Haluton mies, mikä avuksi?!?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen nyt puoli vuotta seurustellut minua 10 vuotta vanhemman miehen kanssa. Olen itse 33. Hän ehti minulle flirttailla kovasti melkein vuoden verran ollessaan asiakkaani, ja lopulta kun itse päädyin sinkuksi ja satuimme illanviettoon samaan paikkaan, päädyimme yhteen. Molemmilla on tosi hankalia parisuhteita takana ja niistä on jonkin verran puhuttu ja sovittu, että edetään ihan rauhassa.

Alkuun mies halusi seksiä päivittäin, sen jälkeen arkipäivisin, mutta viikonloppuisin otettuaan ei onnistunut. Nyt on sit mennyt kohta 3 viikkoa edellisestä kerrasta ja itellä alkaa pinna kiristyä...
olen itse hoikka, mutta "muodokas" ja yritän päivittäin laittaa edes vähän meikkiä ja pukeudun siististi. Monesti on kehuttu hyvännäköiseksi, ja mieskin tykkäsi alkuun kovin, kehui päivittäin ja kosketteli.
Mies on n. 30kg ylipainoinen, kaljuuntuva, raksavaatteissa kulkeva perusäijä, vaikkakin mun mielestä aivan ihana.
Ite olen kokeillut sängyssä aiemmin kaikkea mahdollista ja teen mielelläni myös toiselle osapuolelle kaikkea kivaa, hän ei vaan halua. Kerran vuodessa, pimeässä peiton alla tuntuu olevan hänen juttu. Joten illat/yöt menee siten, että mä vaan silittelen ja pidän häntä hyvänä (unettomuusongelma, ni valvon puolet öistä). Hän ei tee edes sitä takas, puhumattakaan et jotain enemmän. Sanoo kyllä välillä et tuntuu kivalta.

En vaan käsitä mitä mä teen väärin, miksi mies ei halua, ja kannattaako tällasta edes alkaa setvimään vai lähteä vaan/hyväksyä seksitön suhde.
 
vierailija
Ja meinaat, että idiootteja, trolleja, feministejä, uusfeministejä, miestenvihaajia, syrjäytyneitä ja moni-, päihde- sekä mielenterveysongelmaisia kuhisevalta nettifoorumilta löytyy rakentavat vinkit?

On kuule ihan normaalia, että raskaassa työssä käyvä aikuinen mies haluaa nukkua yönsä.
 
vierailija
Ja meinaat, että idiootteja, trolleja, feministejä, uusfeministejä, miestenvihaajia, syrjäytyneitä ja moni-, päihde- sekä mielenterveysongelmaisia kuhisevalta nettifoorumilta löytyy rakentavat vinkit?

On kuule ihan normaalia, että raskaassa työssä käyvä aikuinen mies haluaa nukkua yönsä.
Ei täällä kyllä kovin montaa feministiä ole, uusfeministeistä puhumattakaan. Enemmänkin vaan persuja tai persuhenkisiä.
 
vierailija
Ja meinaat, että idiootteja, trolleja, feministejä, uusfeministejä, miestenvihaajia, syrjäytyneitä ja moni-, päihde- sekä mielenterveysongelmaisia kuhisevalta nettifoorumilta löytyy rakentavat vinkit?

On kuule ihan normaalia, että raskaassa työssä käyvä aikuinen mies haluaa nukkua yönsä.
No ajattelin, et eiköhän täällä ole myös ihan tavallisia ihmisiä... Ja jollakin olis jopa kokemusta tällasesta tilanteesta, oli sitten feministi tai mikä vaan.

Mieheni ei tee erityisen raskasta työtä, enkä sanonut että seksiä pitäis harrastaa yöllä. Kyllä se aiemmin kelpas mihin vuorokauden aikaan vaan.
 
vierailija
Varmaan tuo ylipaino on yksi syy, miksei jaksa/huvita. Libidossa on myös yksilöllisiä eroja. Sitä et voi miehessä muuttaa, mikäli testosteroniarvot on kohdillaan, eikä elämässä ole mitään erityistä stressiä tai esim. masennuslääkkeistä johtuvaa haluttomuutta.
 
vierailija
Varmaan tuo ylipaino on yksi syy, miksei jaksa/huvita. Libidossa on myös yksilöllisiä eroja. Sitä et voi miehessä muuttaa, mikäli testosteroniarvot on kohdillaan, eikä elämässä ole mitään erityistä stressiä tai esim. masennuslääkkeistä johtuvaa haluttomuutta.
Kiitos vastauksesta! Hänellä on kyllä esim. rahahuolia ja lisäksi tupakointi- ja alkoholinkäyttö eivät varmasti auta asiaa.
Ihmetyttää vaan, kun ekat kuukaudet oli aivan toinen ääni kellossa. Ja kun varsinaisen seksin lisäksi myös kaikki muu läheisyys, koskettelu, suukottelu ja kehuminen on jäänyt pois. Mies on myös niin helvetin haluton puhumaan, että on täys mahdottomuus kysyä onko tällanen hänelle tavallista. Et jos olis vaikka matala testosteronitaso, ni osais suhtautua asiaan eri tavalla...
 
vierailija
Parhaat neuvot ja asiantuntevat ohjeet kikkelin käyttöön ja toimintahäiriöihin saa toki palstalta, jossa valtaosa lukijoista ei omista kyseistä vehjettä!

Naisen logiikka on täysin käsittämätön.
 
vierailija
Parhaat neuvot ja asiantuntevat ohjeet kikkelin käyttöön ja toimintahäiriöihin saa toki palstalta, jossa valtaosa lukijoista ei omista kyseistä vehjettä!

Naisen logiikka on täysin käsittämätön.
Lisäksi kyse ei ollut siitä et vehkeen käytössä tai toiminnassa olis ongelmia.
Idiootin logiikka ja luetun ymmärtäminen on käsittätmätöntä.
 
vierailija
Lisäksi kyse ei ollut siitä et vehkeen käytössä tai toiminnassa olis ongelmia.
Idiootin logiikka ja luetun ymmärtäminen on käsittätmätöntä.
Ehkäpä sinulle paras ratkaisu on viettää loppuelämäsi yksin. Vaikutat niin vittumaiselta, että ei ole mikään ihme miksei seksi kanssasi kiinnosta sen jälkeen kun alkuhuuma on ohi. Ns. rojut ränniin ja pieraisu-tyyppinen poka. Pahinta lienee kuitenkin parisuhdeneuvojen hakeminen tällaisilta foorumeilta. Toivottavasti mies löytää pian paremman suhteen.
 
vierailija
Ehkäpä sinulle paras ratkaisu on viettää loppuelämäsi yksin. Vaikutat niin vittumaiselta, että ei ole mikään ihme miksei seksi kanssasi kiinnosta sen jälkeen kun alkuhuuma on ohi. Ns. rojut ränniin ja pieraisu-tyyppinen poka. Pahinta lienee kuitenkin parisuhdeneuvojen hakeminen tällaisilta foorumeilta. Toivottavasti mies löytää pian paremman suhteen.
:-D
 
vierailija
Ehkäpä sinulle paras ratkaisu on viettää loppuelämäsi yksin. Vaikutat niin vittumaiselta, että ei ole mikään ihme miksei seksi kanssasi kiinnosta sen jälkeen kun alkuhuuma on ohi. Ns. rojut ränniin ja pieraisu-tyyppinen poka. Pahinta lienee kuitenkin parisuhdeneuvojen hakeminen tällaisilta foorumeilta. Toivottavasti mies löytää pian paremman suhteen.
Toki jos mielestäsi nainen on vittumainen yrittäessään kysyä asiallisia kommentteja/kokemuksia vastaavasta tilanteesta, ei ole tällaisen ongelman takia valmis vaihtamaan miestä puolta nuorempaan ja yrittää keksiä keinoja suhtern seksipuolen piristämiseksi, niin ole vapaasti sitä mieltä :)
 
vierailija
On kokemusta, se ei siitä muutu millään paremmaksi ja lopulta vaikuttaa ihan kaikkeen. Naisella on oikeus tuntea itsensä haluttavaksi. Seksuaalisesti haluttoman joka elää parisuhteessa on velvollisuus lähtee selvittää syy haluttomuuteen. jos ei kiinnosta sen vertaa parisuhteen hyvinvointi on turha kitistä jos tulee petetyksi.
Aina en ole ollut samaa mieltä. Mutta nyt kun olen joutunut kokemaan tilanteen jossa mies on vuosia haluton eikä ole valmis edes yrittää selvittää syytä. Vaikka todennäköisesti kyseessä on testosteronivaje ja helposti hoidettavissa. Niin eipä viitsi mennä verikokeisiin.

Eikö tosiaan kellään ole vastaavanlaista kokemusta? :-(
 
vierailija
Kiitos vastauksesta! Hänellä on kyllä esim. rahahuolia ja lisäksi tupakointi- ja alkoholinkäyttö eivät varmasti auta asiaa.
Ihmetyttää vaan, kun ekat kuukaudet oli aivan toinen ääni kellossa. Ja kun varsinaisen seksin lisäksi myös kaikki muu läheisyys, koskettelu, suukottelu ja kehuminen on jäänyt pois. Mies on myös niin helvetin haluton puhumaan, että on täys mahdottomuus kysyä onko tällanen hänelle tavallista. Et jos olis vaikka matala testosteronitaso, ni osais suhtautua asiaan eri tavalla...
Alkuhuuman aikaan on tavallista paritella kuin kanit, mutta sen jälkeen homma tasaantuu. Nyt tiedät, millainen mies on todellisuudessa. Ei siitä tule muuttumaan. Ota tai jätä.
 
vierailija
On kokemusta, se ei siitä muutu millään paremmaksi ja lopulta vaikuttaa ihan kaikkeen. Naisella on oikeus tuntea itsensä haluttavaksi. Seksuaalisesti haluttoman joka elää parisuhteessa on velvollisuus lähtee selvittää syy haluttomuuteen. jos ei kiinnosta sen vertaa parisuhteen hyvinvointi on turha kitistä jos tulee petetyksi.
Aina en ole ollut samaa mieltä. Mutta nyt kun olen joutunut kokemaan tilanteen jossa mies on vuosia haluton eikä ole valmis edes yrittää selvittää syytä. Vaikka todennäköisesti kyseessä on testosteronivaje ja helposti hoidettavissa. Niin eipä viitsi mennä verikokeisiin.
Oi voi, jaksamista sulle :-( Toi on kyllä niin syvältä, jos toista ei kiinnosta edes yrittää tehdä asialle mitään!
 

Yhteistyössä