Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Koitin laittaa viestiin hymiöitäkin mutta ei näkyy onnistunut. Mistähän ne tulee ku ei ainakaan puhelimen näppäimistöstä saa..
Ei niitä puhelimen näppäimstöstä laiteta. Tässä viestikentässä on hymynaama tuolla yläreunassa asetuksissa mistä voi muokata tekstiä ja kun sitä hymynaamaa painaa tulee alas hymiöitä ja niitä vain klikkaa niin tulee hymiöitä tekstiin. :rolleyes:
 
Arvoisat himotestaajat. Oon joskus tehnyt enemmänkin noita pc liuskaraskaustestejä. Niissä lukee että testi tikun ja pissan on oltava 15-30 asteisia. Eli kannattaa vähän aikaa antaa pissan jäähtyä. Jos hätähousuna tekee juuri pissatusta kuumasta pissasta testin saattaa tulla väärä negatiivinen kun jos antaa pissan jäätyä vähän aikaa ja tekee testin niin voi tulla haalea positiivinen negatiivisen sijaan.
 
  • Tykkää
Reactions: mom_89
Arvoisat himotestaajat. Oon joskus tehnyt enemmänkin noita pc liuskaraskaustestejä. Niissä lukee että testi tikun ja pissan on oltava 15-30 asteisia. Eli kannattaa vähän aikaa antaa pissan jäähtyä. Jos hätähousuna tekee juuri pissatusta kuumasta pissasta testin saattaa tulla väärä negatiivinen kun jos antaa pissan jäätyä vähän aikaa ja tekee testin niin voi tulla haalea positiivinen negatiivisen sijaan.
Mistä tämmöinen tieto on?
PCn ohjeissa ei puhuta mitään pissan jäähdytyksestä (ainakaan enää). Joskus aikoinaan netissä kiersi keskusteluissa tämä tieto (pissa viileää) mut ainakaan valmistajan sivuita ei tämmöstä suositusta löydy ja siel lukee näin: Huolehdi että testi on huoneenlämpöinen (15-30◦C).
 
Mistä tämmöinen tieto on?
PCn ohjeissa ei puhuta mitään pissan jäähdytyksestä (ainakaan enää). Joskus aikoinaan netissä kiersi keskusteluissa tämä tieto (pissa viileää) mut ainakaan valmistajan sivuita ei tämmöstä suositusta löydy ja siel lukee näin: Huolehdi että testi on huoneenlämpöinen (15-30◦C).
Siinä pc n ohjeessa lukee että testin ja virtsanäytteen on oltava huoneenlämpöisiä 15-30 asteisia. Eli käsittäisin niin että pissan pitäis antaa vähän jäähtyä. Tässä vielä kuva pc n ohjeesta.

 
(eri kuvauspaikka ja valotus joten ehkä hämää vähän)

Tämä kuva ei ollut hätätestailua vaan ylin otettu dpo15 ku menkkoja ei näkynyt eikä tuntunut. Alempi sitten äsken vertailuksi, jotta näen millainen viiva PC testiin tulee kun ei pitäs tulla viivaa. Mut joo. Kyl oli joku kiinnittymisyritys, kun menkat oli 2vrk myöhässä. No, seuraavaa yritystä kehiin.
(tein kyllä dpo8-10 testit mut negat; 11-14 en testannut.)

Mut muistaisin et jollekin oli tullut selkeää viivanpaikkaa näihin PC testeihin...? Ja nykyään niissä lukee ettei saa lukea 5 min päästä.
 
@Helmiina1978 . Ootko tehny ovistikkua? Osallehan Lh nousee ennen menkkoja ja saa r.testit haamuamaan. Itse saan tollaisen haamun pc tikkuun kun on lh-piikki ovisplussan aikaan. Toki on voinu olla kiinnittyminenkin, en sitä sano ☺ Hcg arvoa jos haarukoi, niin sellainen selkeä haamu testiajalla tuli kaverilla ja hcg oli silloin samana päivänä 19 verestä :)
 
Niin muistelin että jotkut olis saanut noilla aika vahvoja viivoja.
Mut hämää kun kuitenkin oli erilainen olo kuin yleensä ennen menkkoja; se herätti testaamaan. Mut voi olla että raudan syömisen aloittaminen aiheutti luteaalin pidentymisen? Ja oudot oireet.
Voihan sekin olla että lh on koholla ja siihen reagoi. En oo tehnyt ovis tikkua.
Kaikki mahdollista, mut onko se niin että vain ovuloineessa kierrossa lh nousee ennen menkkoja? Ku viime kierrossa en kyl saanut kaikkiin tikkuihin viivoja, mut ei kyl ovista ollut edes tapahtunut.
 
https://aijaa.com/sSXlsF

En viitsi koko aikaa tuonne 2020 vauvasta haaveilevien puolelle laittaa testikuvia tiirailtavaksi joten siirryn tänne :LOL: Eli mitä arvon hätähousut on mieltä, näkeekö muut tuossa todella vaalean haamun? Nyt on dpo 10. Testinä raskauskeijun 25 herkkyinen one step. Onko muilla kyseisestä testistä kokemusta, antaako tuo viivanpaikkoja?
 
https://aijaa.com/sSXlsF

En viitsi koko aikaa tuonne 2020 vauvasta haaveilevien puolelle laittaa testikuvia tiirailtavaksi joten siirryn tänne :LOL: Eli mitä arvon hätähousut on mieltä, näkeekö muut tuossa todella vaalean haamun? Nyt on dpo 10. Testinä raskauskeijun 25 herkkyinen one step. Onko muilla kyseisestä testistä kokemusta, antaako tuo viivanpaikkoja?
Siirrä testiä vähän ja ota uus kuva! Tuossa menee pisaravana pöydässä just haamun alla niin en tiedä näänkö haamun vai kuvitteleeko mun aivot vain tuon pisaravanan jatkuvan testin läpi :D Jos siinä livenäkin näkyy tuollainen niin on se enemmän kuin mun tänään tekemässä kympin One stepissä, se oli selkeesti nega. (Mulla tänään dpo 6 ja aloitin jo näin aikaisin testailut että ei varmasti mee haamujahti sivu suun :p Kuvassa mun testi.)
IMG_20190707_154439__01.jpg
 
@orgona
https://aijaa.com/1Rpwti
Tuossapa uusi kuva :D Tosi vaikee aina yrittää kuvata näitä haamuja kun kännykkä ei tarkenna läheltä joten täytyy joko zoomata tai sitten ottaa kauempaa kuva ja rajata ja tottakai laatu sitten kärsii (n) Mutta toivottavasti saa selvää!
No joo, kyllä tuossa erottuu jotain! Väriä en tuossa vielä nää, mut mun tänään tekemässä onestepissä ei näkynyt testiviivan kohdalla yhtään mitään ja tuossa näkyy ainakin jotain! Luulis ettei kympin ja kaksvitosen onestepit niin erilaisia oo ettäkö toiseen tulis helposti viivanpaikkoja ja toiseen ei :rolleyes: Pidän peukkuja! Tehdäänks huomenna uudet testit? :LOL:
 
No joo, kyllä tuossa erottuu jotain! Väriä en tuossa vielä nää, mut mun tänään tekemässä onestepissä ei näkynyt testiviivan kohdalla yhtään mitään ja tuossa näkyy ainakin jotain! Luulis ettei kympin ja kaksvitosen onestepit niin erilaisia oo ettäkö toiseen tulis helposti viivanpaikkoja ja toiseen ei :rolleyes: Pidän peukkuja! Tehdäänks huomenna uudet testit? :LOL:
Ehdottomasti olen heti aamulla tekemässä testiä! Testaa säkin ja tiiraillaan yhdessä :LOL: En muista että olisin itsekkään koskaan saanut näihin testeihin viivan paikkaa tai kuullut muiden saaneen, joten nyt kyllä jännittää lähteekö tuo haamulainen vahvistumaan :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun ja orgona

Yhteistyössä