Halvallakin pääsee ulkomaille lomalle

=) Halvallakin pääsee ulkomaille lomalle. Rahaa sattuu aina
olemaan niin vähän että pitää kaivaa mistä saisi mahdollisimman
halvalla matkan. Pakettimatkat on tosi kalliita mutta varasin
lennot ja hotellin erikseen. Tällainen: http://www.matka-opas.com
etusivulla on helppo ja toimiva lentojen haku. Löysin lennot tosi
halvalla ja alempana on hotellien hakukone. Ilmaseksi hakee ja
minun hotellini maksaa vain 19 euroa / vrk. Koko viikon lomalle
tuli hinnaksi vaan 211 euroa lentoineen päivineen siistissä hotellissa.
Hotelleja näyttää olevan pilvin pimein ja halvalla. Taso on hyvä, silti.
Pakettimatkat on ylihinnoteltuja. Vastaava olis maksanut jotain 700
euroa. Mukavaa kevättä kaikille :)
 
Vitsi kuulostaa kivalle! Saanko udella että montako teitä on lähdössä? Miehen kanssa ajateltu lähtee kahdestaan matkoille kun itsekkin oon nyt täysikänen.. Rahaa säästetään, ja toi kuulostais todella hyvälle! Etenkin jos löytäis hotellin läheltä rantaa, niin sitten kelpaista huonompi hotellikin. :D
 
Helpttaisi vertailua kun kertoisit mihin päin olet menossa? Ja kuuluuko tuohon 700 myös pelkästään lento ja hotelli vai kuuluuko muutakin?

Esim. näyttäis maksavan Egyptiin Hurrhadaan halvinkin lento 623 euroa ees takaisin. Meillä täyshoidolla vähän päälle 700 eurolla viikko tasokkaassa hotellissa. Saataisiin kyllä hotelli ja lennot suht samaan hintaan jopa ihan kiva hotelli, mutta ei uima-altaita liukumäkineen josta etua kun lapsi mukana. Mutta ruuat pitäis sit viel maksaa päälle, joten kalliimmaksi tulisi.
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Oltiin lokakuussa viikko maltalla, ei sille paketille tullut hintaa kuin noin 400€, siihen kuului lentokenttäkuljetukset, lennot, hotelli aamupaloineen, mielestäni ok hinta. Itse kun halusin nimenomaan nuo lentokenttäkuljetukset myös. Paikan päällä käytiin parilla retkellä josta tuli lisämaksua, mutta minulle tuo ulkomaan matkailu on sen verran harvinaista herkkua, että ei tuo hinta pahalta tuntunut. Ja koska oli kyseessä eka ulkomaan matka, halusin nimenomaan tällaisen valmiin pakettimatkan.
 
Tosiaan jos on hyvissä ajoin liikkeellä, niin itse varailemalla pääsee yleensä halvemmalla. Jos meinaa pysyä yhdessä paikassa, niin kannattaa kattoa erilaisia vertailu0palveluja joissa voi ottaa samalla hotellin ja lennon. Sillon pääsee yleensä halvemmalla. Oon esim. ollu 4 päivää Milanossa 4 tähden hotellissa (lennot ja hotelli) 270 eurolla.
 

Yhteistyössä