Haluisin lisää lapsia,mutta ei vain jaksa näitä yö valvomisia...

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kait sitä on jo niin vanha(33v.)että ei jaksa enää näitä rikkonaisia öitä.Hitto kun väsyttää niin paljon että ei silmät tahdo pysyä auki.Kauhia tunne,ihan höntti olo ja asioitakin nykyään unohtelee.Lapsia on neljä pientä.Ovat kylläkin kuumeessa osa nyt,mutta yleensäkkin noi yö heräilyt vain kuluttaa ainakin minua.Päivisin en osaa nukkua ja jos nukahdan niin en saa yöllä sitten unta.Kyllä mieskin valvoo aina kun vain töiltään pystyy,mutta ei vaan ole mun hommaa nää yöheiräilyt.
 
Mulla ikää vasta 25v tai jo, mut siis mäkään en tahdo jaksaa noita yöheräämisiä. Meiltä löytyy 1v9kk ja 3v9k, nukkuvat kyl hyvin jos vaan terveitä on, mutta nyt kuopus kipeänä, otin sen sitten yöstä viereen että saisin itse edes torkuttua. Mutta nyt ajattelen että jos kolmas jo tulis, en tosiaan jaksais sitä yörumbaa. Näistä kahdesta molemmat ovat olleet aika huonosti nukkujia, tai syöneet ainakin tiheään tahtiin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeta Cataria:
Mulla ikää vasta 25v tai jo, mut siis mäkään en tahdo jaksaa noita yöheräämisiä. Meiltä löytyy 1v9kk ja 3v9k, nukkuvat kyl hyvin jos vaan terveitä on, mutta nyt kuopus kipeänä, otin sen sitten yöstä viereen että saisin itse edes torkuttua. Mutta nyt ajattelen että jos kolmas jo tulis, en tosiaan jaksais sitä yörumbaa. Näistä kahdesta molemmat ovat olleet aika huonosti nukkujia, tai syöneet ainakin tiheään tahtiin.
Meillä nuorin on 7kk ja jatkuvalla syötöllä tissiä yöllä vailla.Vähintään neljä kertaa herää tissille joka yö.
 
vieras
Minulla on kolme pientä ja ikää yli kolmekymmentä. Jaksan kyllä. Yksi olisi myöhemmin vielä mukava, kun nykiset isompia, mutta...Kolmekin maksaa jo hyvin paljon. Eli kyllä taloudelliset seikat tulevat helposti vastaan.
 
Vieras
Mä en todellakaan jaksaisi vielä kolmatta vauvaa! Nyt kun lapset on jo isompia, on niin ihanan helppoa. En kyllä jaksanut esikoisenkaan kanssa valvomista, ja olin silloin "vasta" 26...
Eikä kiitos enää yhtään synnytystä minulle! Kaksi karmeaa kokemusta riittää kyllä...
 
kolmannen kohdalla mutta kuinkas kävikään: Ukkeli nukkui täydet yöt 2kk lähtien,muutenkin on ollut tosi hyvä nukkumaan ja vauvana oli rauhallinen.Että kyllä samaan perheeseen voi tulla erilaisia vauvoja!! Kaiken lisäksi kuopus oli (ja on edelleen) aamu-uninen ja oli luksusta kun vauva nukkui 9-10 asti,heräämättä kertaakaan yöllä.Ihan turhaan "stressasin" etukäteen :saint:
 
myy
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Turhaa kitinää,tytöt.
Ainahan äidit ovat jaksaneet.
Nykyään ollaan vaan niin kauheen itsekkäitä.
Ei kai se nyt itsekkyydestä kerro, jos ei jaksa monta vuotta öitään valvoa?
joo tän "äidin" kommenttiin tuskin tarvii ottaa kantaa. Musta ap kertoi mille hänestä tuntuu ja ikävä kyllä sitä ei edes "äiti" pysty kumoamaan kun se on toisen tunne.:)
 

Yhteistyössä