Harmittaako, jos/kun et laula lapsellesi?

  • Viestiketjun aloittaja Jenzukka
  • Ensimmäinen viesti
Jenzukka
Itselläni on kaksi poikaa, 2 ja 4-vuotiaat ja minua harmittaa, etten osaa laulaa, joten eipä sitä tule paljon raakuttua. Toisinaan hyräilen jotain ja kuuntelemme kyllä musiikkia mutta itse en laula, enhän edes osaa laulujen sanoja... Ärsyttää, mutta tuntuu ettei ole aikaakaan opetella lauluja, kun mitään ei ole muistissa :( Oletteko te muut opetelleet laulamaan vai annatteko tehtävän suoraan kerhon/päiväkodin tehtäväksi?
 
itula
Tuskin mä laulaa osaan,mutta me lauletaan paljon.Kuulostaa varmaan kauhialta,mut eipä oo pojat valittanu.Laulukirja käteen ja hoilaamaa,jos siltä tuntuu.Ei oo niin vakavaa,vaikkei ihan oikein meniskään! \|O
 
mardu
:kieh: Huomasin kuinka tärkeää on laulaa...tyttäreni ihmetteli kun mummu lauloi vauvallemme, kerroin että lauloin hänellekkin kun hän oli pieni. Hän siihen:" Niin äiti minä muistan ja se tuntui minusta hyvältä" Tajusin silloin etten ole useaan vuoteen laulanut kun masennus alkoi elämässäni...eli alan taas laulamaan vaikka sitten nuotin vierestä ja sanojakaan muistamatta. Joku on sanonut ettei sanoilla väliä vain tunteella millä laulaa ja taitaa olla totta :heart:
 

Yhteistyössä