HEIHEI! Missä nuorekkaat "uudet" äidit nelikymppiset??

Täällä on yks nuorekas 41 v äiti. Vaihdetaanko ajatuksia kakenlaisista maan ja taivaanvälilsistä asioista. Minulla on 3 poikaa.Eli !7v , 14v ja 1v.9kk. Ja avomies tietenkin. Teen 4 pv.n työviikoo,että voin olla vähän enemmän kotona vielä. =) Kuulumisiin!

 
Minusta se msn-groupsin sivusto on jotenkin hankala, jäykkä, monen mutkan takana. Liian moniin osioihin pirstoutunut. Kävin kirjautumassa kun sinne oli linkki, että ystävää vailla, heh. No, se oli minun mielipide. Ehkä olen vähän palikka = yksinkertainen :LOL:
 
:/ Vaikutti kovin pitkäveteiseltä ilmoittautuminen..Josko joskus saan salasanat sinne että pääsen tutkaileen sinne .Muuten ,onko ne kaikki kääntyneet sinne päin kun tämä palsta tuntuu tyhjältä?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2006 klo 15:29 unikko-64 kirjoitti:
Täällä on yks nuorekas 41 v äiti. Vaihdetaanko ajatuksia kakenlaisista maan ja taivaanvälilsistä asioista. Minulla on 3 poikaa.Eli !7v , 14v ja 1v.9kk. Ja avomies tietenkin. Teen 4 pv.n työviikoo,että voin olla vähän enemmän kotona vielä. =) Kuulumisiin!
:) Minä ole ä-lomalla keskikesään asti .Nautin elämästä tällä kertaa paljon! On iso perhe mulla :poikavauva 5kk , tyttäret 16 ,14, 10. Miehen tyttäret 15 ja 11 . Välillä olemme koko perhe kaikki koolla, useimmin 6-hengen perheenä ja kerran kuussa pien perheenä ,minä mies ja vauva! =)
 
Täällä olisi kanssa yksi kotiäiti juttu seuraa vailla.Lapsia on 5 vanhin on 28v ja nuorin 8v mummoksi tulin kun nuorin lapseni oli 3v.Nyt ikä minulla 48v mieskin löytyy joka on 40v olemme uusioperhe. :wave: :wave:
 
Hei! Olen äiti vuosimallia 65. Edellisestä liitosta minulla on kaksi poikaa, jotka ovat kymmenen ja kaksitoista vuotiaat . Perheesemme kuuluu myös mies, yhteinen lapsemme, joka on 1v 1kk sekä koira. Vielä on tilaus yhdelle tenavallekin, jos sellainen olisi tulossa. Kolmisen kuukautta on (vasta) odoteltu, eikä mitään kuulu. Ovatkohan simenet jo vanhentuneet...?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 15:22 ansku kirjoitti:
Hei! Olen äiti vuosimallia 65. Edellisestä liitosta minulla on kaksi poikaa, jotka ovat kymmenen ja kaksitoista vuotiaat . Perheesemme kuuluu myös mies, yhteinen lapsemme, joka on 1v 1kk sekä koira. Vielä on tilaus yhdelle tenavallekin, jos sellainen olisi tulossa. Kolmisen kuukautta on (vasta) odoteltu, eikä mitään kuulu. Ovatkohan simenet jo vanhentuneet...?
Hei! Minä myös haaveilen yhä vauvasta,kesällä oli tuulimuna raskaus
sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään.Olen 42v. meillä on mun poika
12v,miehen poika 13v sekä yhteinen tytär 5v.Meillä on myös 2 koiraa
ja vanha kissa.
 
minä kanssa täällä. :wave: vaikka en ehkä kovin uusi äiti olekaan. Olen myös kirjautunut sinne msn ystävää vailla, vaan se osiohan sulkeutuu ja muuttui nimeksi Ystävyys yhdistää. Jos siellä on vielä jotenkin alkukankeutta lähteä jutut luistamaan.
 
Onko ketään joka miettisi josko taas äidiksi tässä iässä?
Minulla on jo kolme ihanaa lasta, mutta nyt vielä haaveilen pienen pienestä... Nuorin on 3v.

Mietin olenko jo liian vanha?

Mieheni on heti valmis jos vain jaksan ja haluan...
Olen miettinyt ja miettinyt. Ehkäisynä meillä kuitenkin edelleen on hormonikierukka
:snotty:

Onko ketään joka odottaisi tai haaveilisi raskaudesta tässä iässä?

Hei ANSKU!

Lapsemme ovat suunnilleen saman ikäisiä.

Ja minä haaveilen raskaudesta.. :snotty:

 
Olen 46 V ! ja odotan lokakuussa syntyviä kaksosia. Edellisestä suhteesta 23,22 ja 17 vuotiaat "lapset". Tämä raskaus on keinoalkuinen, kun erehdyin aikanaan tekemään sterilisaation. Ihan ongelmatonta ei ole ollut, sillä nyt tämän viikon sairaslomalla vuodon eli uhkaavan keskenmenon takia. Toivottavasti loppuu kokonaan. Tänään ei vuotoa ole ollut.
Oli ihanaa, että lääkäri ei tyrmännyt minua lapsettomuushoitoon hakeutuessani. Rankkaahan hoito toisaalta oli, mutta jospa se nyt palkittaisiin...
Kevätpäiviä kaikille !
 
kappas
äiskälle: onko sinulla siis luovutetut munasolut, vai mitä tarkoitat keinoalkuisella. Kuka lääkäri suhtautui asiallisesti iäkkääseen. Missä otti vastaan. Kerro edes se, että millaista hoitoa siis sait. Olen erittäin kiinnostunut 42 v.
 
Hei,
täällä myös yksi 43-vuotias äiti pääkaupunkiseudulta, joka pohtii suuresti, että vieläkö tohtisi yhden vauvan saada, tai vaikka kerralla kaksikin!
Kuusi yhteistä lasta minulla ja miehelläni on; mutta jos vielä kuitenkin!
Oma jaksaminen ei pelota; tahtoa ja "taitoa" riittää, mutta iän tuomat riskit huolestúttaa. Kolme viimeistä olen saanut neljänkympin hujakoilla (5-v, 3-v ja 1-vuotias). Isommat jo 11-, 13- ja 15-vuotiaita.

Raskaudet aina helposti alkaneet, joten en usko senkään suhteen olevan ongelmia, mutta silti!
 
Hei Äiskä !!

Toivotan sinulle oikein paljon onnea raskaudessasi !
Toivottavasti kaikki menee kohdallanne hyvin loppuun asti !!

Olen 43 vuotias ja haaveilemme myös tässä hoitojen kera saavamme vielä vauvan tai vaikka kaksi !!

Onnea ja jos jaksat , voisitko kertoa hieman minkälaisia hoitoja olet käynyt läpi, jos sais vaikka vinkkiä...

 
Upeaa,että löytyi monta lapsekasta naista! En tunne ketään ikäistäni joka vielä haluaisi lapsia ja nyt löysin teidät! Enpä ole enää asian kanssa yksin. Aikaisemmat lapseni ovat kaikki saaneet alkunsa keväällä, joten odottelen vielä hormonieni heräilyä...Arvelin, että tulisin taas raskaaksi "ihan itsestään". Ja kieltämättä vauvakuumeeni nousee koko ajan kun päivä pitenee jos se nyt siihen vaikuttaa... Älkää kadotko minnekään;haluan tietää miten "edistytte".
 
Niin siis ajattelin minäkin ensin että olenko jo liian vanha . Sitten hokasin että on nuoria ihmisiä joilla on reuma, lonkkavika yms. ja hyvin pärjäävät vauvojen kanssa.Ja minä olen suht terve- paitsi vähän vanhempi. Rakastan lapsia ja viihdyn kotona. Jos alkaa kaivelemaan syitä, miks jättäis vauvan hankkimatta, niitä olis monta,mutta tämä on asia joka ei selittelyitä tarvi.Niin, että älä murehdi tulevia, kyllä ne järjestyy.
 
=) Ai kuinka mukava lukea että moni 40+ ikäinen nainen /äiti haluaa lisääja lisää lapsia. Kun minä sanoin ei heti synnytyslaitoksella saaden ihanan pojan ,neljännen lapsen . Poika 5kk nuorempaan siskoon ikäero 10vuotta...
nyt kuitenkin tullut ajatuksia että jospa pojalle pitäisi kaveri olla..... :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2006 klo 16:43 mummimamma kirjoitti:
minä kanssa täällä. :wave: vaikka en ehkä kovin uusi äiti olekaan. Olen myös kirjautunut sinne msn ystävää vailla, vaan se osiohan sulkeutuu ja muuttui nimeksi Ystävyys yhdistää. Jos siellä on vielä jotenkin alkukankeutta lähteä jutut luistamaan.
;) kiva kun siirryit tälle puolelle ja olet "oman" sivunkin tässä välissä tehnyt :wave: minä käyn melko harvakseen jo hitaan nettiyht. takia!
 

Yhteistyössä