Hakemuksesta. Help me.

Elikkä minulla olisi ongelmana sellainen kun menin kesällä töihin yhteen firmaan. minulla oli siellä määräaikainen sopimus jonka olin siellä töissä. Sitten jatkoin samassa firmassa, mutta eri osastolla (kassa), lopetin sillä osastolla kesksen sopimuksen, koska minut haluttiin takaisin sille osastolle jolla olin kesällä (vaate). Ja suostuin. Olin vaate-osastolla sen sopimuksen loppuun jonka tein kassatiimin työnantajan kanssa. Ja nyt palasin taas takaisin kassalle, mutta jos minua tarvitaan palaan takaisin vaate-osastolle.

Voinko tätä enää sekavammin kertoa...

Eli minulla on kesätyöstä (vaate) työtodistus.
Kassatyöstä työtodistus, jonka työaika on sopimuksessa pidempi kuin työtodistuksessa, koska vaidoin toiselle osastolle. Joka taas jatkuu kolmannessa työtodistuksessa joka on sitten sieltä vaate-osastolta.
Ja neljäs todistus tulee kun lopetan kassalla maaliskuussa. (Muutan eri paikkakunnalle.)

Miten tämän voi laittaa selkeästi työhakemukseen esim. IKEAN tai prisman tai muun sellaisen sivuilla joilla on hakemukset omilla sivuillaan. ? minä en nimittäin keksi tähän järkevää ratkaisua... Jos voisin saada apua teiltä :)
 

Yhteistyössä