Haluan oikeasti eroon päihteistä (viinistä)...suosittele hyvää lääkäriä...

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mehiläisestä tai Terveystalosta. Kerran kävin. Lääkäri tuntui enempi saarnaavan ja sanoi, "että kyllä noin fiksuna tajuut lopettaa"...päiväkodinjohtaja oon. Kyse ei kuitenkaan fiksuudesta, vaan riippuvuudesta =(
 
vierailija
Mulla oli sama ongelma suklaan kanssa, oikeesti, siitä voi tulla riippuvaiseksi. Työterveyshuollon yhteydessä kävin verikokeessa, kolesteroli ja paastosokeri 7. Siihen loppui mun suklaansyönti! Sen verran iso järkytys oli.
Onkohan viinistä vastaavanlaista yhteyttä veriarvoihin, voisit enshätään kokeilla.
 
Viini on kyllä nam, voisin lipittää viinejä vaikka ruokajuomana. :) Mutta kohtuuteenhan sitä on pyrittävä.

En tiedä Mehiläisen ym.lääkäreistä mitään, mut itselläni auttoi kohtuuteen se tieto, että jokainen viinilasillinen nostaa syöpäriskiä hurjasti. Olen vähän päälle nelikymppinen ja mulla ei ole enää varaa kasata kroppaani vääränlaisia mömmöjä.
Syöpä on sen verran kivulias ja rankka sairaus että sitä en halua.

Auttaisiko se, että teet päätöksen kauppareissulla, eli että et poikkea Alkossa? Pullosta on vaikeampi kieltäytyä siinä vaiheessa, kun se on jo kiikutettu kotia.
 

Yhteistyössä