hauskoja tai (vähemmän hauskoja) mokia, joita tullu tehtyä väsyneenä tai muuten

  • Viestiketjun aloittaja hepheo
  • Ensimmäinen viesti
hepheo
eilen ei meinannu ruoan laitosta tulla mitään, kun en uunia laittanu päälle, asteet laitoin kyllä, mutta kun pitäis sitä toistakin navikkaa kääntää, että se uuni lämpiää...
pesukoneen yleensä lataan valmiiksi ja sitten unohdan painaa sen päälle.
illalla katoin koiran vesikuppia, että on melkein tyhjä, pitääpä täyttää ja aamulla huomasin, että on tosiaan tyhjä... enpä ollu täyttäny illalla...

mutta siis ikinä ei pitäis vaan ajatella että kohta teen vaan HETIVÄLITTÖMÄSTI aina tehdä, koska mä ainakin muuten unohdan...
 
cruelladevil
Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:
Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:
Alkuperäinen kirjoittaja Kreetta:
Asutaan kerrostalossa ja väsyneenä yritin avata alakerran naapurin ovea omilla avaimilla :xmas: huusin vielä postiluukusta kun en saanut ovea auki että avaa oli perkele.
:LOL: :LOL: :LOL:
:LOL: :D Varmaan naapurilla oli hauskaa :D
tai sitten se oli ihan paniikissa että kuka hullu tänne änkeää :LOL:
 
Menin Motonetistä ostamaan auton peltivanteisiin pultteja, jotka mies oli varannu. Kävelin tiskille ja sanoin, että "Virtasen nimellä oli varattu neljä pulttia.." Myyjämiestä vähän nauratti ja sanoi, että näitä olis kyllä 16kpl. Menin ihan punaiseksi.. En ollut yhtään ajatellut mitä päästin suustani!! Siis ei kai kukaan oikeasti kuvittele kiinnittävänsä vannetta yhdellä pultilla per vanne!!! Olin varmaan kahvihuoneen piristys sinä päivänä.. :ashamed: :ashamed:
 
cruelladevil
mä luulin eilen monta kertaa että taas on vauvalla kakat vaipassa, mutta ei ollukkaan... no toki jos sen vessan roskiksen tyhjentäis välillä niin ei se kakka haisis kokoajan :ashamed:
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Menin Motonetistä ostamaan auton peltivanteisiin pultteja, jotka mies oli varannu. Kävelin tiskille ja sanoin, että "Virtasen nimellä oli varattu neljä pulttia.." Myyjämiestä vähän nauratti ja sanoi, että näitä olis kyllä 16kpl. Menin ihan punaiseksi.. En ollut yhtään ajatellut mitä päästin suustani!! Siis ei kai kukaan oikeasti kuvittele kiinnittävänsä vannetta yhdellä pultilla per vanne!!! Olin varmaan kahvihuoneen piristys sinä päivänä.. :ashamed: :ashamed:
Mulla ei ole edes ajokorttia, enkä tiedä autoista paljoakaan, mutta huvittaa kyllä. :D
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja cruelladevil:
mä luulin eilen monta kertaa että taas on vauvalla kakat vaipassa, mutta ei ollukkaan... no toki jos sen vessan roskiksen tyhjentäis välillä niin ei se kakka haisis kokoajan :ashamed:
Tää on käyny mullekin... Ja se, etten ole katsonu sinne vaippaan, vaan repässy vaan auki ja melkein kuiva ja taatusti kakaton on ollut.
 
millipilli
Mä yritin avata kerrostaloasunnon ovea auton avainten keskuslukituksen napilla... sohin vaan hissiltä ovelle ja manasin kun ei aukee. Sit kun pääsin sisälle painelin suoraan vessaan pissalle ja just kreivin aikaan pomppasin ylös pytyltä ennen kuin pissa tuli. Huomasin nimittäin, että mulla on vielä pikkuhousut jalassa :whistle:

Niin ja esikoista odottaessa onnistuin jättämään nenäni jääkaapin oven väliin :saint:
 
cruelladevil
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Mä yritin avata kerrostaloasunnon ovea auton avainten keskuslukituksen napilla... sohin vaan hissiltä ovelle ja manasin kun ei aukee. Sit kun pääsin sisälle painelin suoraan vessaan pissalle ja just kreivin aikaan pomppasin ylös pytyltä ennen kuin pissa tuli. Huomasin nimittäin, että mulla on vielä pikkuhousut jalassa :whistle:

Niin ja esikoista odottaessa onnistuin jättämään nenäni jääkaapin oven väliin :saint:
:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja cruelladevil:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Mä yritin avata kerrostaloasunnon ovea auton avainten keskuslukituksen napilla... sohin vaan hissiltä ovelle ja manasin kun ei aukee. Sit kun pääsin sisälle painelin suoraan vessaan pissalle ja just kreivin aikaan pomppasin ylös pytyltä ennen kuin pissa tuli. Huomasin nimittäin, että mulla on vielä pikkuhousut jalassa :whistle:

Niin ja esikoista odottaessa onnistuin jättämään nenäni jääkaapin oven väliin :saint:
:LOL:
:LOL: :LOL:
 
cruelladevil
kerran huomasin imettäessä että oli vauvalla oli tullu pissaa ohi vaipan ja oli housut vähän märät... no kun oli vaavi saanu syötyä en enää muistanu että piti mennä vaatteet vaihtamaan :LOL:
 
Sangria
eilen mää lämmitin puuroa mikrossa, tai siis luulin laittaneeni sen mikroon mutta mikro hurisikin tyhjänä puurolautanen pöydällä..kerran annoin lapselle karkista sen paperin ja heitin itse karkin roskiin, sitten olen heittänyt kotrtisonivoideputkilon vessaan, kun jotenkin ajattelin että se on paperia ja se pitää heittää pois :xmas: kahvit oon keittänyt pelkällä vedellä tai sitten vaan niillä poroilla, haisevat roskapussit oon vienyt rattaiden alaosassa kauppaan kaikkien iloksi ja ihmeteltäviksi :D
 
Lähdettiin kerran naisissa ja lapsissa serkkuni kanssa autolla mummulaan. Mä ajan vähän ja serkkukaan ei usein aja muuta kuin kotonurkissa. Ajeltiin siinä sitten 80km/h alueella ihan normaalisti ja sitte huomattiin että vastaan tulee sellanen valotaulu jossa luki 50km/h. Todettiin yhteen ääneen että ei voi olla totta, auton mittari näyttää 30km/h liian vähän.. :eek: :eek: että ollaanko me koko ajan körötelty näin hiljaa. Sitte kun edellä menijät tuli vastaan perä edellä niin alko raksuttaan et hei..jos se olikin digitaalinen nopeusnäyttö..

Todettiin että tästä ei puhuta ja ei me niin tynnyrissä kasvaneita olla :whistle:
:ashamed:
 
Meidän koira oli hankala tapaus opettaa sisäsiistiks ja piti yölläki juosta sen kanssa ulos. Eräänä yönä sitte lähin hirveetä kyytia kolmannesta kerroksesta ravaamaan koira kainalossa pihalle lenkkarit jalassa. Siis PELKÄT LENKKARIT jalassa. Ja tietysti vasta pihalla huomasin, ku tuli vilu. Avaimet olin kuitenki saanu matkaani...
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Lähdettiin kerran naisissa ja lapsissa serkkuni kanssa autolla mummulaan. Mä ajan vähän ja serkkukaan ei usein aja muuta kuin kotonurkissa. Ajeltiin siinä sitten 80km/h alueella ihan normaalisti ja sitte huomattiin että vastaan tulee sellanen valotaulu jossa luki 50km/h. Todettiin yhteen ääneen että ei voi olla totta, auton mittari näyttää 30km/h liian vähän.. :eek: :eek: että ollaanko me koko ajan körötelty näin hiljaa. Sitte kun edellä menijät tuli vastaan perä edellä niin alko raksuttaan et hei..jos se olikin digitaalinen nopeusnäyttö..

Todettiin että tästä ei puhuta ja ei me niin tynnyrissä kasvaneita olla :whistle:
:ashamed:
:hug: :hug: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Meidän koira oli hankala tapaus opettaa sisäsiistiks ja piti yölläki juosta sen kanssa ulos. Eräänä yönä sitte lähin hirveetä kyytia kolmannesta kerroksesta ravaamaan koira kainalossa pihalle lenkkarit jalassa. Siis PELKÄT LENKKARIT jalassa. Ja tietysti vasta pihalla huomasin, ku tuli vilu. Avaimet olin kuitenki saanu matkaani...
:LOL: :LOL:
 
Mä oon monesti yrittänyt töihin sisälle bussikortilla :xmas: Jostain kumman syystä se ovi ei koskaan aukene sillä.. (sekotan siis sen kulkukorttiin)

Ja sitten se yleinen moka eli kun maksaakin käteisellä niin kuitenkin ottaa sen kynän käteen, että pääsisi allekirjoittamaan kuittia :D

Noloin juttu oli kun olin ekaa kertaa gynellä.. Gyne käskee ottamaan housut pois ja SILTI jostain käsittämättömästä syystä mä kysyn että "onko nää alushousut pakko ottaa myös?" :ashamed: Ilmeisesti se tilanne sillon vähän jännitti tai jotain :D Mutta ihan kärsivällisesti (toki hymyillen) gyne selitti, että kyllä ne nyt vaan pitäis ottaa pois..

Aamusin mulla on aina tosi kiire vessaan ja kerran sitten heti aamulla huomasin, että miestä ei näy missään eli on sitten vessassa. Siinä asunnossa ei ollut kuin yksi vessa, joten ei auttanut kuin odotella oven takana. Meni kymmenen minuuttia ja oli jo tosi kova hätä ja mielessäni kirosin miestä tosi pahasti. Kerran huudinkin jo että tuu jo! Ja sitten siinä vaiheessa tajusin paljon kello on ja että mies onkin jo töissä siihen aikaan :xmas: Eikä siellä vessassa sitten ollutkaan ketään :D
 

Yhteistyössä