Harrastuksena lastenvaatteet?

  • Viestiketjun aloittaja hullukai
  • Ensimmäinen viesti
hullukai
Löytyykö täältä "kohtalotovereita", jotka ostavat vaatteita lapsilleen vähän niinkuin "harrastuksena"?

Minä en rahojani laita baareissa käymiseen tai matkusteluu tms. mutta myönnän ostelevani sitäkin enemmän lapsilleni vaatteita :)

Koen suunnatonta iloa katsella, vertailla ja pähkäillä kauniita & laadukkaita lastenvaatteita...voi sitä iloa, kun saa ne lapsilleen päälle laittaa...en osaa ehkä selittää asiaa "oikein", mutta lastenvaatteet vaan ovat koukuttaneet minut ihan totaalisesti :)
 
toinen hullu
Mikäs sen ihanampaa kuin ostaa jotain ihanaa vaatetta pienokaiselle. Ja miksei vielä oikein viimeisen päälle merkkivaatetta ja kotimaisia erikoisuuksia ;) Ja lapsi tykkää -meillä ainakin! Tää on kiva "harrastus", johon jää koukkuun =D
 
:wave: Enää en ole niin kiinnostunut, mutta pojan allergioiden aikaan kyllä. Kaipa se oli jonkinlaista vastapainoa lääkärissä käymiselle ja muulle kurjalle. Eikä mun mielestä edes kauhean kallis harrastus, kun osaa kierrättää.
 
hullukai
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
En minä sitä vielä harrastukseksi kutsu :LOL: Mutta nautin kauniiden lastenvaatteiden ostelusta ja lapselle päälle pukemisesta. Miksi pukea rumaa, kun voi tehdä sen kauniisti. Toki makuasioista on huono kiistellä.
Minäkään en totisesti vielä joku aika sitten tajunnut, että miten paljon käytän aikaa lasten vaateuksen miettimiseen :)
Nyt olen hoksannut, että joskus on vaikea lähteä nukkumaan, kun tekisi mieli vain suunnitella vaateostoksia :)
 
hullukai
Alkuperäinen kirjoittaja karvakorvakirppu:
:wave: Enää en ole niin kiinnostunut, mutta pojan allergioiden aikaan kyllä. Kaipa se oli jonkinlaista vastapainoa lääkärissä käymiselle ja muulle kurjalle. Eikä mun mielestä edes kauhean kallis harrastus, kun osaa kierrättää.
Minä kierrätän myös.
Ostan käytettyinä(kin) ja myyn edelleen :)
Kun ostaa laadukasta, niin käytettykkin vaate on monesti vielä paremmassa kunnossa, kuin huono vaate, jonka otat pesukoneesta käyttöönottopesun jälkeen!
 

Yhteistyössä