Haussa äitikaveri/ -kavereita Kouvolasta

Hei!

Olen muuttanut reilu vuosi sitten perheeni kanssa Kouvolaan, tarkemmin sanottuna Anjalaan, ja kaipailisin nyt uusia ystäviä. Olen vuonna -84 syntynyt kahden pienen pojan äiti. Pojat ovat syntyneet 06/11 ja 11/12. Vietän hyvin paljon aikaa kotona tällä hetkellä, ja mielelläni näkisin vähän muitakin paikkoja ja tapaisin muitakin ihmisiä.

Pidän kovasti musiikista, sekä sen kuuntelusta että soittamisesta, ja eri bändien keikoilla käymisestä. Tykkään myös leipoa paljon, tarvin vain lisää ystäviä, keille leipomisia tarjoilisin. :) Vanhat ystävät jäivät mm. pääkaupunkiseudulle, enkä heitä siis kovin usein tapaa.

Löytyisikö täältä mulle uusia tuttavuuksia, ehkäpä ystäviä?


"You, you may say I'm a dreamer,
but I'm not the only one
I hope some day you'll join us
And the world will be as one"
-John Lennon
 
  • Tykkää
Reactions: Kamju
Täällä olisi yksi Kouvolaan, tarkemmin Tornionmäelle muuttava äiti ja poika 5.v haaveissa pikkukakkonen :) kaipaisin seuraa, kavereita tai jopa ystäviä, puistoilemaan ja kahvittelemaan. paikkakunnalta en tunne ketään vielä joten olisi kiva tutustua. Voi laittaa yksityisviestiä tai mailia niksu.turunen@gmail.com
 
Huudellaanpa tänne samaan lankaan.

Olen 28-vuotias tuore ensikertalaisäiti myöskin Kouvolasta! :)

Meidän perheeseen kuuluu mieheni ja itseni lisäksi 2 kk vanha tyttö ja todennäköisesti joskus tulevaisuudessa pikkusisaruskin.

En kellekään kehdannut yv:tä laittaa, koska topicci on sen verran vanha. Mua voi kuitenkin yksärillä heitellä tai vaihtoehtoisesti laittaa sähköpostia osoitteeseen: shinx@luukku.com

Kiva olisi saada kaveri, jonka kanssa jauhaa kakkavaipoista ja toisaalta taas ihan mistä tahansa muusta paitsi kakkavaipoista. :D
 
Hei onko tää ketju vielä "elossa?" :)

Nyt alkaa tää kaamosaika niin painaa päälle, että ois huutava pula uudesta äitikaverista. Ens alkuun voitas tutustua meilien tai facebookin välityksellä ja sitten ihan naamatusten.
Ite oon 33-vuotias ja äitiyslomalla, vauva on kohta 5kk. Pistä viestii jos kaipaat ystävää!
 

Yhteistyössä