Hei te, jotka puhutte tupakoijioista kokoajan..

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
No voi nyt hellanlettas.

Mä oon ylipainoinen, ja joka kerta kun vaikka vauva.fillä käyn, siellä joku haukkuu keski-ikäsiä ylipainoisia naisia (vs.timmit parikymppiset).

Silti, en ota itseeni, vaikka itse olen läskini hankkinut.
 
No voi nyt hellanlettas.

Mä oon ylipainoinen, ja joka kerta kun vaikka vauva.fillä käyn, siellä joku haukkuu keski-ikäsiä ylipainoisia naisia (vs.timmit parikymppiset).

Silti, en ota itseeni, vaikka itse olen läskini hankkinut.
Mielummin ylipaino kuin tupakointi. Ilman tupakkaa pystyy hyvin elämään. Ruokaa tarvitsee joka päivä. Tästä syystä ruoka-addiktiot on todella hankalia hoitaa. Sama kuin yrittäisi alkoholistin saada juomaan vain muutaman päivässä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Mielummin ylipaino kuin tupakointi. Ilman tupakkaa pystyy hyvin elämään. Ruokaa tarvitsee joka päivä. Tästä syystä ruoka-addiktiot on todella hankalia hoitaa. Sama kuin yrittäisi alkoholistin saada juomaan vain muutaman päivässä
vittu höpöttää mies joka i oo nikotiini koukussa. mulla niin paha et ostan mieluummin röökiä kuin ruokaa. mee lässyttää tota schaise jonnekin muualle.
 
Melkein toivoin saavani jonkun kivan tsemppiviestin. Mitä ajattelinkaan! Kalamies ihan oikeessa, tyhmä olen.
(Eli inssi ja 4200kk tulot)
En mä mitään päästäni keksi. Koulutus ei ole tae älykkyydestä, mutta yleensä matalasti koulutetut tupakoivat huomattavasti enemmän:

"Työikäisillä tupakointi on selvästi yhteydessä matalaan koulutusasteeseen. Tupakointi on merkittävin väestöryhmien välisten terveyserojen aiheuttaja”, kertoo Savuton Suomi 2030 -verkoston puheenjohtaja, professori Kari Reijula."


Mikä on sun tekosyysi, jos olet kerta niin koulutettu ja älykäs?
 
vierailija
En mä mitään päästäni keksi. Koulutus ei ole tae älykkyydestä, mutta yleensä matalasti koulutetut tupakoivat huomattavasti enemmän:

"Työikäisillä tupakointi on selvästi yhteydessä matalaan koulutusasteeseen. Tupakointi on merkittävin väestöryhmien välisten terveyserojen aiheuttaja”, kertoo Savuton Suomi 2030 -verkoston puheenjohtaja, professori Kari Reijula."


Mikä on sun tekosyysi, jos olet kerta niin koulutettu ja älykäs?
aah mä tarviin suurien pohdintojen ääressä breikkiä tasottaa oloa oli hyvät tai huonot fiilikset. t valtio tietedein maisteri. ennenkuin joku valittaa kirjotus asusta oon vapaalla
 
  • Haha
Reactions: KalaMies
vierailija
En mä mitään päästäni keksi. Koulutus ei ole tae älykkyydestä, mutta yleensä matalasti koulutetut tupakoivat huomattavasti enemmän:

"Työikäisillä tupakointi on selvästi yhteydessä matalaan koulutusasteeseen. Tupakointi on merkittävin väestöryhmien välisten terveyserojen aiheuttaja”, kertoo Savuton Suomi 2030 -verkoston puheenjohtaja, professori Kari Reijula."


Mikä on sun tekosyysi, jos olet kerta niin koulutettu ja älykäs?
Einstain muistaakseni poltti kanssa. Mitenköhän tyhmä se oli?
 
Juu, vittuuntuneenahan kukaan ei polta. Vittuuntuneenahan ei tee yhtään mieli!
Onko nämä kaikki tupakkakriitikot nyt sellaisia, jotka ei ole ite ikinä polttanut?
Joskus nuorena sikaria ja röökiä kännissä, mutta kyllä siitä huomasi sen paskanmaun ja kamalan löyhkän seuraavana päivänä. Lisäksi ei urheilijat voi polttaa, osa tosin käyttää nuuskaa, mutta ammattiurheilijatkin ovat tunnetusti kouluttamatonta väkeä
 
vierailija
Kyllä se tyttö tulee häpeämään, tai häpeää jo, tupakoivaa äitiään. Muut vanhemmat ja vieraat ihmisetkin tietävät, että ei taida tuolla mutsilla nousta hissi ylös asti
nojaa oon isä ja mulle tyttö on rakkain ja oon opettanu et ei ikinä koske röökiin kun isä koukussa pahasti ja se on toivoakseni oppinu. ohooh kova väite et sulla sit kulkis hissi ylös asti oikee kansan kynttilä
 
En mä ajattele häpeää, jos joku polttaa. Siinä ei yksinkertaisesti ole mitään hävettävää.
Enemmän häpeäisin jos tietäisin, et isi haukkuu joitain tupakoitsijoita jossain kaksplussalla.
Vain tupakoitsijat ajattelee, että tupakoinnissa ei ole mitään hävettävää... Monienkaan lasten vanhemmat ei enää polta, vain murto-osan ja nekin kuuluu yleensä yllä mainittuun ryhmään. Tupakoivien lapsia tämä voi ihmettyttää ja hävettää.
 

Yhteistyössä