Heinäkuiset 2018

Tervetuloa heinäkuiset keskustelemaan!
Samalla kokeillaan luoda itse keskustelu ensimmäistä kertaa tänne. :)

Tiedot muodossa: laskettu aika, nimimerkki, ikä, monesko lapsi, synnytyssairaala. Muutokset ja puuttuvat tiedot punaisella värillä. ( Mikäli puhelimella kirjoitat, niin värin vaihto (pisara symboliltaan) löytyy viestilaatikon yläosasta, missä on lihavoinnit, kursivoinnit, hymiöt ja mitä näitä on. Helpottaa listantekijää kun tarvitse etsiä tietoja muun tekstin seasta. :) Tarvittaessa katso linkki: http://aijaa.com/aTVc75 )
Kaikkia tietoja ei ole pakko ilmoittaa ja LA tarkentuu myöhemmin:)


Heinäkuisten lista:

1.7.
Cuervo / kolmas / SEKS
charleene/ kolmas/ tyks
Kukkamekko/viides/TYKS
PaanchChoteBandar/39v/viides/HUS

2.7
Ladygreen / ensimmäinen
jamma/toinen/ei tietoa
tinka28/ satks / esikoinen
Mmariia/ kolmas
jäämaanasukki/3. lapsi/ulkomaat

3.7.
Bumblebee_17 / toinen / USA
Haaveilija24/toinen lapsi/SATKS
Tähtihetkiä / toinen
Rinde87 / toinen / k-sks
Miiiii/ toinen/ EKKS


4.7
villahousu5/5/SEKS
emmilotta/30/kolmas/LS

5.7
esteri_91/ensimmäinen/TYKS.

6.7
inkivilla/ 29 / 3
m-79- /Tays

7.7
Tillan/ensimmäinen/Seks.

10.7
Leonore / toinen / KOKS
Katjuuska/ ensimmäinen/ SATKS

11.7
Pilkku&papu / 30/ toinen/ HYS
Neasyos/ toinen/ Tyks
Pilvilinna91 / ensimmäinen / NKL
oner_va, 35, ensimmäinen, P-KKS


14.7.
AN5KU /eka/SATKS

15.7
miniminimini/ toinen/ ei tietoa

Sinipingviini / viides / ?
Larppaliisa/2./-
Rix/ kolmas / OYS
Veeruli87 / 3. lapsi / TYKS


16.7
tiukuliina89/viides/k-hks


18.7
Jenskuli-/Toinen/EKKS
NeleLiis/toinen/LS

19.7.
Nearroka/5./TYKS

20.7
Jjjossu89/esikoinen


22.7.
Arabitar, 3. lapsi, TAYS
Mariaaem, 27, ensimmäinen lapsi, TYKS
lhm00 / esikoinen / OYS
emmeli94 / esikoinen / K-PKS
Elisia89/kolmas/KYS
misame/6./PHKS

23.7
babybaby/kolmas/tyks


24.7
lamani91/ kolmas/ K-PKS
Hahtuvainen/toinen lapsi


25.7
Mirggunen/kolmas/OYS
JenniJep/ensimmäinen/NKL

26.7.
Erendira / ensimmäinen / tyks

28.7
Emilien / 3.lapsi / TAYS


29.7
eevas / esikoinen / OYS

30.7
Bubblemama /neljäs /TAYS

31.7.
Korppu&Mama/toinen lapsi










Synnytyssairaalat:

E-KKS: Etelä-Karjalan keskussairaala, Lappeenranta
HYS: Hyvinkään aluesairaala
JS: Jorvin sairaala, Espoo
KAKS: Kainuun keskussairaala
K-HKS: Kanta-Hämeen keskussairaala, HML
K-PKS: Keski-Pohjanmaan keskussairaala
KOKS: Kymenlaakson keskussairaala, Kotka
KOS(/H): Kätilöopisto (/Haikaranpesä), HKI
K-SKS: Keski-Suomen keskussairaala, Jyväskylä
KYS: Kuopion yliopistollinen sairaala
LKS: Lapin keskussairaala
L-PKS: Länsi-Pohjan keskussairaala
.LS: Lohjan sairaala
MKS: Mikkelin keskussairaala
NKL: Naistenklinikka, Helsinki
OAS: Oulaskankaan sairaala, Oulainen
OYS: Oulun yliopistollinen sairaala
P-HKS: Päijät-Hämeen keskussairaala, Lahti
P-KKS: Pohjois-Karjalan keskussairaala, Joensuu
PS: Porvoon sairaala
SATKS: Satakunnan keskussairaala, Pori
SEKS: Seinäjoen keskussairaala
SKS: Savonlinnan keskussairaala
TAYS: Tampereen yliopistollinen sairaala
TYKS: Turun yliopistollinen keskussairaala
VKS: Vaasan keskussairaala
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Jenskuli-
Luon myös fb:hen salaisen ryhmän jota kaverit ei näe, ei siis ole paljastuminen vaaraa tuossa ryhmässä.:) Mikäli tuttuja löytyy, niin uskoisin että kun kaikki samassa veneessä olemme, ei lähdetä juoruamaan asiasta eteenpäin. Kokeillaan liittymistä näin, että laita fb:ssä Memmi Mansikalle viestiä niin sitä kautta liitän jäseniä mukaan. Memmi siis feikkiprofiili ja profiilikuvana höyhen.
Muoks. Ryhmä sulkeutuu 12.2.18 klo 00, tai kun 70 jäsentä täynnä.

Tämä ryhmä täynnä!

@Nearroka luonut uuden ryhmän, joten hänelle yksityisviestiä asiasta. :)
TÄMÄKIN RYHMÄ TÄYNNÄ!!

@lamani91 on luonut kolmannen fb-ryhmän. Hänelle täällä yksityisviestiä ryhmään pääsystä.
 
Viimeksi muokattu:
Plussa pärähti varhaiseen testiin jo tiistaina ja laskettu aika on 30.6. tai 1.7. (kuukautiskierto vaihtelee paljon). Mieluummin liittyisin Heinäkuisiin kun kumminkin menee yli jos vanhat merkit pitää paikkansa.

1.7. / Cuervo /
 
Täällä yksi! La oviksesta laskien 3.7. Plussa kahdessa eri merkin testissä tänään ja eilen. Nyt dpo 12 ja menkat pitäis kai alkaa ke.

3.7. / Bumblebee_17 / toinen / USA

Fb-ryhmään liittymistä ehkä joudun vielä hetken odottelemaan ennen kuin uskallan :)
 
Täälläkin uusi ilmoittautuu hyvin varovaisesti. Menkkojen pitäis alkaa vasta ke tai to mutta eilen pärähti jo plussa testiin! Oireita ei paljon vielä ole, menkkajomotuksen tapaisia lievästi ja iltaisin ihan järkky turvotus mahassa. Toivotaan että pieni pysyis mukana.
4.7/villahousu5/5/SEKS

 
  • Tykkää
Reactions: ladygreen
Aamunen pc testi. Dpo11.
IMG_20171023_105223.jpg


Piti sitten myös päivän toisesta pissistä kokeilla onesteppejä ja ovistestit että mitä tulee. Ja hämmennys oli suuri kun siitäkin sain noihin viivat. Ohiempi herkempi ja siinä haaleampi kun normaalitestissä. :D
Viime kierrossa oli km, ja siinä en saatu tuohon normaaliin edes aamupissistä noin vahvaa.
IMG_20171023_125933.jpg






Miiiii 3+5
 
Aamunen pc testi. Dpo11.
katso liitettä 2369


Piti sitten myös päivän toisesta pissistä kokeilla onesteppejä ja ovistestit että mitä tulee. Ja hämmennys oli suuri kun siitäkin sain noihin viivat. Ohiempi herkempi ja siinä haaleampi kun normaalitestissä. :D
Viime kierrossa oli km, ja siinä en saatu tuohon normaaliin edes aamupissistä noin vahvaa.
katso liitettä 2370






Miiiii 3+5
Hyviltä viivoilta näyttävät (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Miiiii
Moikka!

Täältä tulisin varovaisesti mukaan :) plussattu perjantaina olettaen olevan dpo 10 kp 48/?. Kk kiertoni ollut aina sekasin ja kiertoja katkaistu terojen avulla, niinkun nytkin oli tarkotus mutta kappas menkat jätti tulematta ja tulikin testiin plussa! Oletetusta oviksesta laskettuna La olisi 3.7 ja sen myötä uskallauduin liittymään heinäkuisiin :) Faceryhmä kiinnostaa!

Haaveilija24/toinen lapsi/SATKS
 
Viimeksi muokattu:
@haaveilija24 ja @charleene tervetuloa mukaan! :) Mahtavaa että meitä "hätäisiä" on jo näinkin paljon.
Ja faceryhmään mukaan vaan kaikki halukkaat!

Onko kovasti oireita jo vai meneekö oireettomana?

Itse kehitellyt jo päivää ennen plussaa roskaruokahimon, jolle annettu periksi hesen kanahampparin muodossa, mutta sinnikkäästi yrittää edelleen mokoma jatkaa himotusta. Sitten perus väsymys, mielialan vaihtelut, ummetus, turvotus, tuikkimiset alavatsalla, hyvä hajuaisti ja nenän tukkoisuus on kuvioissa jälleen. Välillä ehkä hiukan saattaa kuvottava.
Puuttuvat mitä oli esikosta on päänsärky ja turvonneet/ei oman tuntuiset rinnat.
 
Täällä on oireina ollut jatkuva väsymys, johon osin saattaa vaikuttaa myös lugesteronin käyttö. Sen lisäks ollut ”ihanaa” ummetusta ja tissit (etenkin nännit) on herkkänä. :rolleyes: Turvotus on myös aivan jäätävä, etenkin iltaisin näyttää siltä että viikkoja olisi reippaasti enemmän :D

Ootteko muut miettinyt tai jo tehnyt jotain radikaaleja muutoksia elämäntyylissä? Mä oon jättänyt rakkaan kahvini vain yhteen aamukuppiin. Omat ruokatottumukset on myös tarkastelun alla ja tarkoitus olisi saada tasaisempi ruokailuväli ja paneutua vähän enemmän siihen mitä lautaselle laitan :geek:

4+0
 
Mulle oli viime raskaudessa tissit kipeet ennen plussaa ja nyt ihmettelen kun ne vaan hieman aristavat.. väsymystä on, janoa, vihlontaa alavatsalla, nenän tukkosuutta, vilua, hajuaisti parantunut ja ajoittain pahaaoloa :D ja tää turvotus on kamalaa!!!!!
Ajattelin itse lopettaa ton energiajuoman juomisen ja liikkua enemmän. :)
 
Tänään ollut jälleen aivan tajuton väsymys. Myös iltaa kohden on turvotus taas lisääntynyt valtavasti. Ruokailun jälkeen tuli myös hetkellinen pahoinvointi, joka onneksi lähti pois.

Tämä väsymys on kyllä jotain todella järkyttävää. Sängyssä olen jo 21.00 aikaan ja päivällä voisin moneen otteseen olla valmis ottamaan päikkärit. :sleep:

Katselin myös mahdollisia varhausultra aikoja, vielä en tosin uskaltanut varata. Oletteko muut pohtineet varhaisultraan menoa? :)

4+1
 
Liikkua pitäisi enemmän ja herkut pois. Esikoinenkin alkaa olla jo siinä iässä, että kaikki mihin yletytään niin otetaan, joten mitään herkkupusseja kovin esillä parane pitää. :D

Menin tänään heseen ostamaan toista himoitsemaani kana-ateriaa viikon sisään (o_O), ja kun sen sai syötyä niin tuli huono olo. Himo tyydytetty seuraavaksi kahdeksi vuodeksi.

Varhaisultraan varailinkin jo aikaa kun ne vaikuttaa nopeasti menevän.:whistle: Varasin rv8+1, mutta mietin ottaisiko kuitenkin rv 7+0.
Tosin jos neuvola laskee lasketun ajan vuodosta, niin johan sitä sen mukaan ollaan pari viikkoa edellä, eli nt-ultrakin olisi siinä aika pian..

Onko mitään kokemusta miten neuvola laskee LA:n jos keskenmenon jälkeen ei ole menkkoja ollut?

Miiiii 3+6
 
Uusi heinäkuinen ilmoittautuu :)
Tänään tein positiivisen testin. 28 päivän kierrolla la ois 5.7.2018 eli nyt ois sitten rv 3+5.
Synnytyssairaalana Tyks. Toinen lapsi.

Oireina on oikeastaan vaan alavatsakipuilu, sellanen menkkamainen ja voimistunut hajuaisti. Ekassa raskaudessa oli tissit ja vatsa ihan turvonneita tässä kohtaa :D
 
Oireita on turvotus, tukkoinen nenä (tosin nyt tietenkin liikkeellä nuhaa), hajuaistin paraneminen, kahvia ei tee mieli yhtä paljon kuin aiemmin, ”vatsalihakset” kipeenä/ perhosia vatsassa tunne.

Luin suosituksen ettei siemeniä kannata syödä. Meinaatteko noudattaa? Nythän siemenet ovat in ja siemennäkkärit suurta herkkua, joten en tiedä jätänkö kokonaan pois, mutta määrää voin toki vähentää...

Rv 4+2
 
Tervetuloa Neasyos

Mun pitäis neuvolaan soitella jos pääsisin sitä kautta ultraan koska en ole täysin varma tosta dpoista ja kp on jo se yli 50 :eek: en olisi testiä muuten tehnytkään muttakun terot eivät niitä menkkoja saanukkaan aikaiseksi kuten yleensä :whistle:
 
Mä oon käsittänyt, että jos ei oikeen tiedetä kiertoa/mahdollista laskettua aikaa, niin silloin neuvolan kautta ois varhaisultra.

Kävin esikoisen aikaan 7+1 varhaisultrassa ja nyt meinasin varaa about samaan aikaan.
 
Mä oon käsittänyt, että jos ei oikeen tiedetä kiertoa/mahdollista laskettua aikaa, niin silloin neuvolan kautta ois varhaisultra.

Kävin esikoisen aikaan 7+1 varhaisultrassa ja nyt meinasin varaa about samaan aikaan.
Näin mäkin oon kuullu! Pitää koittaa jos pääsis sitä kautta eikä tarvis maksaa yksityisellä! :) Esikoisen kohdalla tuli jo plussa kp30 ja nyt vasta kp 48.. olen siis syönyt molemmista clomeja..
 
Onnea @Neasyos plussasta!:)

Tuo pääseekö neuvolan kautta varhaisultraan riippuu niin paikkakunnasta. Nykyisellä en päässyt viime kierrossa, vaan olis sit selvinnyt nt-ultrassa, mutta ennen esikoista olleessa raskaudessa pääsin, tosin se oli naapurikunta.


Muoks. 4+0
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä