harrastatteko mitään lasten kanssa

Srk:n ja MLL:n perhekerhoissa käydään alle kouluikäisten kanssa. Uimassa kerran viikossa, lisäksi hiihtämässä ja luistelemassa kun on kelejä. Tai minä en luistele itte mutta mukana kumminkin.
Kotona askarrellaan vähintään kaksi kertaa viikossa ja koko perhe käydään viikonloppuisin luontoretkillä.
Yläastelaisen kanssa harrastukset on vähemmällä, kaverit vie niin paljon aikaa, tosin kisareissuilla olen mukana. Siinä saa kivasti sitä yhteistä ja kahdenkeskistä aikaa (pakostakin) kun samassa autossa istutaan satoja kilometrejä. :)
 
:heart: Harrastetaanko. Kyllä meillä harrastetaan!
Meillä on 3v ja 2kk ikäinen tyttö.
Kerran viikossa käymme srk:n avointapäiväkerhoa, uimassa kerran viikossa, muskari on kerran viikossa. Tytöllä on oma poni kotitallissa ja sitä ajetaan pari kertaa viikossa ja ratsastetaan kerran viikossa. Itse pidän kerran viikossa 4H kerhoa. Ja itse käyn kerran viikossa kutomassa ja tyttö on siellä mukana. Mahdollisuuksien mukaan käydään vielä kyläilemässä tytön ikäkavereiden luona.
ja vielä näin kun ajattelette että miten kerkeää niin tyttö menee nukkumaan illalla klo 21 ja herää aamulla klo 7.30 ja välillä nukkuu päivä unet ja välillä ei.
Että näin meillä. :)
 

Yhteistyössä