hei äidit kajaanista!!!

kerron sen verran vielä itsestäni lisää että olen kohta 26 vuotta, poika on 2v4kk. mistäpäin kajaania te muut äidit olette? me asutaan täällä vuoreslahdessa, mutta päivittäin käyn kajaanissa töissä.
 
äippä71
Heippa vaan! Minäkin mainostan tuota kainuulaisten äitien ja isien kerhoa! Tulkaa sinne juttelemaan. Itse olen 37 vuotias, neljän lapsen äiti, asutaan lohtajalta vähän etelään.
 
Tuo kainuulaisten äitien ja isien kerho on salattu ryhmä, johon ei pääse ilman salasanaa. Koetin painaa "hae ryhmän jäsennyyttä" nappia, mutta se vaan jatkuvasti kysyy sitä salasanaa...
Miten siihen kerhoon pääsee kirjoittelemaan?

Siis sori jos on tyhmiä kysymyksiä, mutta olen vasta ekaa kertaa täällä joten en osaa vielä oikein käyttää tätä! :ashamed: Jos joku kertoisi salasanan tai ottaisi nimimerkin ryhmään, niin olis kiva juttu. Mun sähköpostiosoite on viralliset@gmail.com
 
Täällä kans yks 31v. äiti Kajaanista. Mun perheeseen kuuluu aviomies ja 1v4kk pojan pallero. Kajaaniin muutettiin kuukausi sitten. Töissä käyn neljänä päivänä viikossa osahoitovapaan turvin. Pojan kanssa käydään muskarissa, mutta muitapa harrastuksia ei vielä Kajaanissa olekaan. Tullaan mielellään leikkipuisto-, mäenlasku-, kahvila- jne. seuraksi. Ja tietysti äitikin kaipaa vaikkapa lenkkiseuraa jostakusta, joka jaksaa kuunnella äitimäisiä juttuja..

Ja liittyisin mielellään tuohon kainuulaisten äitien kerhoon, mut miten?
 
Täällä olisi yksi odottaja Kajaanista! Olenkin tässä jo jonkun aikaa etsiskellyt muita samassa "jamassa" olevia... Kiva että vihdoin löytyi. :)

Ikää minulla on 21 v, ja kovasti haluaisin juttu/kaveriseuraa muista odottelijoista, mielellään nuorista sellaisista (tuntuu että samanikäisten kanssa voisi löytyä enemmän sitä yhteistä asiaa). Kajaanissa olen asunut vasta muutamia vuosia, ja minulla ei ole täällä juurikaan tuttavia. Ei ainakaan äiti-sellaisia... Välillä meinaa olla melko yksinäistä ja pelkään että viimeistään kun tämä vauva syntyy niin jään nököttämään ihan neljän seinän sisälle.
 

Yhteistyössä