Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Moi kaikki himotestaajat! Mitä ootte mieltä, voiko dpo 8 testatun ovulaation jälkeen ovulaatiotesti (keskellä) kertoa mahdollisesta plussasta?

Yläpuolella pc nega ja alapuolella rfsu varhainen nega. Tai rfsu:saa voisi kuvitella viiva paikassa ihan himppunen väriäkin... Huomenna aamulla vois tehdä jo predictor earlyn, jolla esikko näkyi dpo9... Jännää!
 

Attachments

Moi kaikki himotestaajat! Mitä ootte mieltä, voiko dpo 8 testatun ovulaation jälkeen ovulaatiotesti (keskellä) kertoa mahdollisesta plussasta?

Yläpuolella pc nega ja alapuolella rfsu varhainen nega. Tai rfsu:saa voisi kuvitella viiva paikassa ihan himppunen väriäkin... Huomenna aamulla vois tehdä jo predictor earlyn, jolla esikko näkyi dpo9... Jännää!
Ovistesti voi näyttää raskauden. En oo ihan täysin varma pitääkö siinä tilanteessa olla samanvahvuset viivat vai miten se menee (n)
Just tohon alapuolelle laitoin omat kuvani ja täällä samat pähkäilyt nytten:rolleyes: Joillainhan kylläkin LH nousee ennen vuodon alkamista että sekin voi vaikuttaa.
 
Ovistesti voi näyttää raskauden. En oo ihan täysin varma pitääkö siinä tilanteessa olla samanvahvuset viivat vai miten se menee (n)
Just tohon alapuolelle laitoin omat kuvani ja täällä samat pähkäilyt nytten:rolleyes: Joillainhan kylläkin LH nousee ennen vuodon alkamista että sekin voi vaikuttaa.
Mulla vissiin nousee normaalisti näin loppukiertoa kohden, aamun testit negat mut ovistesti sama ku eilen. o_O mutta kyllä varmaan jatkossakin ovistikuilla kärkyn eka merkkejä :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: odottelua
Apteekin ultra ja dpo 10. Kuva on vähän huono, mutta luonnossa ihan punertava haamulainen. Onko nää antanut kellekään turhia värillisiä viivanpaikkoja tms? :rolleyes:
Tuossa kohtaa testi kerkis jo vähän kuivua, mutta tuli siis ihan testiajalla o_O

Edit. Viivahan katos melkein kokonaan tänne laittaessa :/
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
Laitampa myös tänne tämän kuvan. Monesti on keskustelua että one stepin 10 herkkyinen ei ole todellisuudessa niin herkkä ja 25 herkkyinen olisi herkempi. Tein äsken max 2h pidättelyllä molemmat ja tosiaan 25 herkkyinen antoi vahvemman viivan kuin 10 herkkyinen! katso liitettä 7892
Siellähän näkyy jo hienosti (y)

Minä innostuin uudelleen tosissani, kun tajusin laskeneeni dpot päin pyllyä. Siis 26.8. Oli ovulaatioplussa, samoin vielä 27.8. Ja 27.8. Oli kovaa alavatsakipu, mikä minulla on varma lähestyvän ovulaation merkki. 28.8. Kipu oli jo tiessään. Eli oletan, että keskiviikkona todennäköisesti ovulaatio tapahtui tai oli jo tapahtunut... Nyt siis elettäisiin vasta enintään dpo9 ja nyt kun tarkistin, esikoinenkin näkyi vasta aikaisintaan dpo10-11, eli jee!!!! Toivoa on :LOL:
 
Mul on nyt kp 28/27-33. Mä päivä pissasta tein rfsu n raskaustestin. Ja siihen tuli jotain. Oon tehnyt tässä jo jokusen testin ja mitään niihin en ole saanut mut tänään siihen tuli jotain. En tiedä onks mulla vaan vahvat viiva lasit päässä vai näkyykö tuossa yhtään mitään. Voisiko olla plussan alku mikä vahvistuisi päivien kuluessa. Mut mulla on jo kp 28 et eks nyt jo pitäis näkyä selkeemmin jos jotain olis. Mut pisin kierto mulla on ollut lähiaikoina kp 33. Onks mulla vielä toivoo vai onko toivo jo mennyttä. Tässä vielä kuva rfsu:n testistä.

 
  • Tykkää
Reactions: jemppero
Hei testailijat - saisinko tästä mielipiteen? Alla kuva, jossa selvä viiva ja väriä, RFSU:n puikkotesti. Mutta kun tilanne meni niin, että 10min dippauksen jälkeen tällainen viiva kulki koko pinnan poikki. Ja sitä mukaa sitten myös hävisi kokonaan. Onko kellään käynyt näin ja tulokseksi tullut myöhemmin plussa? Menkkojen pitäisi alkaa sunnuntaina.

728F0A09-E145-4ABA-AE7B-1D3A98C2CA8C.jpeg
 
Hei testailijat - saisinko tästä mielipiteen? Alla kuva, jossa selvä viiva ja väriä, RFSU:n puikkotesti. Mutta kun tilanne meni niin, että 10min dippauksen jälkeen tällainen viiva kulki koko pinnan poikki. Ja sitä mukaa sitten myös hävisi kokonaan. Onko kellään käynyt näin ja tulokseksi tullut myöhemmin plussa? Menkkojen pitäisi alkaa sunnuntaina.

katso liitettä 7906
Osassa testejä ja jopa eri erissä samoja testejä väri kulkee ns rintamana viivamaisesti. Jopa silleen et väri kertyy viivan kohdille hetkeksi. Se mitä tulokseksi jää merkkaa. Ei se värin eteneminen.
 

Yhteistyössä