haluisko joku tulla pitämään päiväkirjaa kaveriksi laihdutuksestaan?.. :)

HEI! olen 158cm pitkä..ja paino 86,8kg.mulla on 3lasta,nuorin kohta 10kk <3 alotin tammikuun 2 pvä "laihdutuksen" toisaalta ns.otan kannan et tää on elämäntapa remontin! Olen pitäny kirjaa tästä taipaleesta..elikkäs

2.1: 94,5kg
24.1: 93,2kg
21.2: 92,2kg
23.3: 89,7kg
17.4: 89,1kg
29.5: 88,3kg
13.6: 86,8kg! :) suunta on alas päin,KIVAA!!
oon fuskannu vähä..en oo uskaltanu käyä puntarillaaina,ku on menny vähä överiks syöminen ja liikunta..eilen kävin puntarilla ja mitä näinkään paino tippunut -1,5kg 4 vko:ssa! :)
mulla on välillä tosi huono itsetunto,et ihan ahistaa.menee kuitenki yleesä aika äkkiä ohi..lenkillä pyrin käymään joka pvä.tai ainaki 3krt,vkossa.punnitus on tasan 4vkon välein,eli en käy joka vko puntarilla vähintää alkas ahistaan pienet lukemat,hiljaa hyvä tulee!) ja pidän myös mittauspvä:n,vyötärö,lantio,reidet..tammikuusta kropasta on lähteny yhteensä 10,5cm,suurin muutos on tapahtunu vyötäröllä,siitä mulla lähtee hyvin senttejä,MUTTA reidet on mun suurin ongelma,inhoon mun läski reisiäni lopullinen tavote painoni on 60-65kg.olen aina ollut "paksukoipi" ois ihana ku ois kapeat reidet. Tavoitteeni on niinku -2kg/kk,en laita liian isoa tavotetta,ettei tule paineita! jos ja kun 2013kesällä olen rantakunnossa ni hyvä sit :D
 
Moi!
Mie voisin yrittää kirjotella myös tähän ketjuun :). Aikalailla samat tavoitteet kun sinulla eli painoa pitäisi saada reippasti pois..ja olen just aatellut et toi -2kg/kk tahdilla vois olla järkevin yrittää. Ja kiva olisi olla ensi kesänä rantakunnossa :).
Miun mitat on 164cm ja 100kg :(. Ja myös kolme pientä lasta löytyy kotonta et ei toi liikunnan harrastaminen ole aina helppoa.. Lenkkeilyn ja kuntopyöräilyn merkeissä yritän aloitella..
 

Yhteistyössä