hajukynttilät vaarallisia?

lerppu
Minä ostin niitä sika kalliita kynttilöitä..jäivät polttamatta tuoksu vahva..ystävät eivät voineet olla kylässä eikä poikani kotona ( astmaatikko). Eikä ne kynttilät olleet hintansa arvoisia.
 
Ei noi partyliten oo, mut en menis varmaks kauppojen hajukynttilöistä.Kaikille ei hajukynttilät sovi, esim miehen sisko saa migreenin.Mun sisko myy partyliteä ja hän itse polttaa kutsuilla vain yhtä tuoksua tai hajuttomia.Ja kyllä ne on hintansa vertasia.Votiivit jotka nesteytyy, palaa tosi kauan, ainaski 9 tuntia.Tuikkivat eli tuikut palaa viitisen tuntia.Steariinikynttilät lämpenee liian kuumiksi.Just olin tiistaina kutsuilla ja oli tullu kaikkee kivaa kesäkuvastoon. Käy kutsuilla, niin saat tietää tarkemmin partyliten tuotteista!Tai sit www.partylite.fi sivuilla!
 
n19
En usko, ite oon aika paljon niitä ostanu ja polttanu. Tietysti on ihmisiä joille tulee huono-olo tms kaikista hajukynttilöistä. kerran oli myýntikiellos yks kynttilä, et en tiä oliko se sit jotenki vaarallinen.
 
Leppis74
Ne ei ole vaarallisia syötynä. Sitä kai hait? Tietysti kaikki kynttilät ovat vaarallisia huolimattomasti käytettynä, muistakaa paloturvallisuuus. muuten ihania tuotteita.
 

Yhteistyössä