Haluatteko, naiset, kuitenkaan aidosti seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja "ihmettelen"
  • Ensimmäinen viesti
"ihmettelen"
Hei!

Luin juuri erään kirjan, joka käsitteli naisten seksihaluja. Siinä kerrottiin satoja syitä sille, miksi naiset harrastavat seksiä. Romantiikka ja mielihyvä olivat listan häntäpäässä, kun taas arkisemmat syyt - että mies veisi roskat ulos, ettei se mököttäisi, ettei se pettäisi - kukoistivat. Ei kai tämä ole todellakaan näin? Tarvitsevatko naiset jonkun "syyn" sille, että seksiä harrastetaan?
 
nainenn
tottakai haluan. Ihan yhtälailla minua "panettaa" kuin miestänikin. Saan seksistä voimakasta mielihyvää, ei todellakaan ole mitään muuta taka-ajatusta kuin silkka nautinto.
 
"vieras"
Haluan.. välillä enempi ja välillä vähempi, en voisi elää ilman. Olennaista kuitenkin on se kumppani, kenen kanssa haluan.

Lisäksi halun määrään yleisesti liittyy merkittävästi se, minkä verran henkilöllä on testosteronin ja estrogeenin tuotantoa.
 
"piinu"
Mä olen AINA ollut suhteen halukkaampi osapuoli. Se on aika raskasta pitkän päälle. Haluaisin n kerran-kaksi päivässä, miehet yleensä alkukuukausien jälkeen vain ehkä kerran viikossa tai kahdessa! ÄRSYTTÄÄ. Mä olen nuori, hoikka ja käsittääkseni ihan haluttavaa tyyppiä. En tiedä miten päin olla että saisi enemmän seksiä. Heh, sinkkuna varmaan saisin enemmän, mutta en mä parisuhdetta pelkkään seksiin viitsisi vaihtaa, on parisuhteessa kuitenkin muutakin... :D
 
"akka"
Mä roudaan ite roskapussit, kokkaan, siivoon, pyykkään, mitä vaan ilomielin jos saan seksiä kun haluan. Ja mä haluan, usein.Tuun sairaaksi jos en saa seksiä ja muutun pahemmaksi kuin itse saatana jos mun pitää olla puutteessa.
 
"vieras"
[QUOTE="piinu";27680839]Mä olen AINA ollut suhteen halukkaampi osapuoli. Se on aika raskasta pitkän päälle. Haluaisin n kerran-kaksi päivässä, miehet yleensä alkukuukausien jälkeen vain ehkä kerran viikossa tai kahdessa! ÄRSYTTÄÄ. Mä olen nuori, hoikka ja käsittääkseni ihan haluttavaa tyyppiä. En tiedä miten päin olla että saisi enemmän seksiä. Heh, sinkkuna varmaan saisin enemmän, mutta en mä parisuhdetta pelkkään seksiin viitsisi vaihtaa, on parisuhteessa kuitenkin muutakin... :D[/QUOTE]

Avoimessa suhteessa saa sekä parisuhteen että seksiä silloin kuin tahtoo. En sellaista kuitenkaan haluaisi.
 
"vieras"
[QUOTE="piinu";27680839]Mä olen AINA ollut suhteen halukkaampi osapuoli. Se on aika raskasta pitkän päälle. Haluaisin n kerran-kaksi päivässä, miehet yleensä alkukuukausien jälkeen vain ehkä kerran viikossa tai kahdessa! ÄRSYTTÄÄ. Mä olen nuori, hoikka ja käsittääkseni ihan haluttavaa tyyppiä. En tiedä miten päin olla että saisi enemmän seksiä. Heh, sinkkuna varmaan saisin enemmän, mutta en mä parisuhdetta pelkkään seksiin viitsisi vaihtaa, on parisuhteessa kuitenkin muutakin... :D[/QUOTE]

Harva perheellinen ehtii ja jaksaa edes kerran päivässä, saati kaksi. Lapsettomana ihan eri.
 
"jaa"
Kirjoja on hyviä ja huonoja ja kaikki kirjoitettu ei suinkaan ole totta...
Onko kirjan kirjoittaja mies vai nainen? Mistä maasta? Onko muuta merkittävää taustassa (uskonto tms.)? Milloin kirjoitettu kirja?

Ja itse kysymykseesi: kyllä mä ainakin haluan ihan vaan seksiä. Haluan sitä seksuaalisen tyydytyksen vuoksi ja tunteakseni läheisyyttä mieheni kanssa. Ollakseni häntä lähellä fyysisesti, mutta myös henkisesti. Eli suhteen lähentymistä, läheisenä pitoa. Mä haluan seksiä kerran 1-3 päivässä, välillä haluan sitä useammin kuin mieheni. Ja jos mies ei oo paikalla, niin sormeilen. Teenkö sitäkin sit ton kirjan mukaan siksi, että veisin itse roskat, vai miten se menee....?
 
"Jenis"
Eiköhän tässäkin päde se, että toiset haluaa ja toiset ei. Ihan kuin miehetkin - ei kai nekään oo mitään yhteistä harmaata massaa?

Oma näppituntuma (heko heko) on, että naisilla haluun vaikuttaa useampi asia kuin miehillä, orgasmin saaminen voi olla vaikeampaa ja muutenkin arki puskee enemmän läpi. Siis joillakin naisilla, ei kaikilla.
 

Yhteistyössä