Hei wt:t, miten hautajaisissa lasten kuuluu ne omat yhdet ruusunsa laskea arkulle?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hautajaiset olivat eilen. Kuulin lasten heittäessä ruusuja hautaan, miten isäni veljen vaimo oli miehelleen ihan että mitä ihmettä... että ei ennen kuulunut tällainen tapoihin. Olin NIIN samaa mieltä, mutta en sanonut mitään. Ajattelin, että lapsille se oli varmaan mukava osuus muuten lasten mielessä yleensä tylsässä tilanteessa ja isäni olisi sallinut lasten tulla tykönsä aina, eli eipä siinä mitään... :rolleyes:
Ap
Täh? Viikolla? Kyllä kunnon suku saa hautajaiset lauantaille. Vain wt pääsee arkena hautaamaan sukunsa
 
vierailija
Sinä olet sivistyneen ihmisen irvikuva.


Yleensä "paremmilla" ja varakkaammilla ja sivistyneemmillä ihmisillä on mahdollisuuksia käydä kouluja niin, että oppivat edes kirjoittamaan:whistle:
Eli sinä olet juurikin sellainen wt joka vain ja ainoastaan kuvittelee olevansa parempi kuin onkaan.
Ei se niin mene. Suomessa köyhemmät ja varakkaat käyvät saman koulusysteemin läpi. Mutta sinä olet vain noin tyhmä sen läpi käytyäsi, ettet sitäkään tiedä. Siis miten mä voisin tulla muuhun lopputulokseen, että olen monia muita paljon parempi? Mitä pahaa sen ilmaisemisessa on?
Ap
 
vierailija
Ei se niin mene. Suomessa köyhemmät ja varakkaat käyvät saman koulusysteemin läpi. Mutta sinä olet vain noin tyhmä sen läpi käytyäsi, ettet sitäkään tiedä. Siis miten mä voisin tulla muuhun lopputulokseen, että olen monia muita paljon parempi? Mitä pahaa sen ilmaisemisessa on?
Ap
Jos oliait sivistynyt, niin ymmärtäisit, mitä muut ovat yrittäneet sinulle sivistyksen ilmentymisestä kirjoittaa. Keksi parempi provo, voisit kokeilla esittää wt-mammaa, se sinulta voisi onnistua.
 
vierailija
Millä perusteilla? tyhmät eivät yleensä tajua sivistyneempien asennemaailmaa.
Ap
Sivistyneiden ja oikeasti korkeassa asemassa olevien ei tarvitse tehdä sivistyksestään/asemastaan numeroa...
Päinvastoin. Suorittavan tason töistä ei saa (ne joiden sisarus, vanhempi, lapsi tai puoliso ei kyseessä ollut) vapaata kuin lauantaille. Johtoporras voi irtaantua arkenakin vapaalle.
Ap
Hautajaispäivä on automaattisesti vapaapäivä lähiomaisille.
 
vierailija
Niin, mutta ei niitä järjestellä vain lähiomaisille. Serkut olivat tärkeitä saada paikalle jne.
Ap
Heitäkö ei olisi saanut lauantaina? Yleensä arkipäivän hautajaiset ovat niitä, jotka eivät mahdu lauantaille tai ne jouduttaisiin järjestämään kohtuuttoman pitkän ajan kuluttua. Monella pienellä paikkakunnalla kaikki hautajaiset ovat lauantaina. Joillakin paikkakunnilla paikallisen luterilaisen srkn ulkopuoliset siunattavat siunataan vain arkisin jne...
 
vierailija
Heitäkö ei olisi saanut lauantaina? Yleensä arkipäivän hautajaiset ovat niitä, jotka eivät mahdu lauantaille tai ne jouduttaisiin järjestämään kohtuuttoman pitkän ajan kuluttua. Monella pienellä paikkakunnalla kaikki hautajaiset ovat lauantaina. Joillakin paikkakunnilla paikallisen luterilaisen srkn ulkopuoliset siunattavat siunataan vain arkisin jne...
Ois mennyt muuten kohtuuttoman pitkälle, se oli syynä.
Ap
 
vierailija
Se ettei polta on sivistyneemmän ihmisen merkki. Sen voi sanoa ääneen ja senkin, että tupakoitsijat ovat harvinaisen tyhmää väkeä ja säälittäviä ja säälittävän näköisiä. Varsinkin siis sellaiset, jotka polttavat väärissä tilanteissa ja paikoissa, eli hautajaisissa (tultuaan alueelle).
Ap
 

Yhteistyössä