HALUAISITTEKO KOITTAA PELASTAA TILANTEENI : )

  • Viestiketjun aloittaja J
  • Ensimmäinen viesti
J
Eli olen nyt pahasti tappiolla noissa prosenteissa ja tuomioni saan pe aamupäivästä. En tiedä kuinka monta sataa ääntä tuon tilanteen kuromiseksi tarvittaisiin, mutta voisihan sitä koittaa vielä kerran. Olen jo osittain luovuttanut, mutta jos nyt silti onnistuisi : )

http://www.nrj.fi/lopetatupakointi_kilpailijat

Kiittäen Jonna : )

 
J
Kiitos Teille : )

Eikös kilpailuissa kaikki keinot ole sallittuja : ) Miten kummassa saan ääniä kerättyä? Kerrotko jonkin keinon, jos täältä ei saa apua pyytää?

ja kun miettii NRJ:n kuulijakuntaa/ nettisivuilla kävijöitä, niin eihän ne tytöt (varsinkaan) tällaiselle ikälopulle mitään ääniä anna : )

Mutta Kiitos Teille ja tuskin edes pääsen enää lähimain tasoihin : ) kunhan yritän (epätoivoisena) : )

Jonna
 
J
Mikä petteri? Oliko joskus tuossa kisassa mukana? : )

En olisi kyllä koskaan uskonut lähteväni tällaisiin kisoihin mukaan,mutta olen ainakin tehnyt tupakoinnistani niin julkisen, että on pakko lopettaa : ) Ja tätähän minä olen jo pitkään halunnut, eli savutonta elämää!

Hitsi, mun puhelin katosi jonnekin, olen etsinyt joka paikan, kävin tuossa välissä kaupassa ym. joten voi kyllä olla tuolla jossain ulkosalla : ( Tyttö 5v. sanoi kun murehdin puhelinta, että "äiti, mitä sinä sitä puhelinta murehdit, onhan sinulla kuitenkin perhe ja se on tärkeintä" : D

-jonna- joka kiittää teitä : )
 

Yhteistyössä