Haussa uusia ystäviä Tampereen suunnalta ja lähistöltä...

Hei :wave:
Olemme muuttamassa kesällä Tampereelle ja kokeilen josko tätä kautta onnistuis saada uusia tuttavuuksia eli ystäviä =)
joihin tutustua enste vaikkapa sähköpostin ja/tai facebuukin kautta :D
Mielenkiintoista olisi kuulla,mitä aluetta suosittelisit ja miksi??!
Itsellä uhmis&murkkuikäsiä lapsia :heart:
 
Täällä yksi äippä tampereelta :wave: uhmis löytyy 2v 4kk on yh ja asumme annalassa,josta aleena tykkään. Suosittelen itä-tamperetta annala-kaukajärvi-linnainmaa-atala-leinola-janka-ristinarkku aluetta. Täällä mun mielestä enemmän palveluja ja lapsiperheitä. Toki oon lähes koko ikäni asunut tällä puolella kaupunkia. Tää on vähän niinkuin kahtia jaettu,länsi-tamperelaiset ei muuttaisi pois sieltä ja itä-tamperelelaiset ei kans muuttais. (olipas vaikeesti kerrottu) minnepäin muutatte?

Jos kiinnostuit ja haluat tutustua 30+ äippään ja tyttöön niin paappa viestiä.
 
Itse taas muutin suoraan Länsi-Tampereelle parisen vuotta sitten. Peruspalvelut on tuossa puolen kilsan päässä, keskustaan pääsee hyvin bussilla ja Lielahdesta löytyy iso joukko isoja marketteja lisää ja sinnekin jaksaa kävellä jos ei poikittaislinjan bussilla halua mennä. Itse tykännyt asua täällä, näkee ikkunoista muutakin kuin pelkkiä kerrostaloja ainakin tästä asuintalosta. Ja mieskin on asunut joskus ennen muuallakin täällä Tampereella mutta ei oo haikaillut että pitäs vaihtaa aluetta, vaikka työmatka vois lyhentyä :)

Ite 25v ja esikoisesta haaveileva, mutta ei itseä haittaa vaikka lapsia olisi entuudestaan, hyvin nuo satunnaisesti vierailevat taaperot/leikki-ikäiset on viihtyneet täällä kun on tekemistä. Viestiä saa laittaa, kyllä uusiin ihmisiin tutustun mielelläni.
 
Heippa :)
hienoa,olen saanut vastauksia:rolleyes:
Meillä on vielä vähän hakusessa, että minnepäin Tamperetta muutetaan;kai se on ensin otettava se mikä saadaan :) /)vuokramarkkinoilta ja katsoa sitten tulevaa...Länsi-Tampere on se tutumpi,muista en tiiäkään kuin just nimen ja suunnilleen missäpäin sijaitsee..mistä suunnalta mahtais löytyä pieni koulu,päiväkoti ja peruspalvelut läheltä...?!
 

Yhteistyössä