Hätäkaste nimet

Ykkönen: Eevi ja Eetu --> Markus Eemil
Kakkonen: Janna ja Tomi --> Tuomas Mikael
Kolmonen: Matias ja Vilma --> Matias Vilhelm
Nelonen: Tuulia ja Valtteri --> Iiris Tuulia
Vitonen: Roosa ja Tino --> Julius Aksel
Kutonen: Vili ja Iines --> Eelis Oskar
 
meillä oli hätäkaste nimet rami aleksi ja julia ulrika, pojasta tuli ville tapani ( on syntynyt tapaninpäivänä ). muita ehdotuksia ensimmäisinä päivinä oli vielä hugo akseli. Ja jos olis tullu tyttö, ni se olis kyl oikeesti ollu henni ulriika.
 
Kakosipoika: Axel Arthur ja Ann Isabell. Pojasta tuli Akseli Benjamin
Toinen kakoispoika: Lucas Oscar ja Zoe Ingrid. Pojasta tuli Jacob Oskari
Kuopus tyttö: Hugo Martin ja Rita Sofia. Tytöstä tuli Rita Anna Sofia

Kun kakoset syntyi asuimme Suomessa, mutta olimme muuttamassa saksaan (isä on saksalainen). Mutta emme tieneet kuinka kauan asuisimme siellä, joten laitoimme poikinen nimiin molemmilta mailta jotain. Ja ihan hyvä niin, asuimme saksassa kaksi vuotta.
 
mutsimamma
Ihania nimiä! :flower: :heart: :D

Meillä...

Eskoiset(kaksoset): Ilona Lotta Olivia ja Antti Samuel ---> Netta Amanda ja Antti Eemil
Kolmas: Aada Emilia ja Otto Oskari ---> Aada Emilia
Neljäs: Sonja Helena ja Otto Oskari ---> Otto Oskari
Viides: Sonja Helena ja Lauri Joakim ---> Sonja Helena
Kuudes/kuopus: Netta Amanda ja Lauri Joakim --->Lauri Joakim

Me pysyttiin aika paljon noissa hätäkaste nimissä..Paitsi esikoisilla :)
Otto Oskari ja Lauri Joakim laitettiin moneen kertaan.
Sitten saatiin Otto ja Lauri :) :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2006 klo 11:05 mutsimamma kirjoitti:
Eskoiset(kaksoset): Ilona Lotta Olivia ja Antti Samuel ---> Netta Amanda ja Antti Eemil
Kolmas: Aada Emilia ja Otto Oskari ---> Aada Emilia
Teillä aika samankaltainen mieltymä nimiin... Meillä kakoset ja Lotta Elsa Ilona ja Eemil onni Oskari. :)
Emilia oli meilläkin yhtenä ehokkaana.
 
Meillä oli paperissa Daniel Eelis Oliver ja Olivia Eeti Sofia.
Pojasta tuli lopulta Dan Emil Oliver.

Poika oli niin pieni syntyessään niin haluttiin lyhyt nimi.

Ja poika ei ole saanut nimeään Hjallis Harkimon mukaan. B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2006 klo 21:34 honiska kirjoitti:
mulle ei tullu koskaan mieleenikään miettiä hätäkastenimiä! :eek: eikä me tosin koskaan saatu eteemme mitään lomakettakaan, itseasiassa mä en koskaan oo täyttäny mitään lomakkeita synnytystoivomuksista tai mistään.
Mä en oo kans koskaan täyttäny mitään papereita joissa ois kysytty hätäkastenimiä.. Ehkä se ei sit oo tapana kaikissa sairaaloissa? :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.03.2006 klo 10:45 Mrs Bucket kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2006 klo 21:34 honiska kirjoitti:
mulle ei tullu koskaan mieleenikään miettiä hätäkastenimiä! :eek: eikä me tosin koskaan saatu eteemme mitään lomakettakaan, itseasiassa mä en koskaan oo täyttäny mitään lomakkeita synnytystoivomuksista tai mistään.
Mä en oo kans koskaan täyttäny mitään papereita joissa ois kysytty hätäkastenimiä.. Ehkä se ei sit oo tapana kaikissa sairaaloissa? :eek:
eix teidän oo tarvinnu sairaalaan täytellä esitietolomaketta?! meillä taas ne paperit tossa ja ollaan nyt ihan eri paikkakunnalla ku ekalla kertaa ja sielläkin oli..
 
StineaMinea
Minea Veera Karoliina ja Leevi Matias ---> Minea Iida Sofia
Minja Jenita ja Leevi Juhani -----> Minja Jenita
Janica Aada Susanne ja Leevi Mikael ---->Leevi Matias
Janica Aada Susanne ja Oskari Dan Eemil -->Janica Aada Susanne
Sonja Jutta Emilia ja Kasperi Antti Eemil ---->Oskari Dan Eemil

:heart: :heart: :heart:
 
vieras minäkin
Esikois poika Samuel Tominpoika ja Siiri Tomintytär. Pojasta tuli Samuel Tomi Matias.

mausussa köllöttelee, jos on poika Mikael tai Jofiel, tyttö jos tulee niin Josefiina. :heart:
 
feetu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2006 klo 19:17 vieras kirjoitti:
Laitetaan tänne tälläinenkin ketju. Eli mitkä olivatt lastenne hätäkaste nimet ja mikä heistä loppujen lopuksi tuli? =)

Esikoinen: Patrik Verneri ja Petra Julia (tuli Anni Petra Linnea)
Keskimmäinen: Aleksis Jonatan ja Aada Mimosa (tuli Venla Aada Tuulia)
Kuopus: Leo Kasper ja Pinja Helmiina (tuli Lotta Pinja Katriina)

Eli meillä ei kovin hyvin pitänyt paikkaansa. =)
MEILLÄ (heidi maria pauliina) tuli heli maria pauliina, kati liisa maarit, mari heidi kristiina ja poika (henri tuomas) tuli juho fredrik eli ei tullut ihan mitä pitija taas sama juttu mikähän tulee 11/10/06 lask.aika :hug:
 
2 lapsen äiti
Meillä oli esikoisen hätäkastelapussa nimet Konsta Kasperi ja Noora Amanda.. Poika tuli ja nimeksi tuli Konsta Kasperi. Toisen lapsen hätäkastelapussa nimet Eeli Elmeri ja Nelli Adeliina.. Tyttö tuli ja nimeksi tuli Ronja Elmiina. =)
 

Yhteistyössä