Hei Vaasalaiset nuoret äidit

  • Viestiketjun aloittaja BimBim
  • Ensimmäinen viesti
pia
tää mun vauvakuume on kroonista laatua :LOL: enköhän mä viel joskus sen vauvan saa..toivottovasti jotku releet löytyy niin ei alvariinsa tarvi hypätä :whistle: vaatekaupois kiertely on kivaa sillon ku ei tarvi mitään erikoista löytää..mut ku jotain etit et varmaan löydä ja siitä on kyllä shoppailun ilot kaukana.. :kieh: annoin lapsille välipalaks jätskiä..hyvää ja terveellistä...nyt pistän nua rinsessat siivoamaan ku illalla tulee vieraita..mä taidan joutua käuttämään uhkaus, kiristys, lahjonta menetelmää :ashamed: no ei jos vaikka tyytyisin lahjomiseen on lelut kerätty alta aikayksikön jos lupaan pelata chokoa tai askarrella..ja jos ei tehoa niin uhkaan kerätä lelut jotka on pitkin kämppää niin kaappiin, siellä on jo iso pussillinen lattialta kerättujä leluja kun uhkaukset ei oo tehonnu \|O
 
BimBim
Jes! löysin löysin löysin! B) nyt on kaikki, tili ei vaan oikeen tykkää..kauheesti menny rahaa, ja vasta kolmen viikon päästä tulee taas äp-raha :ashamed: \|O ristiäisiin laitan nyt sitten ruskean hameen,ruskea toppi mis on vähä pitsiä kaulukses, luonnonvalkonen jakku ja ruskeat saappaat,ihan siistit,ja saa laittaa melkeen samat päälle ku lähtee illanviettoon ;)

Vai pitää neitien sielä siivota :LOL: ei muuta ku uhkausmenetelmä päälle vaan :D kai ne lapset pikkuhiljaa oppii jos kerran tekee sen että ottaa pois vähä leluja jos ei siivota? :p

Tytöllä oli kaikki hyvin ku käytiin neuvolas :heart: =) Ja voi olla että alotan kohta antaa kiinteetä ku neiti ruvennu juomaan niin paljo, yritän odottaa vielä viikon kaks, kattoo nyt.. ootko sä muuten antanu vellejä tytöille? joskus aikonaan mulle sanottu että se velli lihottaa, tai että vauvasta tulee "pullukka" (hyi ku kuulostaa kauheelta :ashamed: )
 
pia
no hyvä ku löyty...ei tarvi enää sun ressata...nyt on taas tältä päivältä bailatinot bailattu =) neidit tuola syö..todella terveellisesti ja ravitsevasti makaroonia nakkeja + herne maissi paprikasekotusta :ashamed: tultiin vasta äskön kotiin ja jotakin piti nopeeta kehitellä :ashamed: joo meiän molemmat neitit joi vellejä, perunaporkkana oli pop..ei ne mun mielestä normaalia pullukampia oo ollu :eek: tai no kait se riippuu kuka kattoo... :whistle: nyt ne tuola huutaa lisää nakkia..meen palvelemaan neitokaisia ja sen jälkeen ansaitulle tupakalle :kieh: palaillaan :wave:
 
BimBim
Huomenta! Ajattelin kokeilla vähä perunaa nyt :eek: saas nähä mitä neiti tuumaa :)

mm..tupakkaa :p se taitaa olla lauantaina mun ekat savut näin melkeen vuoteen :D :wave:

nyt meen keittämään flikalle vähä perunaa ja kattoo miten mössö uppoo =) palailen :)
 
pia
Huomenta!! Mitä neiti tuumas perunasta? Meillä naama meni niiiiin vinoon ekasta maistiaisesta että meinattiin ukon kanssa kuolla nauruun =) mun pitäs viedä koiruus ulos..ei jaksa..likat on jo hoidossa kun ne meni varahoitoon ne halus het aamusta vaikka mulla on iltavuoro, ne viihtyy siellä niin hyvin..mies just soitti ja sano ettei heippaakaan ehtiny sanoa ku tytöt juoksi jo leikkimään :LOL: hyvä että viihtyvät, harmi että on varahoito! niitten perhepäivähoitaja oli eilen sanonu ukolle et meitin tytöt on mahdottomia ja että jos vielä kiukuttelu jatkuu se ei jaksa enää :eek: varahoidossa ja muissa hoitopaikoissa aina kehuttu kuinka reippaita ja kilttejä tyttöjä meillä on ja niin hyvät käytöstavat..että oiskohan nyt hoitajassakin vikaa...neitit kyllä osaa olla raivostuttavia..mutta jotenki ny tuntuu että hoitajassakin vikaa kun muuten neitejä aina kehuttu... :/ eikä muutenkaan oikeen tykätä hoitajasta..noh täytyy nyt vielä kattella kuinka rupee sujumaan..
 
BimBim
Terve! Kyllä se neiti sitä maiskutteli naamaan, ei mitenkään irvistelly, ihmetteli vaan että mitäs tämä on? :) Kattoo nyt kuinka nukkuu perunan jälkeen, parvekkeella tällä hetkellä, toivottavasti ei tuu vatsavaivoja, näkee sit :/ :)

Jaa, taitaa olla hoitajassa vika jos muuten ollaan kehuttu tyttöjä, onhan se kumma jos yhtäkkiä käytöstapa muuttunu?

tuli täs mieleen että meidän neiti söi yöllä tosi huonosti :/ meni vaan 20-40ml/syöttökerta..heräs 1:30,4:00,6:00 ja 7:30.. ja puklaili eilen illalla paljo, nukahti 21:30 eikä kovin paljo mun mielestä varmaan jääny masuun yötä varten..ehkä se puklailuki vähenee kiinteiden myötä? mut ajattelin alottaa varovasti..
 
BimBim
juuei, neiti nukku ½ tuntia parvekkeella sitte hereillä 1½ tuntia ja sit meni takas parvekkeelle nukkumaan ja taas heräs ½ tunnin jälkeen? :/ kai sit pitää tankata täs välis ku yöllä söi niin huonosti.. kuinka teillä muuttu ne yönuet alussa ja päiväunet ku rupesit antaan kiinteetä?
 
pia
Heips taas =) ollu hulinaa \|O työt jatkuuki ens kuun puolelle =) ei oo koneellekaan kerenny...mitäs sinne? onko vauva kasvanu? mulla on tänään vasta iltavuoro ja nyt paikalla omien neitien lisäks kaks hoitoneitiä :whistle: 3v ja 3kk huoh..ja touhua piisaa...sain ton 3kk nukkumaan ja isommat lykkäsin tv:tä kattomaan...sain jopa siivottua..nyt ajattelin hetken hengähtää ja istahtaa koneelle! :whistle: kauankohan mun hetki on.... nyt kuulostaa siltä et toi oma nuorimmainen hölmöilee...pitää kurkata et mitä pahoja nyt on keksiny...
 
BimBim
No iltaa! Juu meillä oli sit lauantaina ristiäiset :heart: ja tytön nimi on Tilda Maria =) hyvin meni ja Tilda oli niin kiltisti :) ja illalla mentiin sit vähä baariin ja Tilda lähti mummolaan, oli aika jännä olo ku ei ollu kulta kotona ja kova ikävä seuraavana päivänä :\| oli tosi kiva käydä vähä ulkona mut ei kyllä tarvi piiiitkään aikaan mennä :D sanoin äidille että en anna kyllä pitkään aikaan, vastas että onneks sai edes kerran "huijattua" hoitoon :LOL:

Mun kulta on ollu ma-ti kokkolan voimas tehny keikkahommaa,hitsannu ym sielä tehtaalla, arvaa vaan onko ollu kauheen ikävä sitä, maanantain kattelin täälä yksin salkkareita ja kyyneleet vaan valu B) ei olla oltu eros toisista ku korkeintaan 2 päivää, ja nyt vielä vähä erilaista ku on kotona pikkuinen, mutta hyvin meni ja nyt on kulta kotona :heart: tultiin just kaupungilta kävelyltä..Tilda vaan tällä viikolla huonosti nukkunu päivällä nokosia,20-40 min pätkiä, vaikka hereillä ollessa hyväntuulinen mut sit ku väsy iskee niin kitisee, nyrkki suussa koko ajan hereillä ollessa ja kuola valuu,kuuluu varmaan ikään? =) muuten on niin ihana ja pikkuhiljaa jokeltelee enemmän ja enemmän,ja paljo on kasvanu ku kattoo kuvia kuukausi taaksepäin :heart: :)
 

Yhteistyössä