Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Sabista

No en malttanut. Sain käsiini halpoja Sofi raskaustestejä ja nyt (jo) sylettää. Alempi eiliseltä illalta ennen nukkumaan menoa,rakkoaika X-tuntia eli kuivanut ja ylempi tältä aamulta.

vielä ei saisi heittää kirvestä kaivoon, blasto siirrettiin ma - mutta nyt just tuntuu siltä.


Kaivoin oman pp5 testin,eipä tuo kummonen viiva oo.
 
maris39
Liityn tänne piinailemaan. Kp 10 tai 11 oon mennyt sekaisin. Kun unohdin laittaa kuukautisten alun ylös . Oli sen verran stressaava aikaa viimeiset viikot. No tänään tein ovulaatiotestin ja plussaahan se näytti. No oireet on kyllä selvät. Tuttu kipu oikealla puolella. On ollut ala vatsa kipua 4 pvä. Se on tullut ekan raskauden jälkeen. Että turvottaa ja on kipua. No ei tässä kierrossa tärppää kun mies on muualla. Asutaan eri osoitteissa. Tarkoitus muuttaa yhteen kyllä mutta toistaiseksi mennään näin.
 
vierailija
Onks täällä enää ketään?
Mä sain tänään paksun pikkusen punertavan toisen viivan testiin. En saanut sitä kuvaan kun kännykkä kamera on niin huono. Testi oli rfsu n pahamaineinen liuska raskaustesti. Eli haalea viiva ei välttämättä merkinnyt mitään.
 
Onks täällä enää ketään?
Mä sain tänään paksun pikkusen punertavan toisen viivan testiin. En saanut sitä kuvaan kun kännykkä kamera on niin huono. Testi oli rfsu n pahamaineinen liuska raskaustesti. Eli haalea viiva ei välttämättä merkinnyt mitään.
Kyllä mä ainakin kurkin tänne joka viikko :) olis kiva nähdä kuvaa niin vois auttaa :)
 
Menkat jo vähän itsestään ilmoittelee, tästäkin huolimatta halusin vielä testata.

oon tässä kierrossa hätähousuna ehtinyt tehdä monta testiä, niihin en ole saanut yhtään mitään. Tämä viimeisin hiukan väläytteli jotakin.. kaikki testit olleet rfsun. Tiedän, ei luotettavin, mutta on edullinen tällaiselle hätärille

https://aijaa.com/QL5iKS
 
Hei!

En oo tikuttanu ovulaatiota, mutta oletetusta hedelmöittymisestä (ainut kerta ilman ehkäisyä) laskettuna tänään ois viikot 5+1.

Aamupissasta Clearbluen digitaalinen näytti 1-2 viikkoa, vaikka ois pitänyt jo näyttää 3+. Tasan viikko sitten tein ekat haamut, jonkin verran on viiva vahvistunut, mutta onkohan tää nyt kuitenkin menossa kohti keskenmenoa? Tuo aamuinen digi laitto huolestuttamaan, eikä liuskatestinkään viiva ole kontrolliviivan vahvuinen, vaikka näillä viikoilla varmaan jo pitäs olla...

Mitä ootte mieltä?



 
Hei!

En oo tikuttanu ovulaatiota, mutta oletetusta hedelmöittymisestä (ainut kerta ilman ehkäisyä) laskettuna tänään ois viikot 5+1.

Aamupissasta Clearbluen digitaalinen näytti 1-2 viikkoa, vaikka ois pitänyt jo näyttää 3+. Tasan viikko sitten tein ekat haamut, jonkin verran on viiva vahvistunut, mutta onkohan tää nyt kuitenkin menossa kohti keskenmenoa? Tuo aamuinen digi laitto huolestuttamaan, eikä liuskatestinkään viiva ole kontrolliviivan vahvuinen, vaikka näillä viikoilla varmaan jo pitäs olla...

Mitä ootte mieltä?
Joo, olishan sen viivan pitäny vahvistua enemmän viikon aikana, suosittelen että käyt veritestissä, siitä selviää arvot parhaiten ja mikä on tilanne
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
Hei!

En oo tikuttanu ovulaatiota, mutta oletetusta hedelmöittymisestä (ainut kerta ilman ehkäisyä) laskettuna tänään ois viikot 5+1.

Aamupissasta Clearbluen digitaalinen näytti 1-2 viikkoa, vaikka ois pitänyt jo näyttää 3+. Tasan viikko sitten tein ekat haamut, jonkin verran on viiva vahvistunut, mutta onkohan tää nyt kuitenkin menossa kohti keskenmenoa? Tuo aamuinen digi laitto huolestuttamaan, eikä liuskatestinkään viiva ole kontrolliviivan vahvuinen, vaikka näillä viikoilla varmaan jo pitäs olla...

Mitä ootte mieltä?
Mulla näytti samalta ja meni ikävä kyllä kesken. :/
 

Yhteistyössä