tai siis haamu, mut ilmaantu samantien.
Joka tapauksessa, joko ovis oli paljon myöhemmin mitä luulin tai sit jotain on vialla koska niin heikkoa viivaa antaa vieläki.. Nyt siis mukamas dpo 25 :confused: En siis tikuttanu ovista, tuntemusten ja lämpöjen mukaa menty.
Kyllä siinä vaan näkyy viiva (y)
Mulla alkanu siis ihan jatkuvasti nyt pissattamaan (2h välein) joka on aika huomattava ero normaaliin vessakäyttäytymiseen (n) Ajattelin kokeilla uutta testiä Lauantaina aamulla, että vahvistuuko viiva yhtään, toiveikkain mielin :) Millon itse ajattelit jatkaa testailua? :geek:
 
Kyllä siinä vaan näkyy viiva (y)
Mulla alkanu siis ihan jatkuvasti nyt pissattamaan (2h välein) joka on aika huomattava ero normaaliin vessakäyttäytymiseen (n) Ajattelin kokeilla uutta testiä Lauantaina aamulla, että vahvistuuko viiva yhtään, toiveikkain mielin :) Millon itse ajattelit jatkaa testailua? :geek:
Vuoto alko tänää eli se siitä :cry:
Toivotaan että sulla lähtee viiva vahvistumaa päin! :love:
 
Hei vain! Mahtuuko vielä joukkoon piinailemaan? Taustasta sen verran että 4 poikaa on ennestään. Nyt ollu parivuotta hormonikierrukka joka poistettiin toukokuussa. Keskiviikkon alkoi ensimmäiset menkat poiston jälkeen. Kierrot on yleensä olleet pitkiä mutta ovulaatio tapahtuu todistetusti ainakin joskus. Nyt oisi 5 ja viimeinen lapsonen haaveissa, saas nähdä miten menee.
 
Hei, mäkin voisin liittyä himotestaajiin! Mulla on kaksi lasta ennestään ja molemmista oon tehnyt testin vasta sitten kun se on ollut jo yksiselitteinen plussa. Tällä kertaa mäkin tahtoisin liittyä haamujengiin :D ja siksi aloitan testailun herkillä testeillä jo sunnuntaina, dpo 6. En usko että vielä tästä kierrosta tärppää, kun vasta maanantaina eli Flon mukaisena ovispäivänä poistin kuparikierukan, mutta kaiken varalta testailen, ettei mee haamut sivu suun.:ninja::p
 
  • Tykkää
Reactions: Apustaja
Moikka!
Ihan ensin onnittelut kaikille plussanneille. Ja tarrasukkia paljon matkaan mukaan.

Omanapa:mulla on kp 24/27-33 tein tänään rfsu n liuskaraskaustestin. Ajattelin kokeilla kun niitä on uudistettu 15 sekuntia kastetaan pissaa ja 5 minuutin jälkeen ei lueta enää tulosta. Ei ole kyl parantuneet yhtään vaan huonontuneet. Väri levis ja värjäytymiä jäi koko tikulle. Eikä se värjäytymiä hävinnyt viidessä minuutissa. Jo viiden minuutin aikana näkyi toista viivaa mut en tiedä johtuko se siitä värin leviämisestä. Eli ei ole rfsu liuskaraskaustestit parantunut. Tässä kolme kuvaa siitä testistä.

https://aijaa.com/oeX3JX

https://aijaa.com/8fdQLh

https://aijaa.com/NwmPHu
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä