Heinäkuiset 2018

Tuun tänne varovasti kurkkimaan. :) Tänään on menkat myöhässä virallisesti, tein aamulla ihan selkeän plussan, tosin viime viikon torstaina tein jo herkällä testillä hailuran plussan myös. Laskuri ehdotti la 10.7.18. Kierrosta ei kyllä ihan tarkkaa tietoa kun lopetin ehkäisyrenkaan käytön vasta 2kk sitten. Eipä ole juuri muita oireita kun vähän kuvottaa pitkin päivää :)

La 10.7.18 Leonore / toinen / KOKS
 
  • Tykkää
Reactions: ladygreen
Tänään vahvistui aiempi haamuviiva – kaiketi nyt se sitten on totta! Laskurin mukaan jo katselin, että laskettu aika osuisi noin 7.7.2018.

Vielä ei ole mitään oireita ja tuntuu todella epätodelta. Ensimmäinen lapsi kyseessä!
 
  • Tykkää
Reactions: ladygreen
uip
Onnea uusille ja tietysti vanhoille plussanneille!

tinka28: Itselläni myös eilinen ja tämä päivä oireettomampaa. Vähäisetkin oireet mitä oli on kaikonneet. Huoli siis täälläkin. Sanoin miehelle asiasta hän sanoi että musta on tulossa taas " raskaus psykopaatti"
 
Onnea uusista plussista! :)

Varailin Lahden perhe-arteen ultran rv7+1, erikoisestakin kävin suurinpiirtein samoilla viikoilla. Matkaa Lahteen toki hiukan on, mutta niin paljon halvempaa ultraus että se taitaa kannattaa. Esikoisesta pulitin sen yli 200e, ja nyt ei ihan siihen taivu.

Rinnat ei onneks kipeet ole, mutta täyteläisemmät on nytten kun vaikka viikko sitten. :D


5+0
 
Heips!
Ilmoittaudun tänne varovaisin mielin.. 3pv tullut haamuja, joka päivä vahvempana.
La 9.7./ Hemuliina123/ toinen/ synnäristä ei vielä tietoa
Oireita mm. rinnat HYVIN kipeät (ilman liivejä ei pysty oikein olemaan), alavatsan ja selän jomotus, hirmunen turvotus, naaman kukkiminen, mielialat vaihtelevat sekä hyvin jännä olo, tuntuu semmosta kihelmöintiä ympäri kehoa :D Esikoisen kanssa oli samat oireet.
Jotenkin on hyvin epätodellinen fiilis, semmonen "minäkö raskaana mitä häh" :LOL:
Se faceryhmä vois kiinnostaa minua myös. Laitanko yv asiasta?

Oikein paljon onnea kaikille plussanneille:love:

4+2
 
  • Tykkää
Reactions: ladygreen
Onnea kaikille plussanneille :) meitä alkaa olla jo kivan kokoinen joukko ja toivottavasti vielä lisääkin tulee :)

Tein tänä aamuna digin ja sain tulokseksi 2-3 vkoa. Onkohan tuo ok vai pitäisikö jo olla +3?(n)

5+2
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa kaikille mukaan, ihanaa kun porukkaa tulee lisää, päästään yhdessä ihmettelemään ja pohtimaan näitä raskauksia :)

@Tähtihetkiä HCG nousee kaikille yksilöllisesti, joten kyllä varmasti kaikki on hyvin. Testaa uudellen parin päivän päästä niin varmasti viikot nousseet (y)

Täällä on myös naama täysin räjähtänyt (kuinka mukavaa).. väsymys on myös ottanut täysin vallan. Oon joka päivä tällä viikolla mennyt siinä 20.00 aikaa nukkumaan :sleep: todella ”aktiivinen” olo.

5+3
 
Onko muilla alaselkäkipuja? Mulla polttelee alaselkää ja välillä alavatsaa. Tottakai sitä kokoajan pelkää, et menee kesken. Ja kun edelleenkään ei ole mitään niitä tuttuja raskausoireita :( tää on niin ahdistavaa!

Rinde 5+2
 
uip
Rinde87: Mulla on ollut menkkamainen olo ja siihen sisältyy selkä+vatsakivut.

Täälläkään ei ole mitään tuttuja oireita vaan oireet loistaa poissaolollaan. Pitäis varmaan olla onnellinen kun en oksenna. Esikoisen kanssa oksentaminen alko heti ja päättyi viikoilla 27.
Painoa mulle on tullut viikossa +2kg! Tasan en ole syönnyt yhtään enempää. Hirvee turvotus päällä siis.
 
Mulla oli kanssa muutama päivä sitten menkkamaista tunnetta mutta ei selkäkipuja.. Eilen oli etova olo aamusta, tänään ei taas mitään. On tää kyllä jännittävää ku ei vaan tiiä. Esikoisen kanssa en tajunnut pelätä mitään ei tullut ees mieleen että voisi tulla keskenmeno..
Mielialat on kyllä vaihellut laidasta laitaan, meinaan vetää hepulit ihan pieneistä asioista :D
 
Jes, nyt on varattu varhaisultra 16.11 (y) silloin on 7+4 eli jos jotain on nähtäväksi niin pitäisi ainakin näkyä.

Mä en kauheasti kerkeä ajattelemaan raskautta, kun töissä on kamala kiire. Kun vihdoin pääsen töistä kotiin, meen aikalailla heti nukkumaan ja seuraavana päivänä kaikki alkaa alusta. Tietenkin itseäkin pelottaa että onko kaikki kunnossa ja mitä jos käy huonosti. Mutta sen olen jo kaksi kertaa kokenut, niin tällä kertaa kaikki tuntuu vaan niin erilaiselta. Se herättää vähän toiveita että mitäpä jos tämä päätyisi ihan syliin asti :love: tsemppiä kaikille tähän stressaavaan alkuraskauteen.
 

Yhteistyössä