Haluaisin vaihtaa miestä!

  • Viestiketjun aloittaja mies vaihtoon
  • Ensimmäinen viesti
mies vaihtoon
Oma mieheni on sellainen macho, emmekä oikein tule toimeen. Haluaisin vaihtaa hänet sellaiseen kilttiin nallekarhuun.. Missä onnistuisi? En ainakaan missään netti toreilla tms. ole nähnyt miehen vaihto- ilmoituksia. Haluaisiko joku täällä vaihtaa oman miehensä minun mieheeni?
 
Meiltä löytys vertailu kohteeks perhekeskeinen, kaikki huomioon ottava, alle 30v, hellä, herkkuperse. Vaihtelu virkistää tai saa arvostamaan omaansa. Arvostan omaani ja paljon, siksi voisinkin laittaa hänet vaihtoon viikoksi.
 
"Vieras"
EN! Meillä on kyllä ollut tuon kanssa vähän tiukkaa viime aikoina, koska olen ollut tuosta kunnollisesta ja ihanasta miehestäni liian omistushaluinen, ja sen takia jo väittänyt sille haluavani siitä luopua, mutta en minä oikeasti kyllä halua.

Ja machoa nyt en tilalle ottaisi, vaikka tuo omin jaloin raahautuisi tiehensä.

Mutta kai jossain on semmosia miehenkierrätyspisteitä, johon noita voi jättää haettavaksi? Ei se välttämättä päikseen onnistu se vaihto kenenkään kanssa...
 
perkele mikä idiootti
Mä voin vaihtaa. Täältä löytyy mies joka laskee jokaisen minuutin mitä on lapsen kanssa viettänyt, mutta ei silti laske sitä huomioon että mä olen sen lapsen kanssa joka päivä vähintään kymmenen tuntia yksin. Mies joka arvostelee, huomauttelee ja nälvii koko ajan, ja käyttä'ä edellisen riidan sovintotilanteissa myöntämiäni virheitä lyömäaseena seuraavana päivänä jos en käyttäydy niin kuin hän haluaa. Ja pitää kaikkea koko ajan itsestäänselvyytenä, ei maksa itse omia laskujaan, on töissä vitusti liikaa ja kehtaa silti ruikuttaa.
 
"mää"
Täältä lähtis vaihtoon alle kolmekymppinen mies, joka kotona ollessa vaan makaa sohvalla ja käy ryyppäämässä, kun ei ole muka muuta tekemistä. Kotityöt ovat ylivoimaisen raskaita, esim. astianpesukoneen tyhjennys on varsinainen saavutus vapaapäivälle. Hermostuu helposti eikä siedä kritiikkiä. Voisin OIKEESTI vaihtaa, mutta miksi mulla on sellainen käsitys ettei se vaihtamalla parane ja että kaikki miehet on samanlaisia laiskoja p****ja??!
 

Yhteistyössä