~Heinäkuiset 2020~

Tänään vahvempi viiva :) tänään olis kierron mukaan laskettuna rv 3+6, ovulaation mukaan 3+5. Neljättä päivää välillä tulee hailusti tippa verta. Luin, että jopa joka neljännellä tiputtelis vähän juurikin tässä kohtaa alkuraskaudessa. Vähän varovaisena odottelen kuitenkin, tänään ois tätiä odotettu kylään :giggle:
upload_2019-10-31_13-27-13.jpeg
 
Tänään vahvempi viiva :) tänään olis kierron mukaan laskettuna rv 3+6, ovulaation mukaan 3+5. Neljättä päivää välillä tulee hailusti tippa verta. Luin, että jopa joka neljännellä tiputtelis vähän juurikin tässä kohtaa alkuraskaudessa. Vähän varovaisena odottelen kuitenkin, tänään ois tätiä odotettu kylään :giggle:
katso liitettä 8502
Tuohan on ihan selvä plussa, mulla oli samanlainen eilen 4+0. :) Pieni tiputteluvuoto on yleistä ja usein harmitonta. Joillakin vuotaa reilustikin eikä mikään välttämättä ole vialla. Itsellä kyllä raskausoireet loppui ja niukka vuoto + vatsakivut ennusti kkm:n.
 
  • Tykkää
Reactions: Summer2
Niin ja siis äsken vasta tajusin... vedin vielä viime lauantaina kunnon kännit kun raskaustesti oli silloin nega enkä uskonut olevani heti keskenmenon jälkeen raskaana... voi tätä syyllisyyden määrää kun nykyään tiedetään, että alkio voi vahingoittua alkoholista jo ennen istukan kehittymistä...
 
Niin ja siis äsken vasta tajusin... vedin vielä viime lauantaina kunnon kännit kun raskaustesti oli silloin nega enkä uskonut olevani heti keskenmenon jälkeen raskaana... voi tätä syyllisyyden määrää kun nykyään tiedetään, että alkio voi vahingoittua alkoholista jo ennen istukan kehittymistä...
Niinkö! Mä en tiennytkään. Suoraan äidin verestä alkoholi ei kuitenkaan vielä tuolloin siirry alkioon, joten riski lienee ihan miniminimaalinen. Älä turhaan syyllistä itseäsi, et voinut tietää :)

Ehkä mä uskaltaisin liittyä listalle, ei nimittäin muutosta vuodossa runsaampaan ja plussakin vahvistuu :)
Mitäs tähän piti kirjottaa :D
Summer2 / 30 / toinen / LA 10.7.
 
  • Tykkää
Reactions: Shibali ja Mini-n-n
Niinkö! Mä en tiennytkään. Suoraan äidin verestä alkoholi ei kuitenkaan vielä tuolloin siirry alkioon, joten riski lienee ihan miniminimaalinen. Älä turhaan syyllistä itseäsi, et voinut tietää
No niinpä, joo ehkä tää nyt ei oo ensimmäinen kerta kun joku ei tiedä olevansa raskaana ja juo:unsure: joo siis on kai tutkittu että alkoholi läpäisee solukalvot ja jotenkin silleen. Mut kun sisäelimiä ei vielä taida pahemmin olla niin ehkä tää tästä. :ROFLMAO: kesken menee sit muutenkin jos on mennäkseen.
Mini ja sirpa 4+2:love:
 
Mulla myös ar-ultra varattu mun työpaikalle. Onneks varasin itse ajan niin ei tarvitse tulosyytä kertoa. Lääkärin kans voi sitte sopia mitä laskuun kirjoitetaan. Varasin sen vasta marraskuun lopulle ettei tuu turhaa reissua.
 
  • Tykkää
Reactions: Summer2
Taas vähän vahvempi viiva, nyt loppu testit ja testaaminen :D uskotaan :love: paitsi jos alkaa vuodella taas. Nyt ei oo niitä tippojakaan näkynyt, katsotaan tuleeko tänään.

Hei facebook-ryhmä kiinnostaa ehdottomasti minua myös :) sellainen, johon otettaisiin mieluusti porukkaa vaikka vaan tämän heinäkuisten ryhmän kautta, ettei paisuisi hirveän suureksi. Meillä oli esikoisen odotusryhmässä alkuun facebookissa n. 80 äitiä, koin sen tosi toimivaksi kun kaikki oppi kuitenkin tuntemaan siinä kirjotellessa :) nykyään meitä on siellä enemmän ja vähemmän aktiivisena vielä n. 50 kirjottelenassa 2v taaperoiden seikkailuista ja elämästä ylipäätään.
 
Minä en noita testejä enää tee, kun sen tuloksen kanssa voi käydä mitä vaan ja sit pahoittaa vaan mielensä. Esim. onkin laimeempaa pissaa tai eroja jopa samassa testimerkissä. Rfsu liuskoissakin lukee selvästi, että tulos ON positiivinen kun ilmestyy kaksi värillistä viivaa ja että viivassa voi olla värivaihteluita, eli se ei välttämättä koskaan tule samanlaiseksi kun kontrolliviiva.
Luotettavin tapa seurata hcg nousua on verikoe.
Ainoastaan digin säästin parii päivää myöhemmälle, kun pelkäsin ettei siinä silloin alussa näkyisi mitään ja ois menny kallis testi hukkaan.
Kukin tietenkin tekee mikä itsestä tuntuu parhaalta ja ei siinä mitään, kun minustakin on kiva katsoa noita testikuvia :rolleyes:
:)
 
  • Tykkää
Reactions: Mahaotus
@Mini-n-n laitoin sulle yv:tä! :) olin esikoisen odotusryhmän muodostuessa kans sitä mieltä, että mieluummin vasta ekan ultran jälkeen liittyisin, mutta mut tsempattiin sinne mukaan sillä että vertaistukea sieltä saa sittenkin, vaikka tulis keskenmeno.
Tosi jännää jotenkin päästä lähtemään toiselle kierrokselle :D tuntuu etten muista enää mitään!
 
Heippa!
Uusi käyttäjä ilmottautuu mukaan ! Keskiviikkona hetken mielijohteesta tein testin ja haaleaa plussaa näytti, mutta en ihan varma ole missä kohti mennään. Varmaan 3+6 <3 toivottavasti pysyy kyydissä!
Onnea kaikille plussanneille! Faceryhmä kiinnostaa minuakin! Ajoissa olen mutta ihan sama:D
 
  • Tykkää
Reactions: Summer2
@Mahaotus ihanat viivat sulla! Mäkin oon testaillut vielä kun tähän kiertoon tilasin kauheen kasan ovis ja raskaustestejä, ni on millä testata ja halusin nähdä itsekin kunnon leffaviivat!

@pirplua tervetuloa ja onnea plussasta:love:

Viime yönä koin kauhunhetkiä kun heräsin aivan jäätävään vatsakramppiin ja rupes sit pelottaa et tässäkö tää oli :unsure: mulla on kyllä ibs:ää joten siitä noi krampit tuttuja mut en ollut syönyt mitään sellaista mikä normaalisti aiheuttaa oireita. Vai muuttaako sitten raskaus oirekuvaa? (n) tänään päivällä ei oo kuitenkaa ollut mitään poikkeavaa.

Itse pysyn vielä myös täällä kirjottelemassa:)
 
Mua ahdistaa kun en yhtään hahmota että miten pitkällä raskaus on. Ja oon tehny noita testejä missä 2 viivaa viime sunnuntaista. Nyt tosiaan ke ja tän päiväinen samanlaiset viivat, mutta ei läheskään kontrolin vahvuiset eikä tosiaan tule heti edes näkyviin. Muutenkin jotenkin tosi skeptinen olo,en tiedä miksi. Ikinä en ole käynyt varhaisultrassa, mut nyt tuntuu lähes mahdottomalta odottaa vuodenvaihteeseen et olis nt-ultra (olettaen et kaikki menis hyvin siihen asti). Sekavat fiilikset, oon itsekin tosi yllättynyt et edes mietin tämmösiä. Ehkä se on tää ikä, kun tosiaan oon jo 35 ja hyvin tietoinen siitä, että asiat on eri tavalla kun 24 vuotiaana kun odotin esikoista.
 
@Hubbis musta on myös kiva nähdä että viiva vahvistuu, ja kun mulla ei nyt oo oikein mitään oireita niin saa varmuuden tunnetta ainakin kun viiva vahvistui reilusti :LOL:(y)

Mä varasin varhaisultran ajalle 7+3, vähän päälle pari viikkoa pitää vielä ootella :love: tässä välissä parit juhlat joista pitäs selvitä ilman että herättää raskausepäilyjä.. :( kiva tää pikkujouluaika. Kaikki ihmettelee heti jos ei edes sitä yhtä ota. Oon vielä niin huono valehtelemaan :ROFLMAO::ROFLMAO:
 

Yhteistyössä