Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hei!
Olen aika uusi täällä mutta ketjua ahkerasti seurannut :) näyttääkö teistä tämä rfsu testi positiiviselta? Tänään dpo 10-11. Viime kierron kemiallisessa rfsu oli ainut testi joka näytti mulla haamua jo dpo11, tosin hyyyyyyvin hailakkaa. Muut vielä dpo12 negaa.

Voisin tän omanapailun lisäksi kommentoida, että khilde, sun testissä näen haamun. Jospa ois vahvistunut! IMG_20200209_074726.jpg


MUOKS. Tämä minun testi oli viallinen. Olen reklamoinut rfsu:lle. Toivottavasti muille ei käy näin. Tämän testin jälkeen 4 eri testiä negoja eri aikoina tehtyinä.
 
Viimeksi muokattu:
@mimmi92 jos ei oo menkat alkaneet niin en olisi vielä huolissani. Jatka vaan testaamista! Mun kemiallisessa tuli tiputtelut ja menkat ajallaan joten se oli aika selkee homma.

Toi mun testin kuva on otettu testiajan jälkeen. Testiajalla näkyi vielä haaleammin. Mut pakko sanoa, et rfsu ollu mulla aina (maineestaan huolimatta) selkeä nega ku ollu aihetta. Ja koska viime kierrossa oli ainut joka enteili plussaa ihan oikein, uskallan tohon luottaa enkä heti tulkitse että väärä plussa. Mut pitää jatkaa testailua ja myös muilla merkeillä. Mitä testiä suosittelisitte?
Suosittelen pc (pregcheck) testiä, halpoja ja hyviä eikä anna turhia viivanpaikkoja :) myös tietty clearblue on hyvä
 
Moi!
Tammikuun puolella laittelin kuvaa hailakasta haamusta, jonka jälkeen mihkään testiin en saanut mitään ja menkat alkoi parin päivän päästä.
Eilen illalla tajusin, että menkat kaksi päivää myöhässä. Yksi testi löytyi vielä kaapista (rfsu) tein miniliruun ja alkoi vähitellen viivaa tulemaan. Kai tämä on jo selkeä plussa..????

[url=https://aijaa.com/elR0MH][/URL]

Ylempi kuva otettu heti testin tekemisen jälkeen ja loput alle 10min testin teosta. Koko ajan olo, että menkat alkaa ja kaikki raskausoireetkin on puuttuneet. (paitsi ala mahan vihlonta) en osannut edes epäillä, koska jos, niin olisin jo tehny testejä viikko sitten :ROFLMAO:
Tänään käyn ostamassa kyllä uusia testejä ja iltapäivästä sitten pääsee tsekkaa tilanteen... Liian jännää, mutta mieli on levollinen :whistle:
 
@emmilliina

Siis nyt vasta katoin tuota sinun testiä niin ääk! Voikohan mulla olla samanlainen juttu. Ootko tänään tehnyt uutta?
Kauhia jos nuin selkeitä viivoja näyttää. Toki mullaki kävi niin, mutta se oli apteekin ultra mikä näytti haaleaa plussaa... Ajattelin,että jotaki yritystä ollut mutta jäänyt siihen ja siksi sitten muut testit negoja. o_O
 
Nunn
Edellinen kommentoija siis..

Tais olla nega kun enää en viivaa näe.. Huoh.. Ei tainnu tärpätä tässäkään kierrossa  nyt kp 28/30-40. tosin en ole varma et oliko ovis vasta 7 päivää sitten, ku sillon oli kipuja ja sen jälkeen nousi vasta lämmöt. :geek: Et ehkä viel testaan muutaman päivän päästä jos ei menkat ala..
Tsempit muille(y)
 
Edellinen kommentoija siis..

Tais olla nega kun enää en viivaa näe.. Huoh.. Ei tainnu tärpätä tässäkään kierrossa  nyt kp 28/30-40. tosin en ole varma et oliko ovis vasta 7 päivää sitten, ku sillon oli kipuja ja sen jälkeen nousi vasta lämmöt. :geek: Et ehkä viel testaan muutaman päivän päästä jos ei menkat ala..
Tsempit muille(y)
Joo mäkään en kyllä nää tossa toista viivaa:(
Mut mikäli oliskin myöhänen ovis ni kantsii jatkaa testailuja(y)
 

Yhteistyössä