Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Täällä yksi himotestailija ja - kuumeilija. Nyt menossa kp 32/29-40. Eli kierto todella epäsäännöllinen ja piinapäivät on todellakin piinaavan pitkä jakso aina..

No, oon (tietysti) testannut jo parikin kertaa tähän kiertoon, vaikka aina sovin itseni kanssa, että maltan pidempään. Tänää aamulla taas nega ja laitoin testin pois. Kävi sitten klassikko oikein isolla K:lla, mitä ajattelin ettei munlaiselle tarkalle ja fiksulle ihmiselle kävisi: myöhemmin roskikselle lähtiessä näinkin testissä haalean viivan, mitä ei joko aamulla ollut tai sitten en nähnyt sitä yövalon loisteessa ja vasta päivänvalo sen paljasti.

Koskaan ennen ei ole tullut minkäänlaista viivaa testiin (nyt yk6), joten ehkä voitte ymmärtää fiilikset tästä ekasta vaikka ehkäpä ihan turhaan (koska myöhässä) ... En tiedä miksi tästä ees kirjoitan. Koska kaikkihan ja myös itse tiedän, että olis pitäny olla aamulla tarkempi eikä sitten enää katsoa testiä.

No, mulla on nyt kotona enää yksi kallis digitesti ja koska huomenna on vasta kp33 niin en tiedä raakinko sitä vielä käyttää?? Tämänpäiväinen testi oli rfsu violetissa paketissa oleva, ei luiska vaan sellanen kuumemittarin näköinen. Onko kokemuksia siitä?
 
Täällä yksi himotestailija ja - kuumeilija. Nyt menossa kp 32/29-40. Eli kierto todella epäsäännöllinen ja piinapäivät on todellakin piinaavan pitkä jakso aina..

No, oon (tietysti) testannut jo parikin kertaa tähän kiertoon, vaikka aina sovin itseni kanssa, että maltan pidempään. Tänää aamulla taas nega ja laitoin testin pois. Kävi sitten klassikko oikein isolla K:lla, mitä ajattelin ettei munlaiselle tarkalle ja fiksulle ihmiselle kävisi: myöhemmin roskikselle lähtiessä näinkin testissä haalean viivan, mitä ei joko aamulla ollut tai sitten en nähnyt sitä yövalon loisteessa ja vasta päivänvalo sen paljasti.

Koskaan ennen ei ole tullut minkäänlaista viivaa testiin (nyt yk6), joten ehkä voitte ymmärtää fiilikset tästä ekasta vaikka ehkäpä ihan turhaan (koska myöhässä) ... En tiedä miksi tästä ees kirjoitan. Koska kaikkihan ja myös itse tiedän, että olis pitäny olla aamulla tarkempi eikä sitten enää katsoa testiä.

No, mulla on nyt kotona enää yksi kallis digitesti ja koska huomenna on vasta kp33 niin en tiedä raakinko sitä vielä käyttää?? Tämänpäiväinen testi oli rfsu violetissa paketissa oleva, ei luiska vaan sellanen kuumemittarin näköinen. Onko kokemuksia siitä?

Minä oon esikoisestani plussannut muistaakseni juuri sillä RFSU:n violetilla. Eka plussa oli hiukan haalea (kuukautisten oletettuun alkamispäivään tais olla silloin vielä pari pvää) mutta hyvin selvä plussa, ja seuraavina päivänä jo vahvistui kontrolliviivan väriseksi. En kyllä osaa sanoa, antaako valeplussia. Onko sulla kuvaa siitä ekasta testistä?
En malta odottaa, että teet seuraavan testin. Pidän peukkuja!
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiii
Minä oon esikoisestani plussannut muistaakseni juuri sillä RFSU:n violetilla. Eka plussa oli hiukan haalea (kuukautisten oletettuun alkamispäivään tais olla silloin vielä pari pvää) mutta hyvin selvä plussa, ja seuraavina päivänä jo vahvistui kontrolliviivan väriseksi. En kyllä osaa sanoa, antaako valeplussia. Onko sulla kuvaa siitä ekasta testistä?
En malta odottaa, että teet seuraavan testin. Pidän peukkuja!
Kiitos! Eli varmaan ihan hyviä nuo violetti testit. Kohtuuhintaisia mutta liuskoja selkeämpiä tulkita :) Mä nyt tein aamulla digin, ei raskaana. Olin ihan varma, että nyt tulee jokin muu tulos!! (Ihan naurattaa miten nyt saatoin olla niin varma..)

No, niin kauan kun ei ole menkkoja, on toivoa. Kun kierto tosiaan vaihtelee kuukausittain. Viime kierto tosin oli 39 päivää, ja sen pidempää ei ole koskaan ollut. Eli jos tästä viikosta selviää ilman menkkoja niin hyvä. Tämän viikon Sunnuntain pitäisi siis viimeistään alkaa. Mielestäni ovulaatio oli joulupäivänä, joten kun testi oli nyt nega niin 65% todennäköisyydellä se pitää paikkansa.

Spekulointia ja piinailua. Tätähän tää on taas :D
 
Minä oon esikoisestani plussannut muistaakseni juuri sillä RFSU:n violetilla. Eka plussa oli hiukan haalea (kuukautisten oletettuun alkamispäivään tais olla silloin vielä pari pvää) mutta hyvin selvä plussa, ja seuraavina päivänä jo vahvistui kontrolliviivan väriseksi. En kyllä osaa sanoa, antaako valeplussia. Onko sulla kuvaa siitä ekasta testistä?
En malta odottaa, että teet seuraavan testin. Pidän peukkuja!
IMG_20200106_072010.jpg
 
Viimeksi muokattu:
No kyllähän tuo nyt jo minusta haamuplussalta näyttää :love:(y) oletko milloin viimeksi testannut?
Joo ja sain niitä kolme peräkkäin. Ehdin ihan hulluna innostua eikä pystyny nukkua ees ku odotti vaan aamua et viiva tulos taas ja alkais jossain kohti tummua.

Mutta loppuikin sitten eilen kuin seinään. Aamulla testi puhdas nega ja iltapäivästä vuoto alkoi. Oli kyllä menkkatubtemukska jo aiemminkin mutta tietysti ajattelin et vois olla jotain muutakin

Nyt päätän ja sanon tännekin ääneen että tässä kierrossa testaan aikaisintaan kun kp40!! Ei tarvii arpoa ja menettää unia ja herätellä turhan aikaisin toivoa
 
PhotoGrid 1578569991748http://[url]https://aijaa.com/geagiL[/URL]

Tulinpa minäkin hätähousuilemaan tänne tikkujeni kanssa:ROFLMAO:
Mulla siis kkm jälkeen näyttänyt vain plussaa ja testaillut millon näyttäisi vihdoin negaa..
Huomasinkin sitten että haalenemista oli havaittavissa kunnes tänään taas tummumistao_O
Olispa tää uutta raskautta eikä vain joku mielenhäiriö testeissä :whistle::love:
No joo, ihan selvää tummista, jännää on :D(y)
 
Joo ja sain niitä kolme peräkkäin. Ehdin ihan hulluna innostua eikä pystyny nukkua ees ku odotti vaan aamua et viiva tulos taas ja alkais jossain kohti tummua.

Mutta loppuikin sitten eilen kuin seinään. Aamulla testi puhdas nega ja iltapäivästä vuoto alkoi. Oli kyllä menkkatubtemukska jo aiemminkin mutta tietysti ajattelin et vois olla jotain muutakin

Nyt päätän ja sanon tännekin ääneen että tässä kierrossa testaan aikaisintaan kun kp40!! Ei tarvii arpoa ja menettää unia ja herätellä turhan aikaisin toivoa
Voi ei, olen niin pahoillani :( tsemppiä uuteen kiertoon (y)
 
@perhonen84 mä koen noi liuskatestit niiiin epäselviksi, että en oo niitä ekan yk:n jälkeen ostanut. Ja nyt en siis enää muista, mihin kohti sen testiviivan pitäisi edes tulla. Näen kyllä montakin viivaa, mutta mielestäni se juuri on noiden ongelma. Viivoja kaikkialla

Jän seuraamaan jos joku liuskakonkari tulkitsee sulle. Pidän peukkuja!! ❤
 
Onkohan tämä liian haalea haamu, nyt jo kuitenkin dpo 13 ja testinä pregcheck.

https://aijaa.com/V8IX2i
Mulla oli samanlainen ja jopa vähän haaleempi testi dpo13 ja kuukauden päästä laskettuaika :) Varhaisultrassa käytiin ja dpot olin laskenut oikein :) Testasin tuon jälkeen parina päivänä niin näin, että se vahvistuu ja sitten lopetin testaamisen ja aloin pelonsekaisin tuntein odottaa varhaisultraa:D
 

Yhteistyössä