HALOOOOO

  • Viestiketjun aloittaja kari
  • Ensimmäinen viesti
Anteeksi vaan, mutta mä kun en ole yhdenkään foorumin ylälaidassa nähnyt merkintää kielletty naisilta (en myöskään tämän) eikä käsittääkseni nuo muutkaan kielletty miehiltä ole: ei ne ole edes aiheita, mistä miehet ei osaisi tai olisi turha keskustella. ;)
 
kari
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2004 klo 00:34 NeitiNasu kirjoitti:
Anteeksi vaan, mutta mä kun en ole yhdenkään foorumin ylälaidassa nähnyt merkintää kielletty naisilta (en myöskään tämän) eikä käsittääkseni nuo muutkaan kielletty miehiltä ole: ei ne ole edes aiheita, mistä miehet ei osaisi tai olisi turha keskustella. ;)
luulin että sana isät olisi kertonut sinullekkin jotain...... :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2004 klo 16:00 kari kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2004 klo 00:34 NeitiNasu kirjoitti:
Anteeksi vaan, mutta mä kun en ole yhdenkään foorumin ylälaidassa nähnyt merkintää kielletty naisilta (en myöskään tämän) eikä käsittääkseni nuo muutkaan kielletty miehiltä ole: ei ne ole edes aiheita, mistä miehet ei osaisi tai olisi turha keskustella. ;)
luulin että sana isät olisi kertonut sinullekkin jotain...... :kieh:
Suurin osa miestä äideistä elää niiden lapsiensa isien kanssa saman katon alla, on tekemisissä ihan joka päivä, joten eikö isät palstalla saisi siis myös äidit vierailla? Toivokaa sitten ihmeessä teksti: vain isille!! Mekin voidaan sitten, me äidit, luokitella ne osiot vain äideille jonne te isät että ole tervetulleita: vaikka joskus mielipiteitä olisikin ilman sukupuoliluokittelua kiva jakaa. :wave:
 
Olen nainen, mutta sitä mieltä, että tämä palsta olisi tosiaankin miehille. Eiköhän meillä naisilla ole jo noita palstoja, joissa kirjoitella. Hyvää tekee miehillekin varmaan "jutella" keskenään, ilman, että joku nainen on heti haukkumassa tai vastaamassa.
Joten naiset, eiköhän jätetä tämä palsta miehille??!!
 
kari
aivan.katsokaapa vain noita muita palstoja niin tää on ainut joka miehiä kiinnostaa ilman että kaikenlaiset naikkoset tuovat tännekkin mielipiteitään.
eiköhän me kysytä jos on asiaa naisille!!!!!! :whistle:
 
tippana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2004 klo 22:12 Vieras kirjoitti:
Olen nainen, mutta sitä mieltä, että tämä palsta olisi tosiaankin miehille. Eiköhän meillä naisilla ole jo noita palstoja, joissa kirjoitella. Hyvää tekee miehillekin varmaan "jutella" keskenään, ilman, että joku nainen on heti haukkumassa tai vastaamassa.
Joten naiset, eiköhän jätetä tämä palsta miehille??!!
mitä helvettiä sä sitten tänne kirjoittelet???????????????
 

Yhteistyössä