~Heinäkuiset 2020~

Mitä mieltä ootte voikohan päätellä oireista tai mistään kumpi on tulossa? :love: ei millään malttas odottaa rakenneultraan asti!! Pitääkin varaa se jo, ettei tuu kiire. Mua ärsyttää kun pitää noita viikkoja laskea aina mihin ajanväliin varaa ja pelkään varaavani väärään ajankohtaan :unsure::ROFLMAO: pitää vaan tarkasti laskea...

@Mini-n-n mullakin viikon päästä. Jännää :love: ihanaa kun pääset töissä joka viikko siis ultraan?? :love: varmasti tuo varmuudenkin tunnetta lisää :)
Katso aava.fi raskauslaskurilla! Siinä näkyy aina päivämäärät millon mikäki rv alkaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mahaotus
Veristä vuotoa ei ole tänäänkään ollut. Valkovuotoa jonkun verran tulee. Sen takia useasti käyny vessassa kattomassa ettei verta tule. Kiitti tsempeistä :love:
Vedänpä sanani takaisin. Jälleen kerran hieman veristä vuotoa tullut. Mitään kipuja ei kuitenkaan. Nyt sormet ristiin, että kaikki menisi hyvin.
Nt-ultra on ens viikon torstaina elikkä 19.12. :)
 
  • Tykkää
Reactions: SwanDeSol
@Vaniljapulla mulla myös torstaina. Jännää :love: kohta se jo onkin...

Mä oon selvinny ilman oksentelua tähän asti. Pari kertaa meinannut takahampaita harjatessa ja yks aamu muuten vaan tuli niin äklö olo. Tuntuu niin oudolta ajatella että pitäs olla jo 4-5 cm kokonen otus sisällä! Maha ei vielä näytä miltään paitsi sillonku turvottaa. :D ootan että alkais näkyy mutta sitä saakin vielä tovin ootella :ROFLMAO:
 
Vedänpä sanani takaisin. Jälleen kerran hieman veristä vuotoa tullut. Mitään kipuja ei kuitenkaan. Nyt sormet ristiin, että kaikki menisi hyvin.
Nt-ultra on ens viikon torstaina elikkä 19.12. :)
Voi eii, toivon että kaikki on kuitenkin ok! Monesti verinen vuoto ilman kipuja vaikka olis runsastakin voi olla ihan normaalia ja pienellä silti kaikki ok. Toivotaan ainakin näin! :love: Mullakin torstaina nt-ultra. :)
Viikonloppu meni hyvin mutta vähän turhan nopeasti. Onneks ens viikolla on joulu ja oon töissä vaan aatonaattona ja perjantaina. Se seuraava viikkokin on lyhyempi kun on näitä pyhiä..

Mini ja Sirpa 10+6:love:
 
@Vaniljapulla mikä on tilanne tällä hetkellä? :)
Eilen illalla tuli lusikallisen verran verta pönttöön. Ja sen jälkeen tiputellu niin, että pyyhittäessä näkyy. Neuvolaan soitin. Ymmärsin hänen sanoistaan ettei välttämättä tarkoita keskenmenoa. Sitten th katsoi minun veriryhmää joka on rh negatiivinen. Käski huomenna mennä avoneuvolaan ottamaan anti-D-rokotteen. Otetaanko se siis vaikkei olisikaan keskenmeno? Kun jotenkin oon netistä lukenut, että otetaan keskenmenon tai synnytyksen jälkeen. Oon nyt kyllä niin hermoraunio, etten mitään oikein ymmärräkään.
 
Meillä oli eka ultra tänään ja siirtyi laskettu aika 1.8 ja vähän päiviä väheni. Olin tätä odottanutkin että oli varmaan myöhänen ovis ku menkkojen poisjäädessä antoi niin haaleata plussaa. Mutta oli kiva kuulla sydänäänet ja kattoa kun toinen jammas menee:love: tammikuun 20.pv on sit np-ultra ja jos sen jälkeen sitte kertois sukulaisille jne. Nyt jouluna kyl kerrotaan lähimmälle perheelle :whistle:
 
AntiD pistos annetaan, vaikka keskenmenoa ei ole. Ja mikäli vuoto jatkuu, niin annetaan aina 3-4 viikon välein.

Minulla taas tullut neljänä päivänä ruskeaa limaista vuotoa. Soittelin naistentautien polille, ja olivat sitä mieltä että hematooma valuttelee vanhaa verta, ei huolta. Olisin saanut mennä käymään näytillä, mutta huomenna neuvola, niin ajattelin että kuuleepahan siellä sitten sydänäänet.

Turvotus on vähän vähenemään päin. Onneksi:whistle::whistle:
 
Toivottavasti kaikki on hyvin kuitenkin. En muista mutta olitko käynyt varhaisultrassa ja näkyikö silloin syke? Tsemppiä :love: varmasti pitkä aika odottaa torstain NT ultraan!
En oo käynyt varhaisultrassa. Neuvolassa ei ilmeisesti ole mahdollisuutta ultrata. Nt-ultra tosiaan torstaina. Piinaavaa odotella vaikka oon jo niin varma, että keskenmeno on tullut. Nytkin koko ajan verta hiukan vuotaa..
 
En oo käynyt varhaisultrassa. Neuvolassa ei ilmeisesti ole mahdollisuutta ultrata. Nt-ultra tosiaan torstaina. Piinaavaa odotella vaikka oon jo niin varma, että keskenmeno on tullut. Nytkin koko ajan verta hiukan vuotaa..
Voiei :unsure: tsemppiä valtavasti. Vielä on toivoa. Jos haluat kirjoitella niin mä käyn täällä aktiivisesti lukemassa. Toivotaan kuitenkin parasta :) jos olisi keskenmeno niin aika myöhäisillä viikoilla tuli sitten juuri kun riski alkais pienentyä! :notworthy:
 
Voisin varovasti kurkata tänne, vaikka lähtö saattaa tulla jo ylihuomenna. :unsure: Vuosien yrittämisen jälkeen sain ekasta alkionsiirrosta elämäni ekan plussan, laskettu aika olisi 30.7. Kävin viikko sitten yksityisellä varhaisultrassa, viikkoja 6+6 mutta sikiö vastasi 6+1. Pääsen nyt sitten perjantaina julkiselle kontrolliultraan. Etova olo ja kipeät rinnat edelleen, joten elättelen pientä toivoa että kaikki on sittenkin kunnossa. Niin olin toivonut, että sen ultran jälkeen kaikki pelot edes vähän helpottaisivat, mutta ei nyt mennyt ihan toivotusti.
 
Voisin varovasti kurkata tänne, vaikka lähtö saattaa tulla jo ylihuomenna. :unsure: Vuosien yrittämisen jälkeen sain ekasta alkionsiirrosta elämäni ekan plussan, laskettu aika olisi 30.7. Kävin viikko sitten yksityisellä varhaisultrassa, viikkoja 6+6 mutta sikiö vastasi 6+1. Pääsen nyt sitten perjantaina julkiselle kontrolliultraan. Etova olo ja kipeät rinnat edelleen, joten elättelen pientä toivoa että kaikki on sittenkin kunnossa. Niin olin toivonut, että sen ultran jälkeen kaikki pelot edes vähän helpottaisivat, mutta ei nyt mennyt ihan toivotusti.
Toivotaan että kaikki menee hyvin! :)

Mulla on huomenna nt-ultra, kyllä jännittää. :oops: Eilen mulla alkoi töissä tosi tukala ylävatsakipu joka tuntui ihan keskellä ylävatsaa. Kipu loppui vasta illalla. Edellisessä raskaudessa kärsin pari kertaa lähemmäs 30 rv ylävatsakivuista jotka vei osastolle yön yli nukkumaan kaksi kertaa. Todettiin, että kivut johtui todennäköisimmin virtsajohtimien ja munuaisaltaiden laajentumasta. Toivotaan ettei sama vaiva taas nosta päätään! Vaikka kipu olikin ylävatsalla tuntuvaa ja voi toki olla vaikka ruoansulatusvaivaa, kyllä se silti tuntuu inhottavalta kun on raskaana. Toivon että ultrassa kaikki ok huomenna. :love::unsure:

Mini + sirpa 11+1:love:
 
Pahoinvointi alkaa helpottaa ja siirtynyt kokopäiväisestä iltaan.
Väsymys on järkyttävää ja joulua pitäis lapsille yrittää järjestää, onneks isoimmat hoitanut kodin koristelun, itselle jäänyt lahjojen tilaus sohvan pohjalta.
Huomenna vihdoinkin se kauan odotettu nt-ultra, jännittää ihan hulluna!! Nyt viikkoja 11+5.
 
  • Tykkää
Reactions: Mahaotus
Nt ultrassa käyty ja kaikki vaikutti hyvältä, nt reilusti alle tuon 3 :love: oli kiva nähdä sikiön liikkeitä ja oikeasti "muotoja" kun varhaisultrassa se oli vielä niin epämääräisen näköinen. Jännitti kyllä tosi paljon kun niskaturvotusta alettiin mittamaan ja muutenkin ennen kuin alkoi ultraamaan että onko kaikki vielä hyvin.

Tulkaa muutkin sitten kertomaan nt ultra kuulumisia :)
 

Yhteistyössä