Halpa kihlasormus?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mietinpä vaan että monellako on todella halpa kihlasormus?
Itse aattelen että se saa olla vaikka ilmanen, koska se symboliikkahan siinä on tärkein.
Mies sanoi että olis kamalaa ostaa joku halpa. oon ehotellu sille et tilaa vaikka ebaystä eurolla sormuksen, sillä ei ole väliä
 
vierailija
Itselläni on 19€ kihlasormus oli eka joka oli sellainen josta pidin ja oli yksinkerrainen.

Minusta ei hinta kerro mitää.

Olen kyllä sanonut miehelle kun mennään naimisiin niin silloin haluaisin vaihteeksi kallimman sormuksen kun hänellä.

Miehen kihlasirmus maksoi 150€




Mietinpä vaan että monellako on todella halpa kihlasormus?
Itse aattelen että se saa olla vaikka ilmanen, koska se symboliikkahan siinä on tärkein.
Mies sanoi että olis kamalaa ostaa joku halpa. oon ehotellu sille et tilaa vaikka ebaystä eurolla sormuksen, sillä ei ole väliä
 
vierailija;)
Mun mieheni kosi reilu kolme vuotta sitten ilman sormusta, koska ajatteli, että tahdon valita sormuksen itse. Mulle olisi kelvannut mikä vaan hänen valitsemansa sormus, mutta arvostan tuota ajatusta, tuntee mut hyvin. :D Mies ei kuitenkaan varmasti arvannut, että valitsen 40e sormuksen, mutta siitä pidin eniten ja mulle ei kallis sormus merkitse muuta kuin paniikkia että se häviää. :) En muutenkaan käytä koruja.
 

Yhteistyössä