haluatko mukaan työhön

  • Viestiketjun aloittaja oriflame myyjä
  • Ensimmäinen viesti
oriflame myyjä
oriflamella on jaksoissa 2-3 menossa rekryjakso
jos haluat mukaan toimintaan,saat hyvät edut.normaalien etujen lisäksi saat aloittaessa kolmessa jaksossa kerättyä upean laukkkusetin(jota ei ole ollut aikaisemmin etuna aloittaville)
jos kiinnostuit työstä,laita sähköpostia tulemaan osoitteeseen kirppuli04@yahoo.com.kerron asiasta lisää sitten.
 
mammammaa
Oriflame-yhteyshenkilö saa jo toisesta kosmetiikkatilauksesta 25 % alennuksen

miksei ensimmäisestä saa mitään? FLP:ssä saa jo ensimmäisestä tilauksesta 30% alennuksen ja jos tilaa yli 420?:lla, seuraavassa kuussa saa vielä 5% volyymipalautuksen pankkitilille. seuraavasta tilauksesta saa jo sitten automaattisesti 35%... Tuo provikan nosto onnistuu myös siten, että ensimmäisessä tilauksessa tilaa esim 210? edestä ja seuraavassa kuussa toiset 210?.
Ryytihyppysessä lähtee provikat myös 25%:sta, ja kasvaa volyymin mukana...

 
kiiki harmaana
mammammaaan provikka-selitys tuntui, ainakin minusta, kovin monimutkaiselta... ehkä en tähän aikaan enää tajua mitään... nature´s of scandinavialla on mielestäni hyvä provikka järjestelmä. selkeä ja kannustava. totta puhuen, muista en edes tiedä.
 
mammammaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2006 klo 00:20 kiiki harmaana kirjoitti:
mammammaaan provikka-selitys tuntui, ainakin minusta, kovin monimutkaiselta... ehkä en tähän aikaan enää tajua mitään... nature´s of scandinavialla on mielestäni hyvä provikka järjestelmä. selkeä ja kannustava. totta puhuen, muista en edes tiedä.
No kieltämättä kellonaika on aika myöhäinen, B) mutta selvennetään vielä sitten, eli

Jos 1. tilaus:
alle 420?, niin provikka 30%
yli 420?, provikka 30% + 5% (maksetaan tilille seuraavassa kuussa) ja tämän jälkeen AINA 30% + 5%

ja jos
1. tilaus alle 420?, mutta tilausten yhteissumma ylittää 420? 2kk aikana, provikka tämän jälkeen AINA 30% + 5%.

Ja nämäkin on vähintään -provikoita...
 
Partyliten palkkio järjestelmä 20% + 5% kuukaudessa maksetaan tilille kerran viikkossa...

alennus omista ostoksista 40%

Mahdollisuus saada lahjakortteja aivan mahdottomasti itse olen saanut vuoden aikana noin 400? edestä lahjakortteja...

Jos kiinnostaa laita yv niin kirjoitan lisä
 
zengo83
Oriflame rekrytoi myyntityöhönsä koko ajan mukaan uusia yhteyshenkilöitä ja tarjoaa hyvät edut uusille.
Uusille yhteyshenkilöille hyviä tuotelahjoja aktiivisista jaksoista,mm. isoja tuotepaketteja ihonhoitotuotteita,meikkaustarvikkeita,beautyboxinki saa 6 jaksolla ku kerää 80 kampanjapistettä ja paljon muuta.
jos kiinnostuit työstä,ota ihmeessä yhteyttä!

 
Vihainen kuluttaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2006 klo 22:36 oriflame myyjä kirjoitti:
oriflamella on jaksoissa 2-3 menossa rekryjakso
jos haluat mukaan toimintaan,saat hyvät edut.normaalien etujen lisäksi saat aloittaessa kolmessa jaksossa kerättyä upean laukkkusetin(jota ei ole ollut aikaisemmin etuna aloittaville)
jos kiinnostuit työstä,laita sähköpostia tulemaan osoitteeseen kirppuli04@yahoo.com.kerron asiasta lisää sitten.
Saatko mainostaa täällä tuotteitasi ja vieläpä ilmaiseksi? Olen ymmärtänyt, että tämä on keskustelupalsta. Mainostilat varataan ja maksetaan erikseen :(.

Uusia jälleenmyyjiä värvätessäsi muista:
- Älä lupaa uusille jälleenmyyjille liikoja. Uusilla jälleenmyyjillä on epärealistiset odotukset tulotasosta ja työn määrästä. Tulot arvioidaan yläkanttiin ja työn määrä alakanttiin.
- Muista kertoa, että harvasta on tullut miljonääri Oriflamea, Tupperwarea, Green Housea, Partylitea, Frientexia, Swipea jne. kotiesittelytuotteita myymällä.
- Esittelypaikat hankitaan itse. Siitä koituu uudelle jälleenmyyjälle puhelin- ja postikuluja.
- Jälleenmyyjä tarvitsee auton. Bensakulut ovat suuret, jos esittelypaikat ovat kaukana.
- Jälleeenmyyjä on itsenäinen ammatinharjoittaja. Hän huolehtii itse veroistaan ja sosiaaliturvamaksuistaan.
- Jälleenmyyjä tarvitsee tilitoimiston ja kirjanpitäjän apua. Harva jälleenmyyjä osaa tehdä itse kirjanpitonsa ja hoitaa veroasiat. Kirjanpitäjä tekee ammatinharjoittajan kirjanpidon ja auttaa veroasioissa.

Rehellisyys maan perii =)!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 17:29 Vihainen kuluttaja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2006 klo 22:36 oriflame myyjä kirjoitti:
oriflamella on jaksoissa 2-3 menossa rekryjakso
jos haluat mukaan toimintaan,saat hyvät edut.normaalien etujen lisäksi saat aloittaessa kolmessa jaksossa kerättyä upean laukkkusetin(jota ei ole ollut aikaisemmin etuna aloittaville)
jos kiinnostuit työstä,laita sähköpostia tulemaan osoitteeseen kirppuli04@yahoo.com.kerron asiasta lisää sitten.
Saatko mainostaa täällä tuotteitasi ja vieläpä ilmaiseksi? Olen ymmärtänyt, että tämä on keskustelupalsta. Mainostilat varataan ja maksetaan erikseen :(.

Uusia jälleenmyyjiä värvätessäsi muista:
- Älä lupaa uusille jälleenmyyjille liikoja. Uusilla jälleenmyyjillä on epärealistiset odotukset tulotasosta ja työn määrästä. Tulot arvioidaan yläkanttiin ja työn määrä alakanttiin.
- Muista kertoa, että harvasta on tullut miljonääri Oriflamea, Tupperwarea, Green Housea, Partylitea, Frientexia, Swipea jne. kotiesittelytuotteita myymällä.
- Esittelypaikat hankitaan itse. Siitä koituu uudelle jälleenmyyjälle puhelin- ja postikuluja.
- Jälleenmyyjä tarvitsee auton. Bensakulut ovat suuret, jos esittelypaikat ovat kaukana.
- Jälleeenmyyjä on itsenäinen ammatinharjoittaja. Hän huolehtii itse veroistaan ja sosiaaliturvamaksuistaan.
- Jälleenmyyjä tarvitsee tilitoimiston ja kirjanpitäjän apua. Harva jälleenmyyjä osaa tehdä itse kirjanpitonsa ja hoitaa veroasiat. Kirjanpitäjä tekee ammatinharjoittajan kirjanpidon ja auttaa veroasioissa.

Rehellisyys maan perii =)!

Osa noista väitteisä kyllä piti paikkansa eli sillä ei tosiaan pääse rikastumaan ellei saa todella hyvää asiakaskuntaa ja jaksaa palvella niitä aina ja mihin kellon aikaan vaan ja mihin viikonpäivään vaan.

*esittely paikat hankitaan kyllä itse mutta ei kannata niitäkään ottaa kaukaa jos ajattelee että bensa maksaa mutta jos kutsuilla tulee hyvä myynti niin kyllä se ne kulut kattaa =)

*Oriflamella ja tupperilla ei tarvitse tavallisen myyjän huolehtia veroista jos tekee sitä harrastus luontosena ja verottajaa kiinnostaa myös tulot mitä olet saannut sekä menot eli sinne ei kannata ilmotella mitään jos osaat itse laskea päässä mitä olet saannut yhden jakson aikana ja mitä menoja sinulle on on ollut jos ne jää kamalasti plussalle niin sitten kannattaa kokeilla. Eri asia näissä on piiriedustajat/ rymäpääliköt ketkä sen tekee tai siis joutuvat tekemään.

On totta että kirjanpitäjää tarvitaan mutta kyllä sen äkkiä itekkin osaa tehdä kun opettelee sen mutta jos et sillä työllä rikastu niin mihin tarvitset kirjanpitoa kun pidät itsellä ylhäällä menot ja tulot/ jakso jos sitä joku kyselee.

Itse toimin tupperin ja orilamen jälleenmyyjänä ja olen ollut niissä mukana jo yli 6 vuotta ja verottajalle en ole mitään ilmotellut ja ku olen niin ei siitä ole mitään minulle tullut tai saannut mitään mätkyjä eli ei kannata tuolla verojutulla stressta

Ja jos se jotain kiinnostaa niin niitähän voi kysellä niiden asiakaspalveluista tai aluejohtajilta niin vastaus on että ei tarvitse ellet tienaa siitä enemmän kun normaalista työstä. Tuon olen saannut vastaukseskai molemmista asiakaspalveluista!!
 
Oriflamelta toivotaan ettei jälleenmyyjät toimisi näin, netissä keskustelupalstoilla. Tämä kyseinen jälleenmyyjä harrastaa tätä ja vie valitettavasti tuotteilta uskottavuuden. Olen keskustellut asiasta "zengon" aluejohtajan kanssa, mutta he eivät voi valitettavasti toimintaa kieltää, ainoastaan suositella ettei näin toimittaisi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.09.2006 klo 19:59 ihmettelijä kirjoitti:
ompa heitetty vanha ketju uuteen uskoon..aika jännä,että näin myöhäisessä vaihees edellinen kirjoittaja on herännyt..
Ei tullut katsottua päivämäärää milloin tämä triidi on aloitettu. Luin hyppimällä sivuilla ja vastasin kun siltä tuntui. Onhan meillä oikeus mielipiteisiimme, riippumatta siitä onko aihe aloitettu tänään vai viimeviikolla. :)
 

Yhteistyössä