~Heinäkuiset 2020~

Tervetuloa! :)

mimmik/28v/toinen/2.7
Auringonlapsi92/27v/toinen/3.7
Baby Boom! /36/viides/3.7
ilennan/29v/toinen/4.7
Mahaotus/29v/esikoinen/5.7
Bumbani/30v/esikoinen/5.7
Vaniljapulla/26v/esikoinen/5.7.
elfrida/32v/toinen/6.7
KikaX/38v/esikoinen/6.7
Chokko86/33v/esikoinen/6.7
Retkunen/36v/esikoinen/6.7
Pistaasikäpy/36v/neljäs/7.7
lyyli*/35v/viides/8.7
Mini-n-n/29v/kolmas/8.7
Minnimatilda/34v/neljäs/8.7
Minna5/32v/esikoinen/9.7
poreilevalimu/35v/esikoinen/10.7
succubus/32v/kolmas/10.7
Summer2/30v/toinen/10.7
minnnea/26v/esikoinen/10.7
kolmannen kuumeilija/39v/kolmas/10.7
yaya28/28v/esikoinen/10.7
niini91/toinen/28v/11.7
Hubbis/30v/esikoinen/11.7
jennaemilia/27v/esikoinen/12.7
Inkeri/29v/esikoinen/12.7
valloitus./31v/esikoinen/12.7
Shibali/39v/esikoinen/12.7
rubiini./23v/esikoinen/12.7
Anzkuliina/24v/esikoinen/15.7
Arooni/24v/esikoinen/15.7
VernaMaria/32v/toinen/16.7
rommm/28v/esikoinen/16.7
Baarbi/26v/kolmas/17.7
Miiiii/29v/kolmas/19.7
Liisa85/34v/esikoimen/19.7
lillamyy/41v/toinen/19.7
Titi-Love/31v/toinen/19.7
mangomelooni/25v/esikoinen/20.7
neitikesäheinä/26v/kolmas/20.7
Iipsu/25v/toinen/21.7
Tähtis/35v/viides/22.7
Saltsu_/28v/esikoinen/22.7
Pikku-Hemuli/27v/esikoinen/22.7
Sinivihreä/27v/esikoinen/22.7
Mimijami/32v/esikoinen/23.7
diamante/22v/esikoinen/24.7
Nyyyti/25v/toinen/25.7
Cappuchino/27v/toinen/26.7
SwanDeSol/31v/ensimmäinen/27.7

Veevavi/34v/neljäs/27.7
Minic/34v/toinen/31.7
lillans/40v/toinen/31.7
Helema/27v/toinen/31.7
Myrd/28v/esikoinen/31.7




 
Viimeksi muokattu:
@succubus Kiitos ja onnea sullekkin!! :love::love:

Tätä on kyllä vaikea uskoa todeksi. Millon ootte ajatellu paljastaa tuleville isovanhemmille ja muille läheisille? Me ei olla miehen kanssa puhuttu siitä mutta ite mietin malttasko odottaa nt ultran jälkeen, ehtis sit ehkä just ennen joulua kertoa :LOL:

Oho ja mäsiis näköjää kirjotin tohon 5.7.2019!!! :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: voi poistaa ton vuoden tosta perästä :whistle::D
 
Oho, mä blondina kopsasin sen täysin tohon tajuamatta mitään. Aattelin viel, et saahan siin vuosiluku olla :LOL: Niin, ehkä se 2020 kuitenkin :LOL:

En osaa vielä sanoa miten tästä kertois läheisille. Esikoisesta kerrottiin about heti :rolleyes: Kuopuksesta kerrottiin heti. Ei sitä sillon malttanut..
Nyt on täysin eri tilanne kaikenkaikkiaan...
Täytyy tässä viikkojen aikana funtsia asiaa (n)
 
Moi ️
Mäkin hiivin tänne pikkuhiljaa,vaikka vaikea uskoa tähän.
Ei mitään tarkkaa käsitystä, että mikä viikko olis menossa. En tunnistanut ovista ja kiertokin venyi oudosti. Kokoajan ollu 27 päivää kierto. Nyt testasin kp30 negan, mutta kp 32 oli jo haamu joka siitä vahvistunut pikkuhiljaa.

lyyli*/35/viides/la ehkä joskus 8.7
 
Heippa! :) Saako liittyä joukkoon? Taas oon hätäinen vaikka viime kuussa oli keskenmeno, kerkesin silloinkin jo perustaa ton kesäkuisten ketjun... :unsure: jospa nyt kaikki menis hyvin... LA ois 8.7. ja kolmas lapsi meille. :love:
 
Moikka!
Lauantaina tein positiivisen testin ja tää olisi meidän toinen lapsi. Kiva, että tänne on nyt tullut vähän porukkaa, oon joka päivä lauantaista lähtien käynyt kurkkimassa :LOL:
Varasin jo varhaisultran, mutta siihen on vielä yli neljä viikkoa aikaa. Nyt vaan yritettävä pitää pää kylmänä ja olla luottavaisin mielin.

Elfrida/32 v./toinen lapsi/06.07.
 
@Mini-n-n tottakai saa liittyä joukkoon ja tervetuloa kaikille :love:
Mä plussasin perjantaina ja mulla ois nyt jotain 3+6. Mutta kyllä mä vahvasti veikkaan että ovulaatio on ollut aikaisin kun noin aikasin näytti plussaa, ei kylläkään mikään leffaviiva ollut mut 3+1 oli jo sinne suuntaan.
Määpä vähän ihmettelin kun ei heinäkuisten ryhmää näkyny, mutta mä oonkin tällanen hätähousu.
No mut nyt ollaan täällä ja toivottavasti pysytään :rolleyes:
 
Moikka, minäkin liityn tänne. Tein perjantaina viivatestin ilallla ja vielä la aamuna cb:n digitestin joka antoi tuloksen "raskaana, 1-2 viikkoa". Vielä ei uskalleta kertoa tästä kellekkään, koska tiedostetaan varhaisen vaiheen riskit. Oli kyllä maailman parhaita uutisia nämä, oltiin jo jonossa lapsettomuustutkimuksiin tässä. Mulle flow ennustaa laskettua aikaa 5.7.2020 mutta tämä varmasti tarkentuu sitten kun on ekat ultrat ym :)

Mulle voi kuitenkin päivittää:

Bumbani/29v/esikoinen/5.7

tai noh mä täytän 30 ens viikolla joten voi myös suoraan laittaa että 30v :D
 
Mäkin varovasti tuun raottamaan heinäkuisten ovea :love: plussa saatu, mutta vähän jännitän tässä nyt kuukautisten alkamispäivän yli että pysyykö mukana. Meille toinen lapsi olisi tulossa, laitan selkeemmin listattavat tiedot kunhan selvitään viikonloppuun asti :)
 
Moikka, minäkin liityn tänne. Tein perjantaina viivatestin ilallla ja vielä la aamuna cb:n digitestin joka antoi tuloksen "raskaana, 1-2 viikkoa". Vielä ei uskalleta kertoa tästä kellekkään, koska tiedostetaan varhaisen vaiheen riskit. Oli kyllä maailman parhaita uutisia nämä, oltiin jo jonossa lapsettomuustutkimuksiin tässä. Mulle flow ennustaa laskettua aikaa 5.7.2020 mutta tämä varmasti tarkentuu sitten kun on ekat ultrat ym :)

Mulle voi kuitenkin päivittää:

Bumbani/29v/esikoinen/5.7

tai noh mä täytän 30 ens viikolla joten voi myös suoraan laittaa että 30v :D
Meillä sama ikä, laskettu aika ja esikoinen! :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Bumbani
Millasia oireita teillä on?

Mulla ei oo ollu nyt muutamiin päiviin mitään oireita.

Kun tein ekan testin ja siitä 4-5 pv eteenpäin oli oireita, kipee olo, nälkä koko ajan, vatsassa tuntu jylläävän, paineen tunnetta alamahassa, nuhaa, päässä semmonen "kökkö" olo, väsytti.

Nyt on pirteempi olo ku pitkiin aikoihin, ehkä oireet on vasta edessä päin :eek:
 
Tein tänä aamuna testin ja se oli vahva plussa. En kyllä jotenkin osannut odottaa kun keskenmeno oli vasta tän kuun 2.päivä joten ajattelin että kyllä yhdet menkat ainakin tulee... No eipä oo kuulunut. :D Tein testin tänään sen takia että eilen kiipesin kolmanteen kerrokseen töissä ja meinas aivan kunto loppua kesken! Siitä vähän arvelin että oisinkohan raskaana. :whistle: Kiva päästä tänne juttelemaan, toki toivon että tällä kertaa kaikki menisi hyvin...
 
  • Tykkää
Reactions: Mahaotus
Mä itseasiassa tein testin kp28 vaan siks, kun oli niin huono olo, ja mietin onko oksennustauti tulossa :D oli siis menoja viikonloppuna niin piti varmistaa, etten lähde tartuttamaan muita. Mutta eipä tämä taida olla tarttuvaa sorttia :) aaltoilevaa paha oloa on, rinnat arat, kylmä ja väsy koko ajan. Esikoisen raskaudesta aika tutulla kaavalla mennään, taisin 6+0 oksentaa ekan kerran silloin joten sitä odotellessa. Ens viikolla taidan varhaisultraa varailla ja neuvolaan soittaa.

Iso pelko on, että meneekö kaikki hyvin. Esikoisesta oli paljon verenvuotoja raskauden aikana, nyt ei oo tullut mitään.
 
Täällä oireina aiemmista raskauksista tutut päivänselvät merkit, rintojen arkuus sekä turvotus ja sitten ne kohdun menkkakipuilut ilman kuukautisia. Ja nyt mulle uppo-outona juttuna tuo tiputtelu, kolmena päivänä kerran tai kahdesti vähän rusehtavaa vuotoa. Jälkimmäisestä oireesta en tykkää o_O
 
Mulla ihan ensioire oli järkyttävä mielialojen heittely. Samassa lauseessa itketti ja nauratti, mä olin ihan varma että mulla olis elämäni pms. Toinen oire on, että nivunen on kipeähkö. Häpyliitosko se oikeelta nimeltään on? Kuopuksen raskaudessa sekä reilu vuoden takaisessa raskaudessa (joka meni kesken) oli sama nivuskipu..
Yks mikä on kanssa niin tuo alavatsa jo pömpöttää. Illalla enemmän kun päivällä. Oon ihan hoikka, joten sepä näkyy selvästi :rolleyes:
Siinäpä oireet tähän mennessä :)
 
Mulla maha kanssa pömpöttää, mietin että voiko se muka näkyä jo tässä kohtaa tälleen vai onkohan vaan turvotusta :D

Mulla on sellaisia ajoittaisia mahakipuja, vähän samantapaista kuin menkkakivut mutta aaltoilee enemmän. Ehkä vähän normaalia enemmän väsymystä, sekin voi toki liittyä tähän vuodenaikaan. Jotkut epäimiellyttävät hajut tuntuu myös vahvemmille kun ennen ja ällöttää helpommin.
 
Vatsa ei vielä näy toviin, turvotustahan se minkä aiheuttaa hormonit. :)

Mulla kans turvottaa, tissit on arat ja mielialat heittelee. Vatsaa nippailee välillä niin kuin aiemmissakin raskauksissa. Viimeks ennen km ei ollut mitään oireita, vuoto alkoi ihan yhtäkkiä. Kkm:ssä taas vuoto oli tosi niukkaa ja oli myös vatsa kipeä. Toivotaan että tällä kertaa raskaus onnistuu. :) Toiveet on korkealla koska onhan mulla jo kaksi tervettä lasta. :love:
 
Joo turvotus pömpöttää :D kohtu on ihan pikkuruinen vielä ja häpyluun takana alhaalla piilossa. Mutta siis hormonien aiheuttamaa turvotusta huomaan itsekin helposti ja muuallakin kuin vatsan seudulla jo - tällainen normaali/hoikkanen minäkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Mini-n-n

Yhteistyössä