Haluttomuutta,mutta silti haluaa iltatähden vielä

Olen 42-vuotias kahden lapsen äiti Espoosta.Minulla on entisestä suhteesta tyttö 19-v ja tästä nykyisestä suhteesta kohta täyttävä 7-v poika.olin silloin 36-vuotias kun sain tämän kohta 7-v täyttävän poikani.Tapasin nykyisen mieheni vuonna 2005 keväällä ja poikani syntyi vuonna 2006 keväällä.Ja päätimme heti suhteemme alussa,että vauva saa tulla jos on tullakseen ja 2007 syntyi poika ja sen jälkeen emme ole käyttäneet mitään ehkäisyä,mutta emme ole harrastaneetkaan seksiä säänöllisesti.Ja sit tämä minun haluttomuus vaihe tässä välissä on ollut ongelma.Mutta nyt kummiskin haluaisin yrittää sitä yhteistä toista lastamme.El saa nähdä miten tärppää,kun poika sai alkunsa heti ja nyt kun minullakin on ollut tämä haluttomuus vaihe.Et mieheni on yrittänyt minua saada sytyymään petihommiin,mutta ain olen ollut jotenkin väsynyt.Mutta nyt olen päättänyt haluta uudestaan syttymään ja yrittää sitä iltatähteä.
 
Ulkoilua ja tarvittaessa vitamiinilisää - oletko muistanut D-vitamiinin?..se vaikuttaa mielialaankin, sekä hyvät rasvahapot ja esim. nauttimalla säännöllisesti Maca jauhetta/tbl ja halut saattavat palailla hiljaksiin.:)
SUPERFOODIT
Halut jäissä? Naisen seksuaalisen halun puute -julkaisu - Väestöliitto

..ja täältäkin voi apuja löytyä, sillä - kyllähän aikuisillahin on lupa h a l u t a leikkiä;):heart:
Seksivälineitä - Seksikauppa Kaalimato

Mikäli tunnistat ovulaatiosi, et ovulaatiotestejä tarvitse..mutta jos yhtään olet epävarma, niitä suosittelisin.

Aikaahan ei kauheasti ole hukattavana ja joka kierrolla niitä viimosia munasaoluja menee hukkaan jos lemmiskelyt sattuu väärään aikaa(varsinkin kun siulla sitä haluttomuuttakin)

Muistathan että tärppi ei välttämättä käy kumminkaan yhtä nopsaan kuin poikasen tärpistä 7v sitten.:)


Aurinkoisia kevätpäiviä ja pikaista tärppiä!:wave::heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä