Heinäkuiset 2019

Viestiketju alueella 'Odotusaika' , aloittaja pikkupikku, 25.10.2018.

1. Josia

Josia Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Saadut tykkäykset:
    78
    Hellou! Täällä yksi esikoisen odottaja, la heinäkuun lopussa. (y) Kysymys teille mammavaatteista. Joko ootte ostaneet? :rolleyes: Uutena vuotena syömään lähtiessä tajusin, että eipä nää farkut oo enää kovin mukavat :eek: Viikkoja vasta 10+1 ja kilo tullut lisää ekasta neuvolasta. Tosin paino nyt normaalistikin ollut välillä tuo kiloa "isompi" kierron mukaan, että turvotusta tää on:geek: Mutta jestas, nyt jo kaupoille?!? :D

2. Josia

Josia Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Saadut tykkäykset:
    78
    Kaikki heinäkuisen siirtyneet muihin somekanaviin? :)

3. Jesu

Jesu Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.12.2018
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ei kaikki! Vaikkaki suurin osa varmaan on liittyny johonki ryhmään ja täällä sen seurauksena hiljentynyt. Uskoisin että toiseenkin fb-ryhmään tulisi porukkaa, jos sellaisen joku näppärä perustaisi (y)

4. Sanna87

Sanna87 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hei! Olen seuraillut heinäkuisia ja nyt päätän vihdoin hihkaista ääneni tänne sivuilla. Eli heinäkuun 29 päivä pitäisi esikoisen syntyä. Oireita on ollut tosi vähän alusta alkaen ja sillä välillä mietityttää onko pienokainen vielä mukana... mutta toivossa eletään vielä. Varhaisultrassa ei käyty kun se on täällä Oulussa arvokasta hommaa eli ensimmäinen kunnallinen ultra on 21 päivä jolloin selviää mitä tuolta kohdusta löytyy vai onko mitään.. mikäli uutta ryhmää ollaan facebookiin perustamassa haluaisin liittyä sinne tuon ultran jälkeen. Vielä ei uskalla...

5. Josia

Josia Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Saadut tykkäykset:
    78
    No voi harmi, jos kaikki faceen ja wa-ryhmiin siirtyy ja täällä hiljenee tyystin. Itse vuosia foorumilla pyörinyt lapsettomuusryhmässä ja tämä foorumielämä tuntuu omimmalta. :)

6. Magdaaa

Magdaaa Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    0
    Moikka! Oon 22v nainen ja odotetaan meijän esikoista <33

Magdaaa / 1. / 22.7. / NKL

7. Magdaaa

Magdaaa Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    0
    Höh, monet onkin jo siirtyneet täältä.
    Haluaisin perustaa ensimmäistä lasta odottavien wa chätin, jos halukkaita osallistujia löytyy! Ois kiva vaihtaa fiiliksiä, ensikertalaisten kesken.

8. Poppy Honey

Poppy Honey Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.04.2017
    Saadut tykkäykset:
    7
    Vaikka täällä näyttää keskustelu hiljentyneen niin päivitän silti ultrakuulumiset. Tänään oli NT-ultra ja viikkoja 12+5. Kaikki siellä näytti olevan hyvin ja niskaturvotusta max 1,4mm. Ensi viikolla pitäisi tulla tulokset riskilukuineen, mutta varovaisen toiveikkaalla mielellä ollaan Ihanaa olla nyt varmoilla viikoilla ja odotella heinäkuuta

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  9. Hipsuli90

Hipsuli90 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    30.06.2016
    Saadut tykkäykset:
    31
    Hei, mä oisin viel kiinnostunut jos joku tekee faceen ryhmän :) itse osaan kyll ehkä perustaa sen mut en tiedä miten te muut löydätte sen, :LOL:
    :whistle: onko se sit et te laitatte mulle täällä yksäriä ja mä kerron kuka mä oon facessa ja sieltä kaveripyyntö? o_O

10. TaiGa-

TaiGa- Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.01.1970
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hei. Täälläkin olisi yksi heinäkuinen kiinnostunut face ryhmästä jos joku sellaisen perustaa.
    En ole aiemmin facen odotusryhmissä ollut niin en tiedä miten toimii.
    Iltatähteä odotellaan piiiitkän tauon jälkeen:)

11. tadaadaa

tadaadaa Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.12.2018
    Saadut tykkäykset:
    0
    Heippa, jos joku perustaa fb-ryhmää, niin mielellään liittyisin myös mukaan! :)

12. Hipsuli90

Hipsuli90 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    30.06.2016
    Saadut tykkäykset:
    31
    Nyt tein jonkin näköisen ryhmän meille :) eli jos haluat mukaan nii yksäriä mulle missä kerrot kuka oot ja millainen esim. Kansikuva sulla on. Lisään sut sit ryhmään. En ihan tiedä että pitääkö meidän olla kavereita mut jos tarvii nii hyväksy minut ja kun pääset ryhmään nii heität pois kavereista (y):)

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  13. Britomaris

Britomaris Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    0
    Moi, myös täällä yksi uusi heinäkuinen. Tähän asti olen makustellut raskautta lähipiirin kanssa, mutta kun np-ultrassa oli kaikki kunnossa ja raskaus alkaa fyysisestikin näkyä, niin olisi kiva päästä vaihtamaan ajatuksia muiden odottavien kanssa. Liittyisin siis mielelläni fb-ryhmään. Laitan sulle Hipsuli90 yksärin!

14. cardamum

cardamum Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    0
    Heippa! Odotan esikoista ja laskettu aika on heinäkuun lopulla. Ensimmäinen kolmannes on vihdoin takana, ja ultrassa kaikki oli hyvin, niin uskaltaa vihdoin alkaa kunnolla iloitsemaan asiasta ja aktivoitumaan täälläkin. :) Ja Facebook-ryhmään olisi hauska päästä mukaan, laitan myös yksäriä Hipsuli90:lle.

15. Tuikku1983

Tuikku1983 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    0
    Heippa!

Nyt uskaltauduin kirjoittelemaan, koska np-ultrassa kaikki oli hyvin. Toista siis odotellaan ja rv13 on nyt lopuillaan. Haluisin päästä myös Face-ryhmään mukaan. Laitan sulle Hipsuli90 yksärin!

16. coriander

coriander Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hei, esikoista myös odottelen ja heinäkuun alussa LA. Useamman viikon jo yrittänyt fb:stä etsiä heinäkuisten ryhmää ja ihmetellyt, kun löytyy sekä kesäkuisille että elokuisille mutta ei meille heinäkuun odottajille. Sitten vasta älysin katsoa näitä foorumeita ja hieman kyllä ihmeissäni olen, kun on jo useampi ryhmä mutta rajatulla koolla. No mutta laitan sinulle Hipsuli90 viestiä tulemaan :)

17. Hipsuli90

Hipsuli90 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    30.06.2016
    Saadut tykkäykset:
    31
    Joo, vielä ryhmään mahtuu jos haluaa :)

18. Sanna87

Sanna87 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hipsuli90 laitan sulle viestiä. Np-ultrasta tänä aamuna hyviä uutisia niin voi jo iloita tästä vauvasta

19. Anumaa

Anumaa Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    24.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hei kaikki! Täälläkin esikoista odotellaan, laskettu aika 22.7. Ja nyt kun kuullut, että kaikki hyvin, niin kiinnostaisi toki jatkaa jutustelua myös muiden tulevien äitien kanssa. Olikohan enää missään FB-ryhmässä tilaa ja mukaan mahtuisi? :)

20. Pompulam

Pompulam Jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    15
    Moikka!

Jos ekan sivun odottajien listaa joku vielä päivittää, niin mut voi poistaa listalta. En ole enää myöskään fb-ryhmässä niin mulle ei kannata siitä laittaa viestiä. Viime aikoina on tullut useampi pyyntö päästä vielä ryhmään, mun käsittääkseni se on valitettavsti jo täynnä ja mulle ei tosiaan heinäkuista tulekaan niin poistuin ryhmästä.

21. Nuri

Nuri Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.09.2014
    Saadut tykkäykset:
    42
    Nuri / ensimmäinen / 30.7. / TAYS tai K-HKS

22. Cloudy

Cloudy Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.12.2018
    Saadut tykkäykset:
    1
    Onpas täällä aika hiljaista...
    @Hipsuli90 jos face- ryhmässä on vielä tilaa, voisin hyppii vielä mukaan laitan sulle viestiä

23. Hipsuli90

Hipsuli90 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    30.06.2016
    Saadut tykkäykset:
    31
    Jees, kyllä on tilaa vielä nyt myös löytyy se ryhmä ihan hakemalla heinäkuiset 2019

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi