Heinäkuiset 2018

Uusi heinäkuinen ilmoittautuu :)

Pitkän lapsettomuuden tuskan ja taistelun jälkeen raskaana (6+0). Nyt toivon että ensi viikon ultrassa löytyisi syke ja kaveri olisi oikeassa paikassa.

Olisin myös kiinnostunut fb ryhmästä :)

18.7/NeleLiis/toinen/LS
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: charleene
Täälläkin väsymys on tosi voimakasta varsinkin iltaisin. Huono olo ei onneksi ole juurikaan (vielä) ollut ja sitäkin selkeästi enemmän iltaisin. Kämppä on ihan hävityksen jäljiltä, kun ei ole jaksanut siivoilla.

Tänään ajattelin kokeilla repiä itseni lenkille kaverin kanssa. Juoksu on minulle rakas harrastus ja kiinnostaa onko muut juosseet raskauden aikana ja onko se vaarallista sen tärinän takia? Kaikki sanoo, että voi juosta, jos tuntuu hyvältä, mutta huolettaa kuitenkin:confused:
 
Liityn tähän väsymys porukkaan :sleep: Siis tää väsymys on niin käsittämätöntä, väsyttää vaan ihan koko ajan aamusta iltaan ja silmien auki pitäminen on työlästä (n)
Ja itse kans ravaan yöllä moneen kertaan vessassa o_O

Pahoinvointi lisää myös väsymystä, kun ihan koko ajan paha olo ja vähän varpaisillaan on, et millon lentää :sick:

Normaalisti oon tottunut treenaamaan salilla 5 kertaa viikossa ja siihen lenkkeilyä päälle, nyt tässä parin viikon aikana on saanu olla ittestään ylpeä, jos edes sen 3 kertaa on pystynyt salille raahautumaan :( Väsymys on vaan niin kamala ja paha olo, että työpäivän jälkeen on kyl aivan loppu...
Toivon, että tässä jossain vaiheessa jaksaisi taas ihan yleisestikin paremmin, et helpottais tää "väsymyssumu" mikä nyt on :ROFLMAO:
 
Ihanaa, onnea uusista plussista :love:

@eevas vitsi oot reipas! Mulla ittelläni jäänyt kaikki liikkuminen ja tuntuu siltä että olisin lähes invalisoitunut. Sun kommentin innoittaman ajattelin että raahaan itteni tänään kävelylle, tekee raitis ilma hyvää.

Tänään alkoi aamu taas oksentamisella, Äh voisi jo loppua (n):sick:
Positiivista että sain uuden neuvola-ajan helposti varattua eli kahden viikon pääs olisi nyt eka käynti (y)

8+2
 
Minulla onneks ei oo ollu vielä pahoinvointia:) tosin huonoa oloa on aamuisin ja iltaisin huimauksen yhteydessä. Miten muilla on ekoja ultria? Itelle sain ajan 28.12 ja vähän meinaa jännittää että onko siellä edes mitään :oops:
 
Mulla oli järkyttävä väsymys rv7-8, mutta nyt rv9 on helpottanut. Asiaa ei tietenkään auta tämä joka aamuinen ja iltainen pimeys!

Mulla eka neuvola ensi viikolla, jolloin rv10. Silloin kai varataan alkuraskaudenultra ja aika verikokeisiin. Saattaapi olla, että suostuvat jo silloin kuuntelemaan sydänäänet.

Rv 8+3
 
@ladygreen venyi töissä niin, että just vasta pääsin kotiin ja en oo syönyt ku puolen päivän maissa - > lenkki peruttu:ROFLMAO: Se siitä reippaudesta sitten. Mutta koiran kanssa pakko käydä pitkä kävely joka tapauksessa. (y)

Siitä koirasta tuli mieleen, että toivottavasti pysyis olotilat kohtuullisena, kun mun mies on reissutyössä ja olen paljon itsekseen. Meillä ei ole lapsia niin vähällä tietty pääsen, mutta silti vähän huolettaa miten jaksaa yksin tehdä kaiken. :unsure:

@Hilzzzuuu mulla on varhaisultra 7.12 jännittää ihan hirveesti:D
 
Tänne ilmoittautuu varovaisesti 30v Bumbblemama joka plussasi maanantaina ja jolla laskettuaika näillä näkymin 30.7. vasta. Tosin ens viikolla tatkistus-ultra koska en ole varma oliko ed.menkat niukkuudesta johtuen edes menkat.

Aiemmasta liitosta minulla on kolme lasta ja tämä lapsi on nykyiselle miesystävälleni ensimmäinen, ainakin vielä lupaili pysyä mukana loppuun asti.

Jäätävä väsymys ja pahoinvointi vaivaa, aiemmissa raskauksissa en ole oksentanut, tässä aloitin tänään.

30.7. / Bubblemama /neljäs /TAYS
 
Onnea uusille plussasta! :)

Vähän on ollut hiljaisempaa itsellä täällä tovi, ei oikeastaan mitään uutta auringon alla. Tai no, pahoinvointi saapui kaveriksi ihan kunnolla, eilen oli lähellä ettei tarvinnut jo pönttöä halailla. :sick:
Ja väsymys! Voisin mennä nukkumaan jo klo 20, mutta esikoinen eri mieltä asiasta ja riekkuu korvan juuressa edelleenkin. :sleep: Sekä tottakai yöllä herätään pissille ainakin kerran.


8+0
 
Ihanaa kun täälläkin vielä jutellaan, ettei kaikki siirry fb:n puolelle :) En ehdi paljoa kirjoittelemaan, kun on tullut oksennettua tässä kohta kolmatta viikkoa. Toisina päivinä saatan oksentaa vain kerran mutta toisina sitten 20 kertaa ei edes riitä :( Painoa on pudonnut n. 3kiloa, joka on paljon verrattuna lähtöpainoon.
Kai tässä se taas on positiivista, että tietääpähän olevansa raskaana. (esikoisesta oksensin siis rv6-20)
Toivottavasti teistä kukaan muu ei joudu kärsimään samalla tavalla! (y) Olkaa siis tyytyväisiä, jos on pelkkää pahoinvointia :)

Rv8
 
Väsyneet huomenet. Pitkältä tuntuu taas työpäivä kun aamusta asti olisi valmis nukkumaan. Silmät ei tahdo pysyä millään auki. Nyt vähän aamupala tökkinyt, tuntuu kuin olisi pala kurkussa eikä saisi nielastua leipää. Pitänee kokeilla huomenna puuroa.

Mitään ideoita, miten tätä väsymystä vois helpottaa? Se ei ainakaan auta et yöllä pitää ravata jopa kolme kertaa vessassa!
Liikunta, erityisesti ulkoilu, monipuolinen ja säännöllinen syöminen ja päiväunet on ainakin mulla ne mitkä auttaa.. kun vaan saa itsensä lähtemään liikkeelle ja kyllähän tuo lähes jatkuva ällötys vähän vaikeuttaa sitä monipuolista syömistä... toivotaan että väsymys helpottaa
 
Mä en kestä. Aamulla tuntui, että jotain lorahti housuun. Menin heti vessaan ja vertahan se. Nyt sitä on tullut siteeseen tasaista tahtia lisää, ei enää lorahtelemalla. Äsken siteessä näkyi pieniä verihyytymiä ja herneenkokoinen kirkas pallo. Meniköhän tämä nyt kesken...
Vuuti 6+3
 
Jospa silloin saisi konkretisoitua asian että edes on raskaana. T
Mä en kestä. Aamulla tuntui, että jotain lorahti housuun. Menin heti vessaan ja vertahan se. Nyt sitä on tullut siteeseen tasaista tahtia lisää, ei enää lorahtelemalla. Äsken siteessä näkyi pieniä verihyytymiä ja herneenkokoinen kirkas pallo. Meniköhän tämä nyt kesken...
Vuuti 6+3

Voi ei @vuuti ! Toivotaan vielä parasta! Monilla on runsastakin vuotoa alkuraskaudessa, joka voi olla vaaratonta! Onko sulla ollut/tulossa varhaisultra?

Tsemppiä!
 
Täällä uusi odottaja :) Reilu viikko sitte plussasin ja viikkoja omien laskujen mukaan 6+0, eli LA olisi 20.7.
Neuvolaankin olen jo soittanut ja saatiin eka aika 19.12. Aika myöhään mun mielestä (n)

Lapsi on mulle toinen ja miehelle ensimmäinen. Mulla entuudestaan seitsemän vuotias tyttö :)

Oireina tähän mennessä ollu helvetin kipeät tissit ja nyt parina aamuna todella etova olo :sick:
 
  • Tykkää
Reactions: charleene
Hei, uusi jännittäjä ilmoittautuu ryhmään! Takana yli kolmen vuoden tulokseton yritys ja lapsettomuus, jonka syyksi paljastui n. vuoden yrittämisen jälkeen endometrioosi. Hoitoja testattu 3xinseminaatio ja 3xIVF, joista viimeisimmästä uskomaton tulos: kaksi hyvää 5-päiväistä alkiota pakkaseen ja kolmas samanlainen tuoresiirtona. Testasin viimein sunnuntaina plussan, ja olo on epäuskoisen onnekas, mutta myös hieman pelokas. Varhaisultra 7.12 vielä lapsettomuuspolilla, jonka jälkeen toivottavasti vähän helpottaa.

FB-ryhmä kiinnostaa kovasti.

25.7/JenniJep/ensimmäinen/NKL
 
  • Tykkää
Reactions: charleene
Moikka! Täällä kans uusi odottaja ilmottautuu, Tällä hetkellä viikot 7+6 ja LA ois 6.7. :)

Oon jääny töistä erityisäitiyslomalle jo heti plussan jälkeen eli marraskuun eka päivästä oon ollu jo kotona. Täällä siis tietää jo oikeastaan kaikki että ootetaan uutta tulokasta perheeseen. :D Tosi paljon jotenki pelottaa nyt että jotain sattuu, ku kaikki tietää nii sitte joutuu selitellä että miks ei tullukkaan vauvaa. Ois kumminki halunnu pitää siihen "turvalliselle" rajalle asti vaan omana tietona.

Eka neuvola käynti on ens viikolla.. :) Tooosi huono olo ollu kans. Esikoista odottaessa ei ollu. En oo onneks oksentanu vielä. Yökkiny kyllä. Mutta eiköhän se tästä. :)

Fb ryhmästä oisin myös kiinnostunu!
 
  • Tykkää
Reactions: charleene
Moikka! Täällä kans uusi odottaja ilmottautuu, Tällä hetkellä viikot 7+6 ja LA ois 6.7. :)

Oon jääny töistä erityisäitiyslomalle jo heti plussan jälkeen eli marraskuun eka päivästä oon ollu jo kotona. Täällä siis tietää jo oikeastaan kaikki että ootetaan uutta tulokasta perheeseen. :D Tosi paljon jotenki pelottaa nyt että jotain sattuu, ku kaikki tietää nii sitte joutuu selitellä että miks ei tullukkaan vauvaa. Ois kumminki halunnu pitää siihen "turvalliselle" rajalle asti vaan omana tietona.

Eka neuvola käynti on ens viikolla.. :) Tooosi huono olo ollu kans. Esikoista odottaessa ei ollu. En oo onneks oksentanu vielä. Yökkiny kyllä. Mutta eiköhän se tästä. :)

Fb ryhmästä oisin myös kiinnostunu!
Hei, ihan kiinnostuksesta. Miten tässä vaiheessa jo äloma?
 
Moikka :)
En tiedä vielä koska laskettu aika olisi että meneekö heinäkuusta vielä ohi elokuun puolelle, mutta tänään sain tietää että olen raskaana :)
Kirjoitinkin kesällä että lasta on yritetty ja kyselin neuvoja. Nyt ymmärsin ainakin mitä mulle on sanottu että sillon kun sitä ei "väkisin" yritä niin se onnistuu :)
Ovistestejä käytin siis 3 tai 4 kk ja mitään ei tapahtunu, heti kun lopetin niitten käyttämisen niin meni vaan pari kuukautta ja tässä sitä ollaan :D
Toivottavasti vaan kaikki olis kunnossa kun neuvolassa ei olla vielä käyty :/
 
  • Tykkää
Reactions: charleene
Mä en kestä. Aamulla tuntui, että jotain lorahti housuun. Menin heti vessaan ja vertahan se. Nyt sitä on tullut siteeseen tasaista tahtia lisää, ei enää lorahtelemalla. Äsken siteessä näkyi pieniä verihyytymiä ja herneenkokoinen kirkas pallo. Meniköhän tämä nyt kesken...
Vuuti 6+3

Voi ei! Toivottavasti olis vaan vaaratonta. Pääsetkö millon ultraan?
 

Yhteistyössä