Harmittaa kun nettitreffipalveluissa en vaan kiinnosta..

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
olen mielestäni ihan normaalin näköinen. Ei ole ankkahuulia tms. Etsin omanikäisiäni miehiä tai vähän vanhempia. Mulla on silmälasit ja on vähän ylipainoa, mutta ei merkittävästi. Hiukset ei ole mikään leijonanharja, mutta nätisti leikatut ja laitetut kuitenkin. Meikkaan kohtuudella. Jotkut sanovat mun olevan kaunis, mutta yhteydenpito jää siihen.

Mistä ihmeestä sitä sit löytäisi keski-ikäinen kumppanin, ihan tavallisen siistin luotettavan... Baareihin en mene, enkä halua niissä viihtyvää miestä
 
vierailija
Ei ketään oikeasti kiinnosta vanhat naiset. Ehkä joku voi haluta kumppanin, mutta ei siihen mitään eläimellistä halua liity noin vanhan kanssa.

Sun kannattaa oikeassa elämässä olla tyrkyllä! Onhan se vähän epätoivoista, mutta kyllä naiset aina seksiä saavat! Siitä voi sitten alkaa kiva suhde..
 
olen mielestäni ihan normaalin näköinen. Ei ole ankkahuulia tms. Etsin omanikäisiäni miehiä tai vähän vanhempia. Mulla on silmälasit ja on vähän ylipainoa, mutta ei merkittävästi. Hiukset ei ole mikään leijonanharja, mutta nätisti leikatut ja laitetut kuitenkin. Meikkaan kohtuudella. Jotkut sanovat mun olevan kaunis, mutta yhteydenpito jää siihen.

Mistä ihmeestä sitä sit löytäisi keski-ikäinen kumppanin, ihan tavallisen siistin luotettavan... Baareihin en mene, enkä halua niissä viihtyvää miestä
Oletko itse ottanut yhteyttä niiden treffipalvelujen miehiin ja kertonut, että sinua kiinnostaa se mikä heitäkin?

 
Itsekin viimein 3v "kypsymisen" jälkeen menin treffisivustolle. Ja huomasin, että ulkonäkö veti puoleensa kaikenlaisia miehiä. Osa tuntui jo varaavan kirkkoa jo kun sanoin "hei". Osasta ei saanut selvää mitä ne tahtoi ja toisilla oli täysin epärealistiset odotukset.

Ja varmasti ne hiljaiset pohtivat onko heillä mitään jakoa kanssasi. Jatka keskustelua niin ehkä se tuottaa tulosta. :love:
 
vierailijani
Keski-ikäsellä tarkoitan n 50. Ja juttu menee niin että oikeasti en halua seksiä vaan kumppanin kaikkeen muuhun. Mulla on vaihdevuodet jo takana enkä halua seksiä ehkä ollenkaan.

Joku kirjoitti että naiset haluaa kaiken kotiin kannettuna? Mistä tässä kyse, en ole mitään sellaista halunnut.

En viitsi laittaa mitään hekumallisia kuvia koska se olisi ihan väärä kuva minusta!
 
vierailija
Ehkä "treffi"sivusto ei ole oikea paikka jos etsit vain kaveria.

Kyllä "kumppaninkin" kanssa harrastetaan seksiä.

Mikä oletus tuo on ettet vaihdevuosien jälkeen halua seksiä? Ei sen niin kuulu mennä. Mikset halua? Tarttisitko hormonikorvaushoitoa....? Käy ainakin lääkärillä.

Mihin sää miestä tarviit josset seksikkään halua? Silloin sää etsit itsellesi uutta naispuolista ystävää jonka kanssa harrastaa ja matkustaa, en usko että löydät niitä tinderistä..
 
vierailija
Ehkä "treffi"sivusto ei ole oikea paikka jos etsit vain kaveria.

Kyllä "kumppaninkin" kanssa harrastetaan seksiä.

Mikä oletus tuo on ettet vaihdevuosien jälkeen halua seksiä? Ei sen niin kuulu mennä. Mikset halua? Tarttisitko hormonikorvaushoitoa....? Käy ainakin lääkärillä.

Mihin sää miestä tarviit josset seksikkään halua? Silloin sää etsit itsellesi uutta naispuolista ystävää jonka kanssa harrastaa ja matkustaa, en usko että löydät niitä tinderistä..
Onhan nyt kumppani paljon muutakin kuin seksiä, ei seksi ole pakollinen osa parisuhdetta varsinkaan keski-ikäsellä. Kumppanin kanssa voi tehdä kaikkea muutakin :O jutella, katsella elokuvaa, tehdä pihatöitä, lähteä lenkille...mistähän löytäisin sellaisen naispuolisen ystävän, joka muuttaisi meille asumaan ja elämään perheeni kanssa. No en löydä kyllä miespuolistakaan.

Miksikö en halua seksiä, no siksi kun hormonitoiminta on loppunut.

En nyt hyvänen aika mene hakemaan hormonireseptiä seksihimojen herättämiseksi, kun kaikki on muuten kunnossa. Kuukautiset loppuneet jo 5 vuotta sitten.
 
Millainen sinun esittelyteksti on? Jospa sitä muokkaa niin ettei näyttö säröile. Käytä kieltä mitä miehet ymmärtävät, muttet ole töykeä. Leikittelevä teksti haastaa ne älyköt ottamaan yhteyttä.
 
vierailija
Se on aika basic, ei sen kummempaa sanailua...kerron olevani kiltti, ystävällinen kotikeskeinen ihminen, joka ulkoilee jne, ja on lapsia ja koira. Noin niinku tiivistetysti.
 
Onhan nyt kumppani paljon muutakin kuin seksiä, ei seksi ole pakollinen osa parisuhdetta varsinkaan keski-ikäsellä. Kumppanin kanssa voi tehdä kaikkea muutakin :O jutella, katsella elokuvaa, tehdä pihatöitä, lähteä lenkille...mistähän löytäisin sellaisen naispuolisen ystävän, joka muuttaisi meille asumaan ja elämään perheeni kanssa. No en löydä kyllä miespuolistakaan.

Miksikö en halua seksiä, no siksi kun hormonitoiminta on loppunut.

En nyt hyvänen aika mene hakemaan hormonireseptiä seksihimojen herättämiseksi, kun kaikki on muuten kunnossa. Kuukautiset loppuneet jo 5 vuotta sitten.
Muutakin ja muutakin.
Jos nainen hakee treffisivustolla "kumppania" niin kyllä mä ymmärrän sen niin, että haussa on parisuhde eikä kaverisuhde.

Jos kättelyssä käy ilmi, että yhteen pitäis muuttaa mutta seksi ei kiinnosta tippaakaan niin sit laitat reilusti ilmoitukseesi, että etsit kumppaniksi impotenttia miestä joka tahtoo kotiruokaa.
 
vierailija
Muutakin ja muutakin.
Jos nainen hakee treffisivustolla "kumppania" niin kyllä mä ymmärrän sen niin, että haussa on parisuhde eikä kaverisuhde.

Jos kättelyssä käy ilmi, että yhteen pitäis muuttaa mutta seksi ei kiinnosta tippaakaan niin sit laitat reilusti ilmoitukseesi, että etsit kumppaniksi impotenttia miestä joka tahtoo kotiruokaa.
Kyllä sitä vähän iäkkäämpi ihminen voi etsiä kumppania, voihan kumppani olla paljon muuta kuin seksiseuraa. En mä nyt herranen aika ole siellä seksiseuraksi itseäni tarjoamassa, niihin on eri sivustot! Kumppanin kanssa voi mennä vaikka sieneen, elokuviin, kävelylle, rakastaa toista ihmistä vaikkei seksi kiinnostais pätkän vertaa. Varmaan on paljon parisuhteita, joissa ei ole seksiä, etenkin vähän vanhemmissa ihmisissä.
 
Keski-ikäsellä tarkoitan n 50. Ja juttu menee niin että oikeasti en halua seksiä vaan kumppanin kaikkeen muuhun. Mulla on vaihdevuodet jo takana enkä halua seksiä ehkä ollenkaan.

Joku kirjoitti että naiset haluaa kaiken kotiin kannettuna? Mistä tässä kyse, en ole mitään sellaista halunnut.

En viitsi laittaa mitään hekumallisia kuvia koska se olisi ihan väärä kuva minusta!
Aloituksessasi kuvailit ulkonäköäsi ja ihmettelit, miksi se ei kiinnosta miehiä. Miehiä kiinnostaa ulkonäkö silloin, jos hän etsii SEKSIkumppania (naista). Jos haet talkkarin ja terapeutin yhdistelmää, ei ulkonäölläsi ole merkitystä. tarvitset vain rahaa noiden miesten palkkaamiseen. Ei heitä sinun elämäsi kiinnosta, jollei siihen sisälly seksiä.

http://www.mokkitalkkarit.net/

http://www.toivonpuheita.fi/terapia/terapeutit/
 
vierailija
...Et tule ikimaailmassa löytämään treffisivustolta miestä ketä ei seksi kiinnosta.
Itse en ole ikinä edes tavannut ketään miestä jota ei seksi kiinnosta, en nuorta enkä vanhaa, en tervettä enkä sairasta.
Ihminen on seksuaalinen vauvasta vaariin.

Ei vaihdevuodet tarkoita että elämästä loppuu seksi tai seksuaalisuus. Hyvänen aika, sullahan on melkein puolet koko sun elämästä vielä edessä.
Sullahan on vielä 10vuotta ennen kuin sun edes kuuluis lähtee Afrikan unelmarannikoille etsii seksiseuraa.
Kuule käy vaikka tk:ssa juttelee seksuaaliterapeutin kanssa, nii ymmärrät ettei vaihdevuosien kuulu tarkoittaa seksittömyyttä.
 

Yhteistyössä