harrastin just nettiseksiä...

  • Viestiketjun aloittaja Tuhma nainen
  • Ensimmäinen viesti
Tuhma nainen
ihana kun sormet haisee vieläkin p.illulle.. haistaakohan mies näppäimistöstä....

se italiaano näytti mulle k.alunsa webkamerassa. se oli aivan liian iso ja omalla miehellä on kauniimpi. kun ajattelen oman mieheni vehjettä, tekee mieli maistaa sitä...
 
Tuotakin on tullut harrastettua. Yahoon messengerissä enimmäkseen. Vähemmän suomalaisten naisten kanssa tosin, mutta kyllä nekin kelpaa. Olen luullut, ettei suomalaiset naiset vaan harrasta sitä. Väärässä siis tässäkin aisassa - hups asiassa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2007 klo 02:07 Tuhma nainen kirjoitti:
ihana kun sormet haisee vieläkin p.illulle.. haistaakohan mies näppäimistöstä....

se italiaano näytti mulle k.alunsa webkamerassa. se oli aivan liian iso ja omalla miehellä on kauniimpi. kun ajattelen oman mieheni vehjettä, tekee mieli maistaa sitä...
Mitäs sinä näytit sille vai olitko vain riistämässä?
 
Dude-76
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2007 klo 03:12 fjonga kirjoitti:
olisin innostunut tuosta vielä vähän aikaa sitten...
mä oon alkanu kyllästyyn siihen et joku mulle camissa runk.kaa \|O
Oma syys. Mitäs wonkailet niitä tekemään niin?? Typerää tollanen...


Ps. eikö mulle liikenis ees yks kerta joskus? :snotty: :whistle:
 
Tuhma nainen
En näyttänyt mitään. kovasti se vonkas että oisin ees tisseistä lähettäny kuvaa. sitten se lopuksi tahtoi että miettisin jos nyt joku toinen ilta filmaisin tissini ja takapuoleni ja ehkä jopa p.illuni. :whistle: turha luulo! saa tyytyä minun verbaalisiin lahjoihin!

aijuu. aluksihan se vonkas että mieki pistäsin webkameran, mutta valehtelin sujuvasti että se on rikki. ja kas kummaa kun en mikrofonillisia kuulokkeitakaan löytäny... :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2007 klo 14:21 Tuhma nainen kirjoitti:
En näyttänyt mitään. kovasti se vonkas että oisin ees tisseistä lähettäny kuvaa. sitten se lopuksi tahtoi että miettisin jos nyt joku toinen ilta filmaisin tissini ja takapuoleni ja ehkä jopa p.illuni. :whistle: turha luulo! saa tyytyä minun verbaalisiin lahjoihin!

aijuu. aluksihan se vonkas että mieki pistäsin webkameran, mutta valehtelin sujuvasti että se on rikki. ja kas kummaa kun en mikrofonillisia kuulokkeitakaan löytäny... :whistle:
Ja pah! Olipahan tyhmä mies. Sinähän olisit voinut olla alaikäinen tai mies????
En ymmärrä miten jotkut uskaltavat paljastella varmistumatta toisen sukupuolesta ja iästä. Webbikameralla varmistuminen käy nopsaan ja turvallisesti. Minähän en vilauttele, jollen myös näe jotain mikä kuuluu aikuiselle naiselle!
 
Tuhma nainen
no en nyt mikään susiruma, mutta lastenteko näkyy ja ylipainoakin on vähän.
tämä italiaano on kyllä tosi mukava mies ja on paljon muuten juteltu ennen tuota eilistä ja on se nähny minusta ihan siveellisiä kuvia. :saint:

kovasti se yritti puhua ympäri lähettämään jotain paljasta pintaa, hän kun tykkää kun naisessa on enempikin kurveja, mutta itse en tunne itseäni alasti ollenkaan seksikkääksi. ainakaan ilman että on oikeasti toisen lämpimät kädet ihollani...
 
Dude-76
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2007 klo 14:26 LadyDark kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2007 klo 14:07 Dude-76 kirjoitti:
Oma syys. Mitäs wonkailet niitä tekemään niin?? Typerää tollanen...
Ps. eikö mulle liikenis ees yks kerta joskus? :snotty: :whistle:
Jaahas.. :kieh: Täällä sitä vongataan kun silmä välttää. :whistle:
Noku sulta ei herunu..
:D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2007 klo 14:07 Dude-76 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2007 klo 03:12 fjonga kirjoitti:
olisin innostunut tuosta vielä vähän aikaa sitten...
mä oon alkanu kyllästyyn siihen et joku mulle camissa runk.kaa \|O
Oma syys. Mitäs wonkailet niitä tekemään niin?? Typerää tollanen...
Ps. eikö mulle liikenis ees yks kerta joskus? :snotty: :whistle:
Tältä tyypiltä vinguin vaan kerran ja nyt se jo joka ilta haluaa näyttää kaluansa mulle, kyr.vän tuloa ei voi estää :whistle:
millon sä runk.kaat mulle camissa? :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2007 klo 08:59 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2007 klo 08:46 mrturku kirjoitti:
Hmmmm.... onko se niin, että kun on nähnyt yhden krypän, on nähnyt ne kaikki?
ei, kyl mä innolla vonkailen aina uusia näyttämään omansa :D :saint:
Uusia kaksplussalaisia???? Joko Dude näytti?

Ps. Jos haluu saada on pakko antaa
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2007 klo 15:26 mrturku kirjoitti:
Äläkä missään tapauksessa näytäkkään, jollei Fjonga näytä myös! Tissi tissistä ja napa navasta ja silleen etenette pikkuhiljaa alaspäin. Nam....
Entä jos on sen verran löysää kropassa ettei kehtaa näyttää? :snotty: Kuka näitä makkaroita haluaa nähdä kun on nuorempia ja kiinteäkroppaisia? :whistle:
 

Yhteistyössä