Heinäkuiset 2019

Eiliselle/tälle päivälle odotin uutta kiertoa, eilen hain kuopuksen kanssa cittarista testit. Viiva piirtyi aamulla heti. :love:

Lapsi on kolmas biologinen, mutta perheen viides. Fb-ryhmään tulen mielelläni heti kun perustetaan!

Bissama / viides / la 11.7. / LS
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pompulam
Harmittaa kun Porvoon sairaalassa ei enää voi synnyttää, joten vaihtoehdot on HUS alueen sairaalat Hyvinkää, naistenklinikka, Jorvi tai sitten vaihtaa sairaanhoitopiiriä ja lähteä Kotkaan.
Kiitos tiedosta! Porvoon sairaala oli vielä jäänyt listalle, kun koitin poistella synnytyssairaalalistasta käytöstä lopetetut paikat. Jos siitä vielä joku löytyy, niin saa vinkata. :)
 
On tuntunut oudolta kirjoitella raskaudesta, mitä ei millään pysty uskomaan todeksi. Lievää pahoinvointia on ollut kahtena päivänä satunnaisesti viikon sisällä, joten sitä kuvittelee jo keskenmenoa heti kun on oireeton päivä, tai jos on yöllä kestänyt 5 tuntia käymättä vessassa. (n) Pakko päästä varhaisultraan. Neuvolan meinaan soittaa ensi viikolla, jos digissä näkyy 3+ :giggle:
 
iK
Tein sen ja soitin neuvolaan! Ensimmäinen aika on 10.12. Viikkoja silloin mielestäni 10+2. Meillä tehdään silloin neuvolassa varhaisultra, mutta nyt kun siihen on kuitenkin ”noin kauan” niin mietin pitäiskö sittenkin varata yksityiseltä sitä ennen.....!

Olikos se niin että pitäs olla yli 6vko?
 
Moikka! Täällä myös yksi varhaisen madon nappaaja Oviksesta laskettuna rv 4+0 Jos oikein laskin. Takana 5 km joten pelottaa kun tuota tuhrua on tullut melkein Oviksesta asti, mutta katsellaan

Bassets / 7. / 11.7 / SATKS
 
Tein sen ja soitin neuvolaan! Ensimmäinen aika on 10.12. Viikkoja silloin mielestäni 10+2. Meillä tehdään silloin neuvolassa varhaisultra, mutta nyt kun siihen on kuitenkin ”noin kauan” niin mietin pitäiskö sittenkin varata yksityiseltä sitä ennen.....!

Olikos se niin että pitäs olla yli 6vko?
Mä tarkistin just, niin viimeksi oon ollut 6+3 ja silloin näkyi syke :)
 
Oletko pikkupikku itseäsi merkannut alkulistaan ollenkaan? :)

Oireista. Oli pahaa oloa, närästystä. Viikonloppuna aivastaessa tuntui että koko alaosasto repesi kahtia :confused: , siitä ajattelin joskojosko voisi olla mahdollista. Etovaa oloa ei ole enää ollut, huippaa kyllä helposti ja ruuan jälkeen turvottaa. Väsymys on välillä melkoinen, mutta ei vielä lähellekään mitään sellaista mitä muistaa sen joskus olleen. Välillä menkkamaista jomotusta ja -muistaa edellisistäkin että- tarkistuksia tulee tehtyä usein. Aion vielä tuon toisen testiliuskan tehdä, varmaan viikonloppuna ellen malta odottaa ensi viikkoon.
 
iK
BCEAA87D-CABE-4843-B942-72F873C11AEB.jpeg
Jes tänään pärähti tämmöinen! :love: Niin jännitti...! Mutta tämän mukasn ihan oikeassa mentäis, kun tuohan tarkoittaa rv4-5. Toinen testi on vielä, pitää malttaa sen kanssa, josko sais sitten sen 3+ merkinnän.

Varasin tänään varhaisultrankin viikolle 7+2. Muuten mun hermot on riekaleina..
 
Hei,

Onnesta mykkyräisenä ilmoittaudun mukaan joukkoonne.

Plussa pärähti testiin viime perjantaina. Kuukautiset olivat tuolloin myöhässä yhden päivän. Omien laskujeni mukaan LA olisi näin ollen 5.7.

Päivittäin olen täällä käynyt lukemassa ja fiilistelemässä teidän kuulumisia, nyt sitten myös ”virallisesti” mukana. FB-ryhmä kiinnostaa tottakai myös, jos sellainen päätetään perustaa.

Medvind / kolmas / 5.7 / NKL
 
Hmmh, jännää seurata oireita ja niiden ajoittaista puuttumista. Tänään siis rv5+2. Pieni etova olo/närästys (vaikea tunnistaa kunnolla kumpaa tää on o_O) seuraa lähestulkoon jatkuvasti, mutta puolestaan tissien kipeys on laskenut. Tänään myös ilmaantui kylkikipua, vähän samantyylistä, jota oli toisella puolella noin viikkoa ennen plussatestiä. Ehkä liiankin paljon tulee tarkkailtua oireita, mutta ei osaa olla tarkkailemattakaan :unsure::geek:

Samaan aikaan on myös tyyni olo sekä pelottaa, jos joku meneekin pieleen. Mutta ei se kait auta kun pysyä hyvällä mielellä ja odottaaodottaajaodottaa :p
 
Hmmh, jännää seurata oireita ja niiden ajoittaista puuttumista. Tänään siis rv5+2. Pieni etova olo/närästys (vaikea tunnistaa kunnolla kumpaa tää on o_O) seuraa lähestulkoon jatkuvasti, mutta puolestaan tissien kipeys on laskenut. Tänään myös ilmaantui kylkikipua, vähän samantyylistä, jota oli toisella puolella noin viikkoa ennen plussatestiä. Ehkä liiankin paljon tulee tarkkailtua oireita, mutta ei osaa olla tarkkailemattakaan :unsure::geek:

Samaan aikaan on myös tyyni olo sekä pelottaa, jos joku meneekin pieleen. Mutta ei se kait auta kun pysyä hyvällä mielellä ja odottaaodottaajaodottaa :p
Mullakin on jotenkin yllättävän tyyni olo, vaikka hetkittäin toki tulee epävarma olo, että onko siellä mahassa kuitenkaan mitään. Mulla on myös välillä ollut tosi kovaa selkäsärkyä, mutta en jotenkin siitäkään ole osannut olla erityisen huolissani, muistan sitä olleen muissakin raskauksissa alussa.
 
Kiva kun teit ryhmän @Pompulam :) Olen kiinnostunut ryhmästä, mutta ihan vielä ei uskalla. Huhuilen täällä myöhemmin onko ryhmässä vielä tilaa(y)

Omien laskujen mukaan tänään menossa 5+2. Yllättävän rennosti oon pystynyt ottamaan, vaikka ensi viikolla oleva varhaisultra jännittää kauheasti. "Oireina" on plussasta asti ollut ns. Tietoisuus alavatsasta ja vatsa ollut sekaisin :confused: ei tätä kyllä meinaa ymmärtää ollenkaan :LOL: oletteko muut havainneet jotakin tuntemuksia?
 
Mulla parin viime päivän aikana tulleet melko vahvat oireet jo kun vasta 4+3: paha olo ja kuvotus, tekee mieli syödä vaan kaikkea kevyttä ja raikasta, heikotus, kaikenlaisia pieniä outoja tunteita vatsassa, vessassa saa ravata, tissit välillä todella kipeät, itken tosi pienistä ja oudoista asioista (teki älyttömästi mieli nuudeleita, joten ilmeisesti pakko itkeä). Tästä varmaan unohtu jotain...onneksi tiedän että oon tosi herkkä, niin ei yllätä että oireet puskee jo pienestä täysillä :D
 
Kiva kun teit ryhmän @Pompulam :) Olen kiinnostunut ryhmästä, mutta ihan vielä ei uskalla. Huhuilen täällä myöhemmin onko ryhmässä vielä tilaa(y)

Omien laskujen mukaan tänään menossa 5+2. Yllättävän rennosti oon pystynyt ottamaan, vaikka ensi viikolla oleva varhaisultra jännittää kauheasti. "Oireina" on plussasta asti ollut ns. Tietoisuus alavatsasta ja vatsa ollut sekaisin :confused: ei tätä kyllä meinaa ymmärtää ollenkaan :LOL: oletteko muut havainneet jotakin tuntemuksia?
Mullakin on ensi viikolla ultra, toivon et näkyis jo syke ja sais vähän varmistusta siihen, että joku tuolla oikeasti on :)
 
Luulen että varaan sen varhaisultran kyllä myös , mun mielestä sitä ei tehdä meidän neuvolassa mutta viimeksi oon kyllä ysiviikolla nähnyt että sikiö majaili oikeassa paikassa, ja en kyllä käynyt muualla. No, jos ensi viikolla soittaisi neuvolaan ja kysyisi asiaa samalla. 7+ ilmeisesti ultra?
 
iK
Muistaakseni esikoisesta alkoi noin rv7 iltaisin hiipivä JÄRJETÖN väsymys ja huono olo. Tänään ehkä itteä vähän etonut, mutta en tiedä kuvittelinko enemmän. Myöskin iltaa kohden tietoisuus vatsasta kasvaa, tulee painetta yms tuntemuksia.
 
iK
Mieltä alkoi kalvaa epätietoisuus. Heräsin ja oli melkein kiire vessaan ja vatsa ihan sekaisin. Jotenkin kouristeli vähän samoin kuin silloin kun menkatkin alkaa. Olin ihan varma että nyt alkaa joku vuoto samalla. No ei mitään veristä, mutta jotenkin jäi sellainen olo että oliko vähän jotain... sattuneesta syystä oli vähän vaikea erotella. :rolleyes::alien: Koitin kyllä tutkia mutta en sen enempää ”löytänyt” mitään vuotoja.... että vuosiko se nyt vai ei, johtuuko mahan sekaisin meneminen hormoneista? Joka tapauksessa tärisen ihan hurjasti ja tuli hirveä pelko että tämä oli nyt tässä. Toivotaan että oon väärässä. :(:(
 

Yhteistyössä