~Heinäkuiset 2020~

Mulla alko tänää päivällä tulla pyyhittäessä vaaleanpunaista vuotoa ja nyt illalla sitte ihan kirkkaan punasta, mut vähän vielä. Viiva on vahvistunut hyvin koko ajan ja tänää oli ekaa kertaa kontrolliviivan vahvuinen. Oon lukenut että toi vuoto on yleistä, mut kauhea pelko iski et mitä tämä on:(
 

Attachments

Mulla alko tänää päivällä tulla pyyhittäessä vaaleanpunaista vuotoa ja nyt illalla sitte ihan kirkkaan punasta, mut vähän vielä. Viiva on vahvistunut hyvin koko ajan ja tänää oli ekaa kertaa kontrolliviivan vahvuinen. Oon lukenut että toi vuoto on yleistä, mut kauhea pelko iski et mitä tämä on:(
Voi ymmärrän, että pelko valtaa mielen tossa tilanteessa, mutta ole huoleti. Niin kauan, kun vuoto on niukkaa, eikä ole kipuja niin yleensä kyse on ihan siitä "normaalista" johon joskus löytyy syy, kun raskaus etenee tai sitten mitään syytä ei edes löydy.
Koita rauhoittaa mielesi jotenkin (tiedän, helpommin sanottu kuin tehty). Mutta niin kipeän totta kuin se on, mitään ei ole tehtävissä. Ei voi kuin odottaa ja toivoa parasta:love: Kuulostaa kyllä siltä ettei sun tartte olla ny huolissaa. ❤:)
 
Tänään 5+4 eikä edelleenkään oireita muutakuin vahva plussa ja arat nännit. Ihan satunnaisesti tuntunu mahassa jotain mutta ei ees joka päivä. Tavallaan mua ei oireiden puuttuminen pelota ja on vaan kiva kun on hyvä olo mut sit vähän miettii kuiteski että toivottavasti kaikki on hyvin :)
 
Tänään 5+4 eikä edelleenkään oireita muutakuin vahva plussa ja arat nännit. Ihan satunnaisesti tuntunu mahassa jotain mutta ei ees joka päivä. Tavallaan mua ei oireiden puuttuminen pelota ja on vaan kiva kun on hyvä olo mut sit vähän miettii kuiteski että toivottavasti kaikki on hyvin :)
Mulla ihan sama juttu, ei juurikaan oireita paitsi noi arat rinnat. Tänään tosin vasta 4+1..
 
Turvottaako teitä muita? Siis mulla on kokoajan aivan ahdistava olo ku kaikki housut puristaa ja tuntuu kuin olis lihonu viikossa 5 kiloa:LOL:
Oi kyllä. Tuntuu, että kaikki farkutkin menee enää just ja just kiinni. Pelkään että istuessa lentää nappi:LOL:
Sen takia suosin tällä hetkellä "pieruverkkareita". Niissä hyvä olla..
Ja mun on pakko hehkuttaa citymarketeista löytyviä Pierre Robert alushousuja! Ihan best! Varsinkin ne high waist. Löytyy vissiin prismoistakin. Kuva alla.
Screenshot_20191107-131148_Chrome.jpg
Ainakin mies kehuu, että on myös seksikkäät joten(y):oops::love:
 
Voi ymmärrän, että pelko valtaa mielen tossa tilanteessa, mutta ole huoleti. Niin kauan, kun vuoto on niukkaa, eikä ole kipuja niin yleensä kyse on ihan siitä "normaalista" johon joskus löytyy syy, kun raskaus etenee tai sitten mitään syytä ei edes löydy.
Koita rauhoittaa mielesi jotenkin (tiedän, helpommin sanottu kuin tehty). Mutta niin kipeän totta kuin se on, mitään ei ole tehtävissä. Ei voi kuin odottaa ja toivoa parasta:love: Kuulostaa kyllä siltä ettei sun tartte olla ny huolissaa. ❤:)
Voi kun ihanasti sanottu. Kiitos ♥ ja nyt näyttää siltä ettei lisääntynyt vuoto enempää että varmaan ihan oikeassa olet ettei tartte olla huolissaan.

Mäkin just totesin miehelle että tuntuu et kaikki vaatteet kiristää ettei tunnu mukavalta päällä. Ja tänää iski myös se nälkä! Ja noista alushousuista on kuullu jonkun muunkin kehuvan et ehkä pitäis itsekin testaa.
 
Heei,
Tiedättekö onko mahdollista verikokeen perusteella nähdä onko alkio kohdussa vai esimerkiksi tuulimuna/kohdunulkoinen? Tuntuu, ettei työnteostakaan tule mitään, kun pohdin mahtaako pieni kasvaa oikeassa paikassa. Saiskohan lähetettä neuvolan tai työterveyden kautta verikokeisiin? Ekaan neuvolaan olis pari viikkoa..
 
Mulla on plussatestin jälkeen ollut alavatsa koko ajan enemmän tai vähemmän kipeä. Rintojen arkuus hellitti tässä välissä, mutta palasi taas uudelleen, ei tosin niin kovana kuin ennen plussaa.. Kauheasti tekis mieli varata varhaisultra, että näkisi onko kaikki hyvin,
 
Hei!
Liittyisin varovasti joukkoonne :love:
4+3 tänään vasta ja alkionsiirrosta on raskaus alkanut, niin päivät on varmat (y)
Tää oli meidän kuopuksemme jälkeen ainoa ja viimeinen mahis saada vielä vauva, ja mahdollisuudet minimaaliset. Kuitenkin tämä muru tarttui matkaan ja hcg223 varmistettu maanantaina.
Onhan tässä pelko persiissä vielä vähintään ultraa asti, mutta on mulla melko luottavainen olo tämän puenokaisen kanssa (y)
Voisin myös liittyä fb-ryhmään jos mahtuu?!

Tsemppiä odotukseen kaikille!
 
Onnea hurjasti kaikille uusille plussanneille!
Täällä 5+0 nyt eikä edelleenkään selkeitä oireita. Rinnat ei oikeastaan arista, ainoastaan välillä vähän turvottaa.
Toivottavasti faceryhmään voi liittyä vielä hiukan myöhemmin, kun itse haluaisin odottaa että ainakin se rv6 nyt tulisi täyteen edellisestä huonosta kokemuksesta johtuen. :love:

On kyllä ristiriitaiset fiilikset. Edellisessä raskaudessa vuosin jo heti ovulaation jälkeen tosi reilusti. Oli pessimistinen olo alusta asti, mutta silloin oli niin selkeät oireet kun rinnat oli ihan tosi tosi kipeät. Nyt on hassu olo kun ei tunnu miltään, mut ainakaan ei ole mitään vuodellutkaan. Mut jotenkin en uskalla vain vielä kauheasti iloita.:unsure:
 
Heei,
Tiedättekö onko mahdollista verikokeen perusteella nähdä onko alkio kohdussa vai esimerkiksi tuulimuna/kohdunulkoinen? Tuntuu, ettei työnteostakaan tule mitään, kun pohdin mahtaako pieni kasvaa oikeassa paikassa. Saiskohan lähetettä neuvolan tai työterveyden kautta verikokeisiin? Ekaan neuvolaan olis pari viikkoa..
Suosittelen käymään ultrassa yksityisellä jos vaivaa. Verikokeesta ei oikeastaan voi päätellä mitään koska alkio voi periaatteessa olla usean päivänkin isompi tai pienempi mitä laskettu ja hormonitaso näin ollen vaihtelee. HCG mittaa vaan sitä, onko raskaus kropan mielestä alkanut. Nousee myös tuulimunassa ja kohdunulkoisessa. Ainoa millä voi selvittää alkion paikka on ultra.
 
Tuo turvotus kuulostaa niin tutulta! Varsinkin iltapäivästä/ illasta olo alkaa olla aika tukala! Puntarillakin tuli käytyä ja näytti noin kilon enemmän kuin viikko sitten. Onko muilla ollut painnonnousua?
Muuten oireiden suhteen olen päässyt (vielä) ainakin aika helpolla. Nännit aristaa+ tissit turvoksissa ja varsinkin plussaamisen aikoihin alaselkä oli melko kipeä, nyt jo tosin paljon parempi.
Tänään näytti digitesti 2-3 raskaana ja uskalsin soittaa lääkäriin ja kysellä jatkoa. Reilun viikon päästä päästään varhaisultraan, jännittää! :) Jotenkin sitä ei vielä mitenkään uskalla edes ajatella, että kaikki voisi olla hyvin vaan varautuu vaan jatkuvasti pettymään. Ultran jälkeen sitten ehkä ollaan vähän fiksumpia.
 
@Mini-n-n laitoin yv:n fb ryhmään liittyen

Mä oon ihan barbababan näköinen. Lapset ihmettelee et miks mun tissit ja maha on niin hassun näköiset. Oon jotenkin niin turvoksissa ja täynnä ilmaa. Flunssa ollu pari viikkoa niin en ole päässyt salillekkaan,heti niin paljon nuutuneempi olo kun on pitkä tauko säännöllisestä liikunnasta. Lisäksi oireena on mielialavaihtelut. Mä itkin silmät päästäni tänään kun luin typeryyksissäni jutun perhe surmasta. Eilen itkin yhtä työjuttua. Mut pahoinvointia ei ole yhtään,ei kyllä ole muissakaan raskauksissa tarvinnut oksentaa joten ei ehkä siinä mielessä mitenkään huolestuttavaa pahoinvoinnin puuttuminen. Nyt on virallisesti 6+1
 
Moikka kaikki! Täällä varovaisesti ilmottaudutaan mukaan :rolleyes:
torstaina sain ekan hyvin haalean plussan ja tänään jo vahvistuneen plussan. Että pakko se on uskoa että tärppäsi. Mulla oli siitä outo tää raskauden alku että "menkat" pari päivää myöhässä, ja sit alko tiistaina "menkat", josta tietty masennuin. Ne oli hyvin niukat (mut niin on mun normimenkatkin aina alussa). Sit torstaina kuitenkin päätin testata varmuuden vuoks koska oli tarkotus illalla juoda viiniä. Yllätys oli melkonen kun negan sijaan olikin haalea mutta kuitenkin selkeä plussa :eek: Vuotokin loppui torstaina iltapäivällä. Ja kun tänäänkin tuli vielä vahvempi plussa niin pakko uskoo että pikkunen on matkassa :love: Aika uskomatonta kyllä, varsinkin kun oon jo niin "vanha" ja on stressaava elämäntilanne ja vasta yk 2. Nyt vaan toivon kovasti että kaikki menis hyvin :love::barefoot:

Eli tiedot: Shibali / 39v / esikoinen / 12.7.

Oireena täällä on nippailua ja vihlaisuja alamahalla, ja tuntuu olevan ilmaa mahassa eli turvotusta jonkun verran. Kiitos myös alushoususuosituksista, pitää ottaa testiin. (y)

Onks toi Facebook-ryhmä muuten sellanen että kaverit ei voi saada selville että oot sen jäsen? Mä en haluu kertoo tästä suurelle osalle kun vasta sitten kun ollaan turvallisemmilla vesillä niin en haluu et kukaan saa selville että oon liittynyt odottajien ryhmään... Muuten kyllä haluaisin kovasti mukaan jos viä mahtuu :)
 
Heippa vaan!

Varovasti hivutan varpaitani tänne plussani kanssa.
Eilen testailin illasta haamua/viivanpaikkaa, aamulla haamu ja illasta eri testillä ihan kunnon viiva niin ei tarvii arvuutella.
Viikoista ei mitään haisua, kierrot heitelleet miten sattuu, mutta saattaa olla jotain 3+5.

Katsotaan onko tämä "erilainen vauva" ja pysyy matkassa, sillä yleensä ensimmäinen tärppi on mennyt heti kesken. Yhtään siis en tiedä miten käy, toisaalta toiveikas mutta kuitenkin tietää ettei vielä innostu liikaa. Tämä nyt viides raskaus ja kaksi lasta.

Menkkakipuja on, hajuaisti terästynyt, ällö olo, rautatabletit maistuu todella raudalta ja turvottaa. Lisäksi tuli suolakurkku ja mäkkiranskis himo. Viimeisin niitti testin hakuun oli tyhjän päällä olevan jääkaapin aukaisu joka haisi ihan järkyttävälle perjantaina, valinnan ennemmin ollut ihan perus jääkaappi.:rolleyes:

Faceryhmä kiinnostaa, vaikka alussa ollaankin eikä yhtään varmoilla vesillä. Laitan siis @Mini-n-n yv:tä.

Miiiii/29/kolmas/ LA ehkä 19.7
 

Yhteistyössä