Hei Vaasalaiset nuoret äidit

  • Viestiketjun aloittaja BimBim
  • Ensimmäinen viesti
pia
mulla tuli molemmilla vaan 6kg painoo, joten laitokselle jäi! ekalla tosin oksensi koko 9kk :$ baby bailatino = bailatinoa 3-4vuotiaille lapsille =) maksaa vaan 20e + 11e jäsenmaksu ja kestää jouluun asti :) nyt pitäs ruveta leipoon sitä tiikerikakkua kun sekin heräs nukku 3,5h :whistle:
 
pia
jäi kakut leipomatta :\| ei huvita sotkea keittiötä kun just sain sen puunattua, pysyis ees pua päivää siistinä, sanoin tolle esikolle että sokeri on loppu :kieh: kamala äiti..siivoilen täs makkaria samalla..aika heikolta näyttää..en vieläkään oo pedannu sänkyä :ashamed: mut mut..kuopus nukku päikkärit siinä just.. :whistle: oikeen seli seli...oon vähän laiskalla päällä
 
joo en moiti,ei sitä aina vaan jaksa,tänäänki "piti" vaikka mitä tehdä,ruuan laitoin ja se oli siinä :whistle: loppupäivä sit menny tälle palstalle ;) , puhelimes höpötelly, telkkaria tuijottanu ja seiskaa lukenu :p ja kohta mennään kauppaan,varmaan prismaan ostoksille,lähti kulta hakeen tavarat kirpparilta pois huikois niin ostaa uudet astiastot,sitä ukkoki kauan hokenu et vois ostaa uudet ku vanhat on niin kauan jo ollu,pari menny rikkija muutama haljennu.. arabian suklaanruskeet ARGH, kalliita vaan ku mitä :eek: vähintään sit ku muutetaan täältä veke niin ne arabian.. ;)

kumma ku kauan pärjänny ilman mitään makeeta ja karkkia niin nyt kauhee himo olis saada jotain nannaa! \|O vois syödä vaikka huru myki :p
 
pia
Me käydään AINA prismassa :) mä jäin jumiin bonuskorttiin...nyt on kuopus yöunilla ja isäntä ja esikko varmaan pian tulee sieltä sirkuksesta..kauan tuntuu kestävän..sain käytyä kuopuksen ja koiran kans tunnin lenkillä, ei kait siinä muuten niin kauan ois menny mut kissat tunki mukaan ja niitä piti odotella ja huudella ettei jää auton alle!!! Ei sit tullu siivottua kunnolla tänää :ashamed: ja huomenna ei ehdi kun on iltavuoro ja aamulla pitäs käydä koululla juttelemas et kuinka mun koulun kans nyt, etänä vai lähiopiskelulla :\| jos lauantaina sit siivois :whistle: tai sitten kun ei mahdu enää kulkemaan.. :whistle:
 
BimBim
Iltaa!
On ollu helvetin väsy tänään,ei oo jaksanu tehdä yhtään mitään :ashamed: keittiöki pommin jäljiltä :whistle: onneks sain nyt illalla nukuttua 3 tuntia rauhas ku kulta tuli kotiin :/ Kattoo kuinka huomenna jaksaa, plääh :\| Joo meki käydään kyllä melkeen aina prismas,vaki kauppa,joskus harvoin käydään kivihaas!

Tänään huomannu että tyttö ku on hereillä on ruvennu syömään tiheemmin,nyrkki suus vähä väliä vaikka just melkeen syöny ku aikasemmin puolituntia ainaki o viihtyny ihan hyvin,saa nähdä miten yö menee.. nyt huutaki jo tuola lisää ruokaa!

Hyvät Yöt! :)
 
BimBim
sama juttu ku eilen illalla,tyttö huutaa nälkää ja on väsyny ja maito ei mee alas,lusikalla eilenki illalla annoin maitoa siinä välis ku tyttö huutaa,sit vasta rauhottu ja pullo kelpas,nyt parhaimmillaan sylis ja huutaa olkapäällä :ashamed: oli parisen viikkoo sitte 4-5 iltaa ku huusi yli tunnin kurkku suorana vattavääntöjä ennen yöunia, oliskohan sillä nytki vähä masu pipi? ei kuitenkaan kurkku suorana huuda mutta kuitenki..mamma väsy :ashamed:
 
pia
moiks! mä olin eilen iltavuoros ja tänään aamus, just tulin kotiin ja hey sain ylimääräsen lapsen..miehen veljen tyttö tuli hoitoon ja mies lähti töihin...meiän nuorempi tyttö huus pari tuntia aina ennen nukkumaan menoa..tiedä sit mikä oli..rauhottu ku alotettiin kiinteet..kouluki alkais 1.9 nyt rupee vähän olemaan opiskeluintoa..mut kyllä taitaa vauvakuume olla kovempi.. :whistle: :ashamed: :)
 
BimBim
no moi!huh,väsy ku #&%£$!*..kuitenki tiskasin ku tiskipenkki oli ku pommin jäljiltä ja ruuan väänsin ku en oo muuta tänään naamaan heittäny ku actimelin aamupalaks vieläkään en oo syöny ja kello yli 16 ,Nälkä!! \|O neiti nukkunu parina päivänä tunnin pätkiä ja täänänki sama,sitteriin meinaa nukahtaa ja sit ku nostaa sänkyy niin herää..blaah,no ei saa valittaa, sullaki varmaan ohjelmaa tyttöjen kans ku töistä päässy :p

nyt meen syömään,ruoka vielä lämmintä,sit meen kyllä nukkumaan ku justiin neitiki nukahti,ja toivottavasti nukkuis vähä kauemmin ku se tunti..
 
pia
esikko ja hoitoneiti leikkii sirkus finlandiaa(oli yhes sielä) ja ei ota tuota kuopusta leikkiin mukaan..seurauksena kamala meteli isompien tyttöjen leikistä ja kuopuksen itkua ku ei pääse leikkiin mukaan :\| sain siivottuakin ja ruokakin on tuloillaan.. laitoin kuopuksen elokuvan pariin et saan ees hetken hengähtää öitten jälkeen :attn: väsy olis kamala..oli raskas työpäivä..vaikeita mummuja :whistle: jännä juttu et vauvakuume ei hellitä vaikka välillä ihan poikki kaikesta tästä touhusta..luulis et vauvakuume katoaa kun kuuntelee neitien simppailua..mutta eipä oo vielä ainakaan lähteny.. ei paljon varmaan lohdutukset auta että kyllä se vauva joskus sitten nukkuu... :whistle:
 
BimBim
No iltaa! Sain taas nukuttua ja huilattua ku kulta tuli kotiin, jaksaa taas hymyillä hetken :)

Olis sama energia ku tolla iskällä höpötellä neidin kans mut on se varmaan eri ku on päivät töis ja ei tarvi herätä yöllä.. :\|

Juu mullaki ollu tota vauvakuumetta vähä mut onneks ei kuitenkaan hälyttävän paljo ;) onhan se mukavaa täs välis antaa oman masun vähä levätä ja nauttia hetken aikaa tästä ensimmäisestä, ehkä sit ku neiti lähestyy 1½ vuotta niin sit ruveta vähä "jumppaamaan" seuraavaa varten :D
 
pia
Huomenta!! isäntä läx töihin heti ku sai silmänsä auki :( ja mä meen iltavuoroon...onnex huomenna on vapaapäivä..paitsi et joudun menemään aseptiikan tunnille :attn: vähä kuromaan kii menetettyjä opintoja :ashamed: jouduin keväällä olemaan niin paljon pois ku tytöt oli kipeenä :( nyt pitäs juoda vielä yks pannullinen kahvia et pysyy silmät auki ja sit lähteä ulos leikkimään piilosta B) menin unenpöpperös lupaamaan et lähetään ulos leikkimään piilosta ja tuola on vielä ihan märkä piha :attn: no ei muuta ku kurikset päälle ja eiku menoks :wave:
 
BimBim
No huomenta! :) Nyt on taas pirteempi ku on saanu parina iltana levätä! =) Oi ku vois juoda kahvia mut se helkkarin tupakka ku rupee tekeen mieli :kieh: kattoo ny ku me nyt sitte mennään kahen viikon päästä (la 3.9) ristiäisten jälkeen baanalle kuinka pärjää ilman :eek: mut ei kai se yhen illan haittaa :D

Vai menit sä lupaamaan piilosta,no saatpahan ainaki raitista ilmaa =) me mennään tänään taas ukon mummin luo käymään,käydään sielä aika usein,ihania ihmisiä :) sit käydään varmaan prismaski,ku niillä kuulemma 70% alennus lasten/vauvojen haalareista ja vaatteista,jos vielä löytyis!

hm..ukko jynssää hellaa puhtaaks ja siistii tiskipenkkiä ja mä vaan istun täs koneella :D :LOL:
 
pia
Huomenta! Ompa ollu kiirusta \|O nytkin pitäs bussipysäkille juosta mutta täälä vaan kökötän, ois niinku kouluun menon aika..aseptiikan tunti :attn: jaa pitää varmaan pyörähtää siellä prismassa...tänään pitäs mennä ostaan uus kansio, kyniä ym.koulusälää =) mä sitten rakastan ku saa ostaa kaikkia koulujuttuja...en vaan tykkää käyttää niitä :whistle: Huomattiin just et esikko ja kuopus on kasvanu taas niin paljon et pitää ostaa molemmille uudet syksy- ja talvihaalarit..ei prkl nyt täytyy juosta ettei bussi jätä kyydistä :wave:
 
BimBim
Filluu!! \|O \|O että ku alko päivä prrsseest :( pikkasen kränättiin ukon kans,no tällästä se välillä on,onneks ei kovin usein :p Ja arvaa naurattiko ja ei naurattanu aamu viideltä ku neiti heräs syötölle ku samalla söi niin väänsi paskat yli vaipan!! ja mun syliin valu onneks "vaan" kuset! :LOL: :LOL: :LOL: eiku uudet yövetimet päälle ja kuiva vaippa,lisää söi ja ONNEKS nukahti ihme kyllä takas vaikka kivasti virkisty siinä välis,hyvin on äitee opettanu tytön että yöllä nukutaan!ajattelin kyllä että meillähän alkaa aamu aikasin :p Noh,se oli sellanen juttu se :D

Joo en oo kades ku kouluun pitää mennä :x mut ehkä se tavallaan kuitenki vähä vaihtelua? :)
 
BimBim
mm,grillimakkaraa..tänä kesänä on tullu vaan kerran syötyä pari grillimakkaraa :(

meidän neiti jokelsi eilen ensimmäistä kertaa pikkasen! :) :) :) makas mobiilin alla kattelemas niitä leluja hymyillen samalla ku tuli jotain pieniä ihania ääniä! :heart: :heart: ihana! :)

Tänään kerenny laittaa peräti ruuan taas,ja myöhemmin aion leipoa porkkanaruutuja NAM :p pitää vähä harjotella (ja herkutella;)) ku ensviikolla saa sit ristiäisiin leipoa niska limas :whistle: ja huomenna kampaajalle ja kaupungille kattelemaan jotain juhla/baari vaatteita,mun äiti tulee landelta seuraks,ja kattoo tyttöä sillä aikaa ku yritän saada jonkilaista kampausta,ajattelin laittaa kunnon otsatukan ku nyt ne vaan roikkuu sivulla/silmillä,vähä kerroksittain tai jotain,kuhan kehtaa näyttäytyä :D

pitäs jaksaa suihkuun,tuli niin rento olo ku söin,ja meillä ku on kone (lkannettava) keittiön pöydällä niin vielä vaikeempaa ny tästä nousta :ashamed:
 
pia
heips!! voi vee ku on pitäny kiirusta..ei oo ees koneelle kerenny :LOL: on niitä pippaloita niin paljo viikonloppuna et pitäny juosta lahjojen peräs ja sit töis olla... :attn: no eiköhän tää elämä joskus rauhaannu... :whistle: nyt pitäs ruveta laittamaan ruokaa,isäntä hakee tytöt hoidosta ja mä lupasin laittaa ruuan..koitan taas iltasella keretä koneelle :wave:
 
BimBim
Huomenta! Että ku ketutti eilen \|O sitte löysin ja en löytäny ristiäisiin vaatteet,kaikki mitä olis voinu laittaa päälle oli liian kallista,sit ku löyty hieno mekko edullisesti niin se oli sit helkkari liian läpinäkyvä \|O nooh,mennään kullan kans yhes varmaan huomenna kiertelemään ja kattelemaan,saa olla makutuomarina,ja pankkina Jos on tarvis :ashamed:

Kävin sit sielä kampaajalla eilen, ihan kivat tuli, kultaki kehu =)

Että toi meidän neiti vaan tuhisee aamuyöstä pinnasängys, silmät ristis aina aamusin herätään ku ei enää 5:n jälkeen oo saanu kunnolla nukuttua :LOL: eiköhän se ajan mittaa rauhotu :)

Tänään en tee paljo mitään,pyykkiä laitan ja se on siinä! Taidan mennä takas sänkyyn loikoilemaan,tulee Fresh Prince telkkaristaki sopivasti =)
 
pia
Huh..olipas viikonloppu..no nyt on ainakin juhlittu...onnex viel tää päivä vapaata niin saa lasten kanssa toipua pippaloinnista =) viel tänään olis tulos sellaset synttärivieraat jotka ei perjantaina päässy...mitäs sinne päin...meinas oikein olla vierotusoireita ku ei koneelle kerinny :LOL:
 
BimBim
Huomenta! :wave: No teillä on sit ollu vahti päällä pippaloineen! =) Meillä oli lauantaina kihlajaisista 1-vuotispäivä, käytiin Rossos syömäs :heart: :) ja kulta nousi la-su välisenä yönä syöttään tyttöä ja mä sain nukkua koko yön,klo 9.00 heräsin, aivan mahtavaa! :) :heart: Eilen käytiin kirpputorilla ja ABC:lla syömäs ja vähä mummoloissa kyläs :) Nyt pitäis vaan huomenna löytää ristiäisiin vaatteet ku ei vieläkään oo löytyny vaikka kuinka monta kertaa kattellu kaikki liikkeet läpi :kieh: ja meillä muuten neuvola lääkäri huomenna, jännää nyt kuinka tyttö on kasvanu :heart: ja kiinteitä oon jo ruvennu miettimään ku 5:n jälkeen aamulla heränny tunnin välein täs ny hetken aikaa, ja menee lähes se 1000ml vuorokaudes, ruvennu puklailemaan enemmän ku aikasemmin ei melkeen koskaan puklinu :\| neitit on huomenna tasan 2kk =)
 
pia
Mä löysin anttilasta!!!! sellasen kivan mekon miehen veljen tytön ristiäisiin...siin oli spagettiolkaimet ja ulottu polveen asti, on aika paljastava mut ratkasin sen niin et mulla oli harteilla sellanen valkonen neuletakki tai sellanen hämärä..en osaa selittää... =) etköhän sä jotakin vaatetta löydä ettei aatamin asussa papin ees tarvi olla....Nyt tua nuorempi neiti halus ulos..pitää mennä vahtimaan ku se alta aika yksikön syöksyy portista...mutta tänään varmaan on aikaa palailla... :whistle:
 
BimBim
Mäki ostin anttilasta sellasen neuletakin, mut sellanen tumman armeijan vihreen värisen, olisko sama? =) enköhän jostain väkisin löydä jotain, hitsi ku tililläkään enää yhtään ylimäärästä ja vielä pitää juustokakut leivota ja ostaa limsat ja keksit sinne ristiäisiin..ja vielä ku ulos mennään :kieh: mulle kuitenki taitaa yks bacardi riittää.. :LOL: sen verran kauan ollu juomatta :D
 
pia
Mulle riittää vieläkin yks kalja :LOL: ei se kyl se taida ihan sama asia se neuletakki olla :whistle: pitäs taas jaksaa jotakin touhuta noiden neitien kanssa mut on virta vähissä...tuossa ne nyt riekkaa meidän sängyssä ja ei puhettakaan että vois leikkiä rauhallisesti..pitää kaivaa kynät esiin jos ne vaikka rauhottus..meillä kynät korkeella kaapis ku muuten saa tapetit uudet kuviot :eek:
 
BimBim
Ja-a, ite odotan innolla ku meillä on taaperonikäset lapset riehumas :D :heart: vaikka siinäki varmaan on oma työnsä :) sulla vauvakuume yhtään rauhottunu? ;) mulla onneks on(tällä hetkellä),kattoo vuoden päästä, ellei aikasemmin ilmota tulostaan =)

just suihkusta tulin ja ajattelin mennä kaupungille vähä kiertelemään taas vaihteeks kattelemaan niitä hitsin ristiäisvaatteita :kieh: rupee jo vähä stressaamaan \|O
 

Yhteistyössä